• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

TiBe

#90
Laskeskeli tuossa mahdollisten näyttelyilmojen hintaa n. 60€  :D ohhoh.. oiskohan karsia sitten joitain pois matkasta tai elää näkkärillä :kieli  :D
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

wiidii

#91
Näyttelykutsussa ei varmastikaan asiaa siksi lue, kun hallituslaisetkaan (tai ainakaan minä, eikä sitä käsittääkseni ole muutenkaan mainittu näyttelyjutteluissa) ei tienneet että samaan aikaan on jotkut messut.. :P Minun mielestäni koko perheen voi yhdessä mieltää näytteilleasettajiksi, tosin järjestäjät ei taida olla samaa mieltä.. :D
Eipä siinä, minulla ei ole varaa tuhlata mihinkään ylimääräiseen joten tuon vain hamsut ja teen sitä mitä käsketään/mihin apua tarvitaan. :) Vielä kun saisi kyydin juna-asemalta näyttelypaikalle (2 hlö) tai kattavan opastuksen julkisella liikenteellä! :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#92
Onneks mä päätin heti, että lähden yksin ja jätän lapset miehelle, niin ei tartte maksella sitten mitään pääsymaksuja.

Mä oon luvannu olla juna-asemalla vastassa paria tyttöä ja kävellä siitä sitten näyttelypaikalle heidän kans, niin samaan kävelyjoukkoon kyllä mahtuu varmasti halukkaita vielä mukaan. Ite tuun bussilla siihen juna-asemalle, oon siinä varmaanki n. klo 9, niin halukkaat ottaa sit sellaset junat, että ois samoihin aikoihin siinä asemalla, kokoonnutaan siinä ja lähetään käpytteleen kohti näyttelyä :) Itekki aion kassissa kantaa kaks boksia.

Sohvi

#93
Aah, ihanan lähellä !  :)  Riksusta ei ole kun vain about 10 min Hyvinkäälle.
Meillä ollaan lähdössä kahden hamsterin voimin. Turkkia pitää kyllä toisella hamsterilla kunnostaa... Mutta muuten on ihan kaikki hyvin   :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#94
Paikallis bussit ei kulje siihen aikaan ollenkaan joten ainoa konsti on joko kävellä taikka saada joku kuskaan se pieni matka joka sinne on.

AnsaLucia

#95
Muistelen joskus koiranäyttelyistä että läheltä parkkipaikan löytäminen oli  hankalaa. Tosin koiranäyttelyissä on paljon enemmän kävijöitä mutta siis jos tää on vähänkään isompi tapahtuma. Läheisen tien varressa (en tietty muista minkä niminen) näytti olevan kivasti tilaa mutta ylläri ylläri, siinä oli pysäköintirajoituksia salakavalasti.. Eli kannattaa katsoa tarkkaan. Mut näistä on aikaa jo parisen vuotta... tiedä vaikka tässä ajassa olisi jo joku parkkipaikkakin tehty.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Anonymous

#96
Kyllä siinä on ainakin nykyään ihan hyvin parkki tilaa käynnin edessä.
Tässä linkki jossa kiinnostuneille kuvia näyttelypaikasta: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1

Minski

#97
^ Hieno rakennus :yes:

Onko toi siis miten lähellä juna-asemaa ? Voi olla, että joudun junalla tulemaan, jos vain olen varoissani ja jos niitä tuonne täältä Treeltä kulkee tuohon aikaan hyvin.

Taikahamsu: Tiedätkö sanoa, että tuleeko noista paikalla olevista muista tapahtumista ja myyntikojuista sun muista tietoa ennen kuin siinä näyttelyvahvistuksessa ? Olisi kiva tietää vähän ennakkoon jo mitkä kaikki tahot siellä ovat esillä ja että miten laaja tapahtuma tuo on kaikkinensa. Tiedätkö saako tuonne tuoda koiraa, jos se ei osallistu mihinkään (mulla kun on kulkemisen lisäksi ihan auki vielä koiranhoitoasiakin).


