Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Rose"Jep, oma vikahan se on kun en ilmonnut aijemmin kun oli monta kuukautta aikaa, menee sitten ens vuoteen.

Helsingissä on joulukuussa Grand Gala, muistaakseni  :)

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "jensku"Sellaista kysyisin tuosta näyttely maksusta, että koskeeko veteraanien ulkomuotoluokassa ilmainen osallistumismaksu muitakin kun jäseniä?  :)
Ei koske, ei-jäsenille myös veteraanit on maksullisia.

taruloru

Mä joudun feidaamaan myös, kun muistin ilmopv:n ekaa kertaa elämässä väärin... Vanhaksi tulossa  xD

Ninde

Munkin tuloni on nyt sitten varmistunut, olen tulossa tuomariksi. Sen verran voinen tässä jo sanoa, että ulkomuotoluokan tuomareihin on tulossa muutoksia ja varmaan tämän päivän aikana tiedotetaan asiasta.

sarilau

Mä voisin muuten tulla auttamaan jossain hommassa kun tulen sinne jo edellisenä päivänä kaninäyttelyn takia. "Korvauksena" voisin ottaa 1 kpl sitä poskisussi lehteä 1/2010 yhden kanppaleen, jota mulle on jo useampikin ihminen hallituksesta (?) lupaillut mutta en ole vieläkään saanut ..hih..  :)
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

viiru

^ Apu on ilman muuta tervetullutta, ja palkaksi saat näyttelypaikalla kahvia ja pullaa - lehtesi saat näyttelyä ennen, sillä ehdin antaa sen postin kuljetettavaksi.

Paikalla riittää tosiaan jo aamusta järjesteltävää. Paula lienee siellä ensimmäisenä paikalla ja osaa kyllä varmasti delegoida tehtäviä eteenpäin.

Siinä vaiheessa kun eläimiä alkaa tulla näyttelypaikalle, on suureksi avuksi jos luppoaikanaan järjestelee kuljetusbokseja numerojärjestykseen. Tämä helpottaa assistentteja ja tekee näyttelystä sujuvamman.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

PÄIVITETTY LISTA!

Tuli isosti tuomarimuutosta! Tarvitaan siis lisää henkilökuntaa :) Ahkeroitukaa hyvät perhoskämmekkäiseni, ahkeroitukaa!  :lov

Sihteereitä, assareita ja muita toimihenkilöitä edelleen haussa!

Täyden päivän työstä sihteereille ja assareille luvassa lounas, virvokkeita ja pullakahvit! Kannattaa siis ilmoittautua johonkin pestiin :) Nyt kun kaikki tuomarit ovat suomalaisia, niin ensikertalaisetkin sihteeriköt käyvät vallan mainiosti!

Mikäli johonkin luokkaan tulee ihan hirmusti eläimiä, niin siinä tapauksessa varmaan joudutaan järkkäämään aiemmin jo sihteeröinyt sellaiselle tuomarille, jotta pysytään aikataulussa. Ei silti kannata ujostella, vaan tarjoutukaa rohkeasti!

Ulkomuotoluokka, pk-syyrikset & standardirobot (tuomari: Niina Eskelinen)
- sihteeri: Ansalucia
- assari: Piia L.

Ulkomuotoluokka, campbellit, kiinarit, talvikot & ei-standurobot (tuomari: Saija Kukkohovi)
- sihteeri: Mirkku
- assari: Vevve

Ulkomuotoluokka, lk-, ei- ja koestandardisyyrikset (tuomari: Heidi Lehikoinen)
- sihteeri: PESTI AVOIN
- assari: Minski

Koearvostelua syyrialaisille tekee Päivi Virtanen
- sihteeri/assari: PESTI AVOIN

Lemmikkiluokka, syyrialaiset (tuomari: Saana Kankare)
- sihteeri: Ammie
- assari: Karov

Lemmikkiluokka, kääpiöt & lasten lemmikit (tuomari: Martina Munther)
- sihteeri: Sirpa
- assari: Marla

Numerolappujen jaon & jälki-ilmot hoitaa: Taikahamsu

SHY:n infohenkilökuntaa: Wiidii ja Mauku

Ruoat näyttelyyn tekee: Nape

Hallituslaistenkin varmasti kannattaa järjestäytyä jo etukäteen osaan näistä hommista + sopia kukka istuu infossa ym., ettei käy niin että joku pyörittelee peukaloitaan ja toinen tekee viiden ihmisen hommat ihan vaan tietokatkoksen takia!

Edit: Ja heti päivitin Wiidiin ja Maukun infoon kun olivat kuulenma luvanneet!

Muita iloisia puuhatonttuja tarjolla hommiin?!
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

Ahkeria sihteereitä tarvitaan! Nyt olis hyvät tsäänssit harjoitella ulkomuotoluokkienkin sihteeröintiä, kun on suomalaiset tuomarit jotka osaa näyttelykäytännöt. Ei tarvii ku osata kirjoittaa sanelusta suht nopeaan tahtiin!  :)

MirkkuH

Mä voisin tulla vaikka Saijalle sihteeriksi...ainut, että lupasin hoitaa sen pehmoeläin-jutskan eli jos sen ajaksi saisi jonkun tuuraamaan.

Anonymous

Mä voin ottaa ton numerolaput ja jälkiilmot. Sihteeriksi en voi kun kädet eivät kestä.

Nape

Voi vitjat ko pystyiski tulla sihteeriks, ärsyttää, kun ei pysty auttaa :x  Mä voin kyllä järjestellä bokseja ennen ku näyttely alkaa ja tuun ajoissa muutoinki paikalle, mut tuo harmittaa, kun en sihteeriks voi lupautua :|

Mustikkamaan

Nape: Siitä on jo mielettömästi apua, jos järjestät bokseja numerojärkkään aamulla! Se on yksi semmonen tärkeä työ kans mitä ei huomata helposti arvostaa!

Ja onneksi sä huolehdit myös meidän ruokinnasta  :lov Varaa muuten aavistus suunniteltua enempi ruokaa!

Voisiksä Taikahamsu assaroida mut, siinä ei tarvii kynää käyttää? :)

Viideskymmeneskaheksas editointi: Mirkku, varmasti saadaan joku tuuraa sua siks hetkeks kun pidät pehmoleluluokan! Laitatko mulle yksärillä tai sähköpostilla pehmoleluluokan säännöt, niin saan mainostettua sitä näyttelyvahvistuksessa!

Minski

Eli Tuijako ei arvostelekaan koko näyttelyssä ?
Ei sillä, että sillä olis merkitystä kuka arvostelee, mutta ihmettelen vain näin täyttä muutosta suunnitelmiin.

Mä voin assaroida jotain.
Olis kiva vähän päästä jossain vaiheessa irtautuun siitä ja kattoon onko tuolla messuilla jotain katteltavaa, joten multa saa tulla missä vaiheessa tahansa kyseleen vaihtoo tai voidaan