• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Jonsku

#390
Oltiin tuolla tänään, ja mä sain aivan hillittömän kani-kuumeen XD
Huomenna uudestaan, ellei mulle tullu joku flunssa sieltä kun vähän nuhainen olo :(
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Sirpa

#391
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Spekuloin että olisinki nokkela huomenna ja arvostelisin koe- ja ei-standardit eka, jotta ne ei olis aina ne jotka saa ne loppupäivän väsyneet arvostelut.
Ihan kannatettava idea!

Minullakin on evästä hankittuna sekä itselleni että pikkuneidille. Boksi pitäisi laitella vielä ja kaikki muut jutut, minulla on tuoss pöydällä ihan lista mitä kaikkea pitää muistaa pakata, ettei unohdu esimerkiksi sellaiset tärkeät jutut kuin matkaliput (noo, niitä saa junastakin varmaan vielä), Pepsi (nukahdan ilman sitä), nenäliinat tai hamsteri itse...
Ai niin, taksin jos varais vielä etukäteen.

Lakupekka

#392
Mun pitää kans vielä valkata vaatteet ja laittaa boxi kuntoon ja parsat veteen :) Hui hitsi miten jännittää.

Mites muuten kun tuossa sähköpostin vahvistuksessa lupailtiin virallista vahvistusta lähempänä näyttelyä, niin ei ole tullut? Pyydän anteeksi jos on tästä ollut keskustelua aikaisemmin ketjussa, en ehtinyt/jaksanut lukaista koko juttua läpi.

Ja sitten muuten, nosti kummastusta tuo kuitti juttu. Miksi maksettaessa pitää viesti kenttä jättää tyhjäksi? Kohta maksan isäni kanssa sen.

Aamulla 9 aikoihin paikalla (liian aikaisin? En usko että kukaan tahtoo tälläistä nappulaa avukseen :mrgreen: )

Jeps jeps, enään ihan vähän aikaa odotettava  :pilehile:

Edit. KAMERA! Olisin totaalisen unohtanut tuon tärkeän laitteen mikäli ei olisi katseeseeni törmännyt tuossa äsken.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Jinny

#393
Lainaus käyttäjältä: "Lakupekka"Miksi maksettaessa pitää viesti kenttä jättää tyhjäksi?
Koska maksussa pitää käyttää viitettä, ja molempia ei voi käyttää :)

Mulla onkin täällä oikein jännä ongelma; pitäisi erottaa toisistaan neljä melkein samanikäistä naarasroboa (isosisko + tuplat). Isoimman pitäisi huomenna osallistua näyttelyyn ja pienempien lähteä uusiin koteihinsa, mutta mä en enää tunnista noita! :pihalla:  :D
Voisin vaikka vannoa että vielä aiemmin tällä viikolla tuo isoin oli selkeästi isompi kuin muut, ja väriltäänkin erisävyinen, mutta nyt nuo pienet harmaavarpuset on näköjään ottaneet jonkin kasvuspurtin. Noo, onneksi tässä on vielä yö aikaa tunnistella noita... :P Oon koko ajan vaan luottanut siihen, että iso on isompi kuin pienet, joten en ole niin kovasti tiiraillut noiden päitäkään tai muuta, että muistaisin mitään tuntomerkkejä. Olipas fiksua.

Vevve

#394
Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Voisin vaikka vannoa että vielä aiemmin tällä viikolla tuo isoin oli selkeästi isompi kuin muut, ja väriltäänkin erisävyinen, mutta nyt nuo pienet harmaavarpuset on näköjään ottaneet jonkin kasvuspurtin. Noo, onneksi tässä on vielä yö aikaa tunnistella noita... :P Oon koko ajan vaan luottanut siihen, että iso on isompi kuin pienet, joten en ole niin kovasti tiiraillut noiden päitäkään tai muuta, että muistaisin mitään tuntomerkkejä. Olipas fiksua.

