• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Jane_O

#195
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minä olen ainakin menossa Tampereelta junalla. Alustavasti olen katsonut sellaista junaa, joka lähtee klo 7.32 Tampereelta Helsingin suuntaan. Se on lähijuna R tai henkilöjuna tai millä nimityksellä se nyt kulkee Riihimäkeen asti. Se on tasan klo 9 Hyvinkäällä eikä tarvitse vaihtaa junaa Riihimäessä.
Jos Hyvinkäälle lähden, enkä mene jo edellisenä päivänä, niin mä tuun kanssa tällä :).

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Kuka haluaa toimia leikkimielisen pehmoleluluokan tuomarina???

Mä voisin ainakin vakavasti harkita, mä oon muutenki niin pehmoeläinhullu :D. Jos siis vaan tuun.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Sirpa

#196
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Olis kiva mennä takasin Tampereelle sitten porukalla! Tai jos meen yksin niin kaveri saa heittää Riihimäelle, koska en selviä vaihdosta yksin kahden koiran ja hamsukassien kanssa. :D

Jos hyvin sattuu, niin sieltä pääsee takaisinkin päin henkilöjunalla, niin ettei tarvi vaihtaa. Ainakin klo 16.00 ja 18.00 lähtee Hyvinkäältä henkilöjunat Tampereelle.

Mustikkamaan

#197
Kaikki ilmoittautuneet ovat nyt saaneet ensimmäisen vastaanottokuittauksen sähköposteihinsa. Jos et ole saanut, ota yhteyttä mailto:heidimarialehikoinen@gmail.com">heidimarialehikoinen@gmail.com :)

Lasken teille nyt eläinmäärät, hetkopetko!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#198
Noniin, tässä ilmomäärät sitten. Pyörtykää näihin!  :D

Hallitus huom! Kysykää tietyiltä tuomareilta, sopiiko heille arvostella tällaisia määriä, vai tarvitaanko lisätuomareita?


ULKOMUOTOLUOKKA

Lyhytkarvainen syyrialainen: 50
Pitkäkarvainen syyrialainen: 49
Koestandardiluokka syyrialainen: 9
Ei-standardiluokka syyrialainen: 13

Campbelli: 3
Koestandardiluokka campbelli: 7
Ei-standardiluokka campbelli: 0

Talvikko: 60

Roborovski: 20
Ei-standardiluokka roborovski: 3

Kiinankääpiöhamsteri: 10


LEMMIKKILUOKAT

Syyrialainen: 76
Kääpiöhamsteri: 34
Lasten lemmikkiluokka: 10


Toivottavasti ei ole kovasti virheitä luettelossa, en ainakaan näin heti kättelyssä usko  :oops:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#199
^etkö ole saanut ilmoitustani; lähetin sen 12.8.2010? Laitoin uuden viestin kun kysyit kuittausta.

Robomäärät ei voi pitää paikkansa, jos minun eläimet on siinä mukana.

Mustikkamaan

#200
Jos laitat saman asian sähköpostilla, niin tietäisin paremmin, kenestä on kyse... :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#201
Laitetaas uudelle sivulle uusiks, kun oli mennyt parit ilmot roskapostiin!
-------------------------

Noniin, tässä ilmomäärät sitten. Pyörtykää näihin!  :D

Hallitus huom! Kysykää tietyiltä tuomareilta, sopiiko heille arvostella tällaisia määriä, vai tarvitaanko lisätuomareita?


ULKOMUOTOLUOKKA

Lyhytkarvainen syyrialainen: 50
Pitkäkarvainen syyrialainen: 49
Koestandardiluokka syyrialainen: 9
Ei-standardiluokka syyrialainen: 13

Campbelli: 3
Koestandardiluokka campbelli: 7
Ei-standardiluokka campbelli: 0

Talvikko: 61

Roborovski: 34
Ei-standardiluokka roborovski: 8

Kiinankääpiöhamsteri: 11


LEMMIKKILUOKAT

Syyrialainen: 76
Kääpiöhamsteri: 34
Lasten lemmikkiluokka: 10


Toivottavasti ei ole kovasti virheitä luettelossa, en ainakaan näin heti kättelyssä usko  :oops:

Muutamahan voi tulla vielä lisää, jos joku on laittanut ilmot etanapostiin perjantaina. Mutta näitä tuskin tulee, tai jos niin ehkä 1-2 lemmikkiluokkaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sohvi

#202
EIIIIIIIIIIIII. Taas unohdin laittaa ilmot  :kieli Joudun sitten tulemaan jälkkäreillä. Ei siinä mikään auta. Mutta miten aina saatan unohtaa  XD
Tulin vasta tänään mökiltä, olin siellä 4 päivää joten en muutenkaan olisi ehtinyt.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#203
Aikast mahtavat määrät eläimiä tulossa.  :c8

Vevve

#204
Onpa paljon, robojakin aika huimasti! Meiltä tulee viisi, ei varmaan kauheen vaikee arvata keiltä nuo loput  :D

Sohvi

#205
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Aikast mahtavat määrät eläimiä tulossa.  :c8

Mikä se pehmoeläinjuttu on? Kysyn ihan vain mielenkiinnosta.

// Kun tulen jälki-ilmoissa (huoh), pääsenkö ilmaiseksi sisään? Pääseekö näytteilleasettajat ilmaiseksi?

/// Miten tässä tuli 2 viestiä? Anteeksi.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#206
^Toki Sohvi

GaneshaX

#207
Apua mitkä määrät taas  :c8
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#208
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Noniin, tässä ilmomäärät sitten. Pyörtykää näihin!  :D

Syyrialainen: 76
*pyörtyy* :shock: Täytyy kyllä hetki sulatella tuota määrää. :pihalla: :haha

Mustikkamaan

#209
Eli näyttelyvahvistusta varten tarvitsen seuraavat tiedot sähköpostiini mahd. pian (eli heti kun on tiedossa):

Meneekö tuomarilista alun perin suunnitellusti, vai tuleeko lisäyksiä/muutoksia suuren eläinmäärän takia?

Otetaan ulkomuoto- ja/tai lemmikkiluokkiin jälki-ilmoittautumisia?

Mitkä ovat pehmoleluluokan säännöt ja onko osallistumiseen jokin hinta? Paljonko nykypäivänä maksaa hamstraus- ja parikisat?

Tarvitseeko messujen järjestäjä jotkin listat ilmoittautuneista, jotta he pääsevät sisään? (Jos jälkkäreitä otetaan, heistähän ei ole listaa, eli jonkun hallituslaisen pitää tarvittaessa partioida ovella.)

Koskeeko eläintentarkastus hamstereita?

Miten näytteilleasettajat löytävät hamsteriosaston parhaiten, onko jotakin messukarttaa?

Minkä ikäiset lapsoset pääsevät 3 euron sisäänpääsyhinnalla? Onko tuo 12 euroa sisäänpääsymaksu perhelippu? Montako minkäkin ikäistä ihmistä perhelipulla pääsee sisään?

Kyselin osaa näistä messujärjestäjältäkin sähköpostitse, mutta en saanut vastausta. Voidaan siis TAAS todeta, että äärimmäisen huonosti organisoitu tapahtuma, kun ei edes sähköposteihin vastata.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]