Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Anonymous

Minski: Siihen tuli järjestäjätä vielä lisää tietoa ton jälkeen.

Edit. Joo mä huomasin sen heti, kun olin ton viestini lähettänyt; kirjoitettiin ilmeisesti samaan aikaan :)
-Minski-

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Toi koirasääntö on kyllä aika piip sääntö vailla logiikkaa; siis että koira joka käy osallistumassa johonkin juttuun saa loppuajan pyöriä siellä alueella ihan miten vaan, mutta koira joka ei osallistuis mihinkään joutuis oleen häkissä, millähän logiikalla se osallistuva koira olis muka vähemmän häiriöksi siellä pyöriessään kuin osallistumaton koira :c8
Mut eikö tosta aiemmasta viestistä käy ilmi, että kaikkien koirien pitää olla jossain häkissä muun ajan, ja muuten vaan olevat koirat ei saa olleskaan olla vapaana?

Mutta juu, en siis tuo koiraani tuonne, kun pitäis noin pitkäksi aikaa sulloa jonnekin boksiin.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Minkähän takia tuolla täytyy olla klo 17 asti vähintään paikalla ? Varmaan siihen on joku ihan järkevä syy, mutta en vaan just nyt hoksaa sitä :)
Mäkään en kyllä keksi muuta kuin että eläimet saa kuskata pois vasta sitten, kun homma on loppu, jossei oo mitään erillistä uloskäyntiä, vaikka on tuokin tosi kaukaa haettu, kun kukapa allerginen tms. tulis lemmikkitapahtumaan.
Luulis, että tuollaiset selitettäisiinkin... :huh

Vähän oudolta toi homma kuulostaa muutenkin, mut sille nyt ei hamsuyhdistys oikein mitään voi, että turha valittaa muulle kuin järjestäjille korkeintaan...

Edit. Niin siis mä olin kirjottanut ton sun lainaaman koira-kohdan silloin, kun tuossa oli vain se tieto, että esiintyvien koirien ei tarvitsisi olla häkeissä ja muut joutuis olemaan. Samaan aikaan kun olin viestin kirjoittanut oli sitten tullut tuo lisäys, että kaikkien onkin oltava häkeissä. Editoin myös oman viestini heti luettuani tuon lisäyksen, mutta näköjään olit kerennyt sen lainauksen nappaamaan jo. Nythän tuo onkin reilua, että kaikki ovat häkeissä.
-Minski-

Anonymous

tämä on kuulemma vasta toinen kerta kun järjestävät tämän tapahtuman joten huomaa kyllä ettei ole ihan kaikki hanskassa.

Marla

No sitten kyllä ymmärtää vähän paremmin, eikä tää nyt varmaan ihan mikään Lemmikkimessujen tavoin organisoitu juttu oo... Mut kiva, jos saisivat tämän jatkossakin järkättyä. :)

Nape

Eli siis, pitääkö siellä olla hamsujen kans klo 17 asti?
Jos täytyy, niin mun täytyy ottaa tuo meijän pienin tissitakiainen mukaan näyttelyyn.

Sirpa

Kai nyt tällä kertaa on sitten ihminen tai mieluummin pari varattu niihinkin hommiin, että jakaa esitteitä (onhan SHY:n hamsteriesitteitä tulossa?) yleisölle, kertoo hamstereista ja mahdollisesti jopa esittelee joitain kilttejä yksilöitä? Ettei vaan (taas) käperrytä niiden omien näyttelyiden ympärille eikä kukaan oikeasti ehdi ottaa huomioon yleisöä, joille se näyttelytouhu ei kerro mitään.

Minski

Ensisijalla on mun mielestä saada niitä assareita ja sihteereitä tarpeeks ja sit vasta jos liikenee niin voi jotain esittelijöitäkin olla, koska alunperinhän tän piti olla ihan vaan pelkkä hamsunäyttely eikä messuesittely, ettei käy taas niin, ettei näyttely rullaa eteenpäin, kun ei nole työntekijöitä.

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Eli siis, pitääkö siellä olla hamsujen kans klo 17 asti?
En mä voi uskoo, että ketään voidaan pakottaa olemaan tuolla klo 17 asti, jos näyttely loppuu jo aiemmin. Saahan tuolla nyt yleisökin mennä ja tulla niin kuin itelle sopii. Mä luulen, että toi klo 17 tarkottaa sitä, että siivoomaan saa alkaa klo 17, mutta aiemminkin varmaan pois voi näytteilleasettajia lähteä, jos näyttely on jo päättynyt.
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

No kyllä mä ainakin voin lupautua johonkin sellaiseen pestiin, jos tarvii jonkinlaista esittelyä pitää. :) Olisko se sit siitä infopisteen luona tai jotain? Meinaan sittenhän sen vois melkein yhdistää niin, että infossa olis samat tyypit, jotka myös esittelee hamsuja.
Äiti kun on tuonne myös tulossa, niin hänellä on muuteskin ollut tapana esitellä hamsuja ihmsille, jotka vaikuttaa uteliailta. :haha
Löytyyhän meiltä noita hamsuja joka laatua cämpsyä lukuunottamatta, ja mulla vois esmes Tossu tulla ihan hyvin esittelyyn, kun se ei ole näyttelyihin ilmoitettu.
Jos siinä ees joku toinen olis, niin kyllä mä pystyn samalla assaroimaankin.

Nape

^^No sitä mäkin aattelin, että täytyykö siellä olla siihen klo 17 asti, toisaalta se ei haittais, mut olishan se kiva tulla ilman Viljoa niin sais rauhassa keskittyä olennaiseen.

Saana

Täytyy munkin yhtyä kuoroon, että todella erikoista meininkiä järjestäjiltä. Viime vuoden tapahtumasta en ollut edes kuullut ja tämän vuoden tapahtuman mainostus on täysin retuperällä. Jos löytyisi edes palauteboxi mihin saisi jättää palautetta niin laittaisin jo nyt. Mutta siitä klo 17 säännöstä luulen Minskin tavoin, että mikäli näyttely on paketissa, niin paikalta saa toki lähteä pois. Eihän ketään voi pakottaakaan jäämään paikalle, jos omalta osalta homma on hoidettu.

Mulla alkaa jo pikkasen olla näytskäjännitystä ilmassa. :)

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Lisää tietoa:
sunnuntaina pääsee alkamaan klo 8 aamulla ja lopettelemaan
klo 17 jälkeen eli eläinten täytyy olla paikalla aina klo 17 saakka.
Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että näyttelyt alkaisivat klo 10 sijasta klo 8?

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ei tarkoita vaan se on mun aika koska pääsen laittaan paikkoja kuntoon  :mrgreen:
Luojan kiitos  :) Oli vain pakko varmistaa ettei tule sitten ikäviä ylläreitä.

Sohvi

Hmm.. Onko arvostelujärjestyksessä mitään tiettyä järjestystä? Onko se niin, että kun on lähettänyt ilmot, niin se lisätään toisen perään arvostelujärjestysessä? äääh.. En osaa selittää... Eli, jos lähetän 'viimeisenä' näytskäilmot, niin onko hamsterini viimeisenä arvosteltavana? Aina, kun on näyttely niin hamsterini ovat jostain syystä viimeisenä arvostelulistalla.. Johtuukohan se siitä, että lähetän ilmot aina viime tipassa  :oops:..
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Valitettavsti järjestäjältä tuli tietoa lisää koirista vaikka olisikin näytteillä olevana:

terve,

koiria ei voi pitää irtaallaan tilaisuudessa, ainoastaan kun on niiden
esiintymisvuoro jne......miten aoitte hallita niiden käyttäytymisen`?

Edellisestä tiedosta voi syyttä vain minua ja mun väärinkäsitystä heidän viestistä. Pahoitteluni :oops:
Siis mitä tällä tarkoitetaan, miten "irtaallaan"? Siis remmeissähän ne koirat on oikeissa koiranäyttelyissäkin eikä ole mitään näyttelyhäkkipakkoa. Ja täytyyhän siellä sallia esim. koirien ulkoilutus päivän aikana. Ei taida olla ihan loppuun asti mietitty juttu, vai onko tuolla nyt koirille sitä match show'ta kuitenkaan kun ei tuossa mainittu?