Sama ongelma täällä  :D  Nuo kolmisin asuneet tytöt on olleet näpsäkästi sen verran eri-ikäisiä että koosta näkee kuka on kuka, mutta nyt nuo pienemmät näyttää ihan samankokoisilta, enkä yhtään tiedä.... eivätkä ole edes siskoksia vaan täysin eri sukua, joten urosten kanssa yhdistäessä olisi kiva tietää kuka on kuka  :c8

Jinny

#395
Haa, onneksi en ole ainoa jolla on tunnistusongelmia! xD Mietin kyllä, että jos tuntuu ettei tästä tule mitään, niin kysyn sitten huomenna teiltä muilta vähän konsultaatioapua :D Valokuvailin noita äsken ja kuvissa yksi noista on kyllä aavistuksen muita isompi, eli ei kai auta kun katsella noita sitten aamulla tosi kauan ja tosi tarkkaan, niin saan sieltä sen isoimman erotettua. Toivottavasti.

jensku

#396
Nyt alkaa kyl lentelee perhosii jo mahas. :mrgreen:  jännittää aivan sikana huominen. Kaikki valmistelut ovat jo nyt valmiina mitä huomenna tarvitaan. Hamsut vaan aamulla boxeihin sit eikun vaan menoks. :D

Todella kiva on pitkästäaikaan päästä näytsiin. viimeeksi olin hamsujen kaa Lemmikkimessuilla. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#397
Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Haa, onneksi en ole ainoa jolla on tunnistusongelmia! xD Mietin kyllä, että jos tuntuu ettei tästä tule mitään, niin kysyn sitten huomenna teiltä muilta vähän konsultaatioapua :D Valokuvailin noita äsken ja kuvissa yksi noista on kyllä aavistuksen muita isompi, eli ei kai auta kun katsella noita sitten aamulla tosi kauan ja tosi tarkkaan, niin saan sieltä sen isoimman erotettua. Toivottavasti.

Voidaan pitää robojentunnistuskokous!  :D Mirkku lupasi auttaa noiden omieni tunnistamisessa.

Sohvi

#398
Mulla ois niiiiiiiiin paljon tekemistä vielä. Harmi, kun mun hamsut ei oo ihan parhaimmillaan tällä hetkellä  :( Mutta onneksi on vielä niin lähellä, että tätä tilaisuutta ei voi heittää pois.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#399
Ruokapuoli on tuolla aika kehno mutta lähellä on esim. Hese ja siinä vieressä ravintola. Suosittelen porukkaa ottaan eväitä ja tuoleja mukaan. Tila on tosi lämmin.

Yökyöpeli

#400
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Ok. Sopii :)
Ja eiköhän se palautus järkkäänny jonkun tulevan näyttelyn yhteydessä sit hyvin.
Onko meiän poika muuten millanen ? Se Dorothy sano, että se on vähän ujo, mutta tosi kiltti ja vanhemmat on kuulemma hirmu kilttejä lemmikkejä.

Hää on pieni ja aikas vikkelä  :D   Mulle tullu naaras on aikamoinen touhuilija, ne pojat piileskelee pahvipurkeissa  :grin
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Mustikkamaan

#401
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ruokapuoli on tuolla aika kehno mutta lähellä on esim. Hese ja siinä vieressä ravintola. Suosittelen porukkaa ottaan eväitä ja tuoleja mukaan. Tila on tosi lämmin.

Just tossa aiemmin kattelin netistä et olisko siinä Hesee lähellä, ni vaan 500 metrii - meitsi syöksyy sinne hakee noutoruokaa safkiksella! :D MUL ON KUPONKEJA! :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#402
Huom! Todella hyvät ruat on Nape tehnyt meille =)

Nape

#403
no toivottavasti ruoka kelpaa:) täällä päässä kaikki valmiina huomista varten. Aamulla vielä kahvit tippuun ja pikku säätöä.
Minä aion ottaa vähän evästä mukaan. Oli aika surkea tai siis pieni kanttiini tuolla. Vähän jännitystä ilmassa:)
nähdään huomenna!

Sirpa

#404
No nee, hereillä ollaan ja suunta on kohta kohti rautatieasemaa. Päivän tähti on vielä hereillä ja kovasti täpinöissään, se vähän ihmetteli, että mitä emäntä tekee hereillä kuuden aikaan aamulla. Kohta tulee koppaus, kuljetusboksiin ja sitten menoksi. Vähänkö jännittää, pikkuneidin eka ulkomuotoluokka! Ja itsellä eka lemmikkisihteerin pesti. Kohta nähdään!