• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan elonäyttely 28.8.2010 (hamsuille lemmikkiluokka)

Aloittaja Minski, 18.07.10 - klo:02:19

« edellinen - seuraava »

jonna

#45
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Jos jollakin tarvetta kääppärikokoisille juoksupyörille, niin voin tuoda näyttelyyn: //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=23&t=7530

Vieläkö pyörät löytyy? Tuo linkki ei toiminut enää...

Ninde

#46
^Ostot ja myynnit yksärein/mailein tai niille kuuluvalla palstalla, kiitos.

NormaJeane

#47
Eikö kukaan tahdo auttaa mua hädässä?
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Marla

#48
^ Mahdollisesti vois. :) Riippuu vähän, mistä pitäis rattukset hakea, ja monelta, ja mihin tuoda jne. Koukataan aamulla rautatieaseman kautta, joten sillä reissulla vois tarpeen tullen tietty...


Jahas.. tämäkin on nyt viikon päästä sitten! :) Hamsut on enempi tai vähempi kesäterässä, mut mut... Sinne sekaan vaan.
Pari poikastakin varmaan tuon myyntihin, tosin koko lössi matkaa mukana kummiskin, kun osa menee luovutukseen ja loput saa sit jäädä vielä sisarustensa seuraan. :)

Saana

#49
Johanna Pinasta kyseli olisiko meirän hamsuporukassa innokkaita sihteereitä ja assareita muille lajeille. Ilmeisesti mun sihteeri- ja assaripaikat on täällä jo päätetty? :)

Pina tarjoaa talkoolaisille palkkioksi lämpimän ruoan + kahvit sekä talkookortin, jolla voi joko ilmota ilmaiseksi yhden eläimen (myös jälkkärinä) tai vaihtoehtoisesti sillä voi ostaa 5 eurolla infosta jotain kivaa. :) Myös ihan uudet harrastajat voivat ilmoittautua pesteihin! Laittakaa joko mulle mailia outi.nikula@elisanet.fi  tai Johannalle mailto:johanna.revonniemi@gmail.com">johanna.revonniemi@gmail.com.

Syrkkejä on ilmoitettu 22kpl ja kääpiöitä 18kpl.

Marla

#50
^ Mun oli ihan pakko varmistaa tuolta aiempaa, mut siis kaiketi se sit menee niin, että mä ja ammie jaetaan noi sihteeri-/assaripestit niin, et ammie sihteeröi syrkit ja mä assaroin, sit toisin päin kääpiöt?

ammie

#51
^Jotain sen suuntasta kai, sitähän voi vielä hienosäätää, jos on tarvetta. Ei tänne kukaan muu kai ollut lupautunut, vai? Saa sanoa, jos me koitetaan Marlan kaa varastaa pestit!  :D

Edit// Ja jos kaneilla on vielä pestipaikkoja auki, niin toi mun yks kaveri, joka tulee kaneineen paikalle, on taas vapaaehtoinen sihteeröimään tai assaroimaan, mutta sen varmaan ehtii paikanpäälläkin sumplia.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Katitar

#52
Mulle ei ainakaan valitettavasti käy nyt ottaa tälle näyttelypäivälle mitään pestiä. MUT senverran reilu oon et tuan parit lahjotuspalkinnot. ihan tualta omasta hyllystä.  :P
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Saana

#53
Mä tein kanssa muutaman pussukan ja kaivoin varastosta joitain Onnen Lemmikeistä saatuja lahjotuspalkintoja. :) Ja saatiinhan me myös Linnainmaan ja Koskikeskuksen Faunattarista jotain. :)

Lisette

#54
Tulossa oon, Rurru ilmoitettu :) Vähän jännittää kun viimeks näytseissä olin -07 :DD
[size=85]ex-feliX.[/size]

Marla

#55
Mulla on kanssa jotain, mut säästän osan sunnuntaille Hyvinkäälle. Täytyy katsoa, mitä noista tois...

Kamala määrä omaisuutta tulossa mukaan - mä en selviä yhdellä reissulla autolle aamulla, en sit millään, kun on pari rottaa, kaksi säilytyslaatikollista poikasia, iso hamsukassi ja vielä oma kassi. :c8 Ja mä en jaksais ravata noita rappuja useampaan otteeseen...

Pitäis vielä heitellä siemensekoitukset bokseihin, kattoa kaikki paperit valmiiksi, päättää mitkä rytkyt laitan päälle ja laittaa vihannekset likoamaan - sitten olis siinä. :)

Huomista odotellen!

Lisette

#56
Ainiin voi hemmetti pitiks mun tulostaa jotain ? damn
[size=85]ex-feliX.[/size]

Saana

#57
^^Mä alotin jo eilen täyttämään autotallia kamoilla, mitkä lähtee mukaan. Useempi reissu jo tehty. :D

Lisette

#58
Menee kyl aika huonosti, ku äiti ja iskä lähti johonki juhlimaan ... :D No, kai ne sieltä selviää joskus tänne vielä. Enkä mä tiedä tulostanko jotain lappuja vai mitä kun en oo ennen ilmonnu ja plääh. Ei tekis mieli ees mennä
[size=85]ex-feliX.[/size]

Minski

#59
Onnea kaikille tähän näyttelyyn ! Ite täällä vaan kotosalla laiskottelen :) Ja nyt saa laittaa kilokaupalla niitä kuvia sitten, kun en ite voi vahingossakaan eksyä niihin :D
Hamsteriton tätä nykyä