Minusta se, joka huonosti tässä on tiedottanut on tuo Vip lemmikki-taho, mistään ei löydy netistä mitään tietoa siitä mitä siellä on saati pääsymaksuistakaan, ihme tapahtuman järjestämistä.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#98
Minski: ei todellakaan ole pitkää kävely matkaa paikalle. Olen koittannut imeä mahdollismman paljon tietoa tuolta järjetsäjältä ja lupailivat lähettää mulle ilmolehtisen heti kun ovat painaneet sen ja ilmotan siinä olevista tiedoista heti kun vaan sen saan. Todella niukasti olen saannut heiltä tietoa ja vain pelkän säpostin avulla olen niitä hoitannut. Koitan tehdä parhaani täällä jotta lisätietoja tulisi mahdollisimman pian ennen ilmoajanpäättymistä mutta koittakaa tekin ymmärtää että hoidan täällä tätä yksin kolmen lapsen ja eläinteni kanssa!!! Pikkasen ymmärrystä jooko :(

HamsterSailor

#99
Halu ois kova :yes: , mutta täältä Raumalta tulee matkaakin, joten vanhemmat ei oo kovin riemuissaan tulemisesta... Mutta Hesaan Grand Galaan koitan päästä :)

Minski

#100
Taikahamsu: Juu siis tottakai me ymmärretään ja ihan nätisti mä ainakin kyselin :) En mä usko, että kukaan olettaa, että sun tarttis heti vastata noihin esitettyihin kysymyksiin vaan sitten kun tiedät jotakin lisää, älä siis ota stressiä :) Tää on nyt vaan silleen tylsä, kun ei voi keltään muultakaan kuin sulta kysellä, kun tietoa ei löydy mistään netistäkään ja sä oot meidän ainut yhdyslenkki sinne järjestäjätahoon.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#101
^Joo en mä Minski sillä ku itteäki ketuttaa toi noitten järjestäjien homma kun teitoa tulee todella niukasti. Koitan tosiaan inffoo kaikesta saamastani tiedosta heti tänne.


Edit.
-Minski-

Nape

#102
Siitä juna-asemalta ei oo pitkä matka mun mielestä siihen näyttelypaikalle, että ei kyllä bussilla kannattas mennä, ku jotain ehkä kolme pysäkinväliä on se matka, siis alle kilometrin ja varmasti reilusti alle sen.
Sanokaa vaan kaikki ketä ootte junalla tulossa ja tarvitte opastusta asemalta, niin tiiän sitte ketä ootella siinä asemalla sitten. Aika paljon varmaan samoilla junilla tuutte, ku eihän tossa pysähy muutaku lähijunia.

Ninde

#103
Googlemaps antaa matkaksi kilometrin ja se vielä lyhenee kun muistaakseni asemalaiturilta pääsee suoraan rappusia ylös sinne sillalle/isolle tielle eikä tarvitse kiertää mapsin antamaa ensimmäistä lenkkiä.

http://maps.google.fi/ Reittihakuun lähtöpaikka: Rautatienkatu 9, 05800 Hyvinkää ja määränpää Kankurinkatu 4-6, 05800 Hyvinkää + muista klikkaa kävelijän kuvaa ettei anna autoilijoiden ohjeita.

edit: saihan tuolta linkinkin: http://maps.google.fi/maps?f=d&source=s ... 19205&z=16

Nape

#104
^Joo pääsee portaita pitkin ja ite olisin menny Hämeenkatua suoraan niin kauan, että oisin kääntyny siihen Torikadulle sitten.

Mutta tosiaan, mä voin ootella halukkaita siinä asemalla ysin aikaan. Haluan olla ajoissa paikalla näyttelyssä, joten mieluiten sais olla siinä 9.15 viimestään siinä asemalla, jos mun kans haluaa kävellä tonne näyttelyyn.
Aion laittaa hamsut bokseissaan sellaisen marketeissa myytäviin ostoskaassiin, joka on samantapasta matskua ku Ikean kassit ja ihan siinä kantaa ne sitten perille. Luulisin, että kaks boksia menee sellaseen kassiin.