• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Vevve

#165
Onkos hamstereillekin lääkärintarkastus?

Anonymous

#166
^ En usko että tuo tarkoittaa hamsuja  :D

Sohvi

#167
Hyvä kun ohjelmalistakin saatiin  :) Pikkuhiljaa alkaa valmistelut. Hieman jo jännittää. Aion tulla kaverin kanssa jotta aika kuluisi nopeammin. Onko siis tapahtumassa mitään puotia josta voi ostaa esim. hamsterinruokaa/puruja? En seuraa kauheasti keskustelua joten en tiedä mitään...
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Heli

#168
Onkohan tossa koira hommelissa käynyt joku väärinkäsitys? Eiks tää järjestäjä ole tietoinen, että aika monet käyttää koirilla taluttimia eikä ole tapana tällaisissa tapahtumissa irti koiria pitää.  :D Että saapi ne hallinnassa ilman häkkiäkin pidettyä (tai no joo...ei se kaikilta onnistu).
Joskaan en myöskään ymmärrä miksi se häkkikään nyt niin iso katastrofi joillekin on. Mun vanhempi koira on totutettu olemaan tarvittaessa häkissäkin ja se on sille esim. näyttelyissä hyvä paikka rentoutua kaiken hälinän keskellä. Vähän eri asia kuitenkin jonkun tapahtuman ajan pitää koiraa häkissä kuin säilyttää sitä kotona siellä kaiket päivät...

Kuulostaa kyllä koko homma muutenkin vähän siltä, että ei voi muuta kun toivottaa onnea.  :P
Destiny's hamsterit 2001-2009

Nape

#169
Mä löysinkin järjestäjän sivut //http://www.vipet.fi/
Mutta eipä tuolla ollu mitään erityistä tietoa. Ei edes tuota ohjelmaa, minkä Taikahamsu tänne jo laittoi.

Mustikkamaan

#170
Ilmoja on tullut hyvä määrä jo nyt, kiitos teille siitä :) Saan tehtyä luetteloa pikkuhiljaa, eikä pääse sattumaan niin paljon virheitäkään sitten.

Huom: Tilatkaa luettelo etukäteen jos sellaisen haluatte! Näyttelypaikalla ei ole ylimääräisiä luetteloita myytäväksi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#171
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Onkohan tossa koira hommelissa käynyt joku väärinkäsitys? Eiks tää järjestäjä ole tietoinen, että aika monet käyttää koirilla taluttimia eikä ole tapana tällaisissa tapahtumissa irti koiria pitää.  

Joskaan en myöskään ymmärrä miksi se häkkikään nyt niin iso katastrofi joillekin on. Mun vanhempi koira on totutettu olemaan tarvittaessa häkissäkin ja se on sille esim. näyttelyissä hyvä paikka rentoutua kaiken hälinän keskellä.
:D Joo meillä kans on koirat totutettu häkkeihin ja ne niissä ihan mielellään on ja yleensä nukkuu, häkissä joka tapauksessa pitäisinkin osan aikaa. Mut mä en kyl oikein vieläkään ymmärtäny tosta ohjelmasta että onko siellä tavismätsäriä vai ei...  XD

Ja tosta aikataulusta vielä, että tokihan se hamsujen arvostelu voi alkaa ihan tasan just silloin kun SHY päättää sen aloittaa, se kuitenkin kestää koko päivän.

Minski

#172
Laittelin ilmot äsken. Toivottavasti ovat virheettömät, vaikka aika nopeasti ne teinkin, tosin käytän aina vanhan ilmottautumisen pohjaa luonnoksena, johon vain vaihdan hamsujen iät oikein :)

Meiltä tulee yht. 6 hamsua ulkomuotoon (siis ei-st., koe-st ja lk-luokkiin). Sekä tällä kertaa vain 2 hamsua lemmikkiin. Yhteensä mukaan tulee 7 hamsua eli täyden boksimääräni verran hamsuja (mulla on 7 L-boksia) :)

Tiiän, että parille tulee varmasti sanomista pienehköstä koosta, Tuija kun tais tykätä isommista ? Ja eipä nuo muutkaan ole kauneudella pilattuja, mutta kannatetaan nyt yhdistystä ja tavataan hamsuihmisiä :)
Hamsteriton tätä nykyä

rusinalovesworld<3

#173
minä myös  :D

Anonymous

#174
Nyt varmistettu aloitamme arvostelun kello: 10:00.

Lippujen hinnat: Liput 6/3/12 € Ja ei mitää hajua miten noi oikein menee :c8

Nilla

#175
Mä en ole sittenkään tulossa, vaikka pitikin.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mustikkamaan

#176
^No onneks mä oon sittenkin tulossa, vaikkei pitäny! :D

...Koska mä saan yhden mussukan lisää sieltä  :sydan Ja saan samalla sit hoidettua noita tehtäviä kans!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#177
Herrajestas, tää tehtävälistahan oli jo ehtinyt tippua tonne Ö-mappiin!! :O Eli ainaski toi Tuijan sihteeröinti on tossa tyrkyllä, hallituslaiset sit varmaan istuu infossa - tulee oikein virallinen edustus :)


Sihteereitä, assareita ja muita toimihenkilöitä edelleen haussa!

Sihteereille ja assareille luvassa lounas, virvokkeita ja pullakahvit! Kannattaa siis ilmoittautua johonkin pestiin :) Nyt kun kaikki tuomarit ovat suomalaisia, niin ensikertalaisetkin sihteeriköt käyvät vallan mainiosti!

Mikäli johonkin luokkaan tulee ihan hirmusti eläimiä, niin siinä tapauksessa varmaan joudutaan järkkäämään aiemmin jo sihteeröinyt sellaiselle tuomarille, jotta pysytään aikataulussa. Ei silti kannata ujostella, vaan tarjoutukaa rohkeasti!

Ulkomuotoluokka, syyrialaiset (tuomari: Tuija Johansson)
- sihteeri: PAIKKA AUKI
- assari: Piia L.

Ulkomuotoluokka, kääpiöt (tuomari: Saija Kukkohovi)
- sihteeri: Mustikkamaan
- assari: Vevve

Lemmikkiluokka, syyrialaiset (tuomari: Saana Kankare)
- sihteeri: Ammie
- assari: Karov

Lemmikkiluokka, kääpiöt & lasten lemmikit (tuomari: Martina Munther)
- sihteeri: Sirpa
- assari: Marla

Numerolappujen jaon & jälki-ilmot hoitaa: Mustikkamaan

SHY:n infohenkilökuntaa, pari heeboa: PAIKKA AUKI

Ruoat näyttelyyn tekee: Nape
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#178
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Lippujen hinnat: Liput 6/3/12 € Ja ei mitää hajua miten noi oikein menee :c8
Olisko ne silleen tyypillisesti: aikuinen/lapsi/perhelippu.


Assaroinnit on ilmeisesti jo varattu, mutta jos joku assareista haluaa puolittaa niin mä voin olla puolikas assari jollekin :)


Olipas kiva toi kuittausviesti noista ilmojen perille saapumisista. Ei oo sellasta ennen tullu niin mä olin satavarma, että nyt mun ilmot tuli bumerangina takasin punakynällä korjattuna :D
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#179
Mä olisin muuten sihteerinä mutta mun käsi ei kestä pitkää kirjotus settiä  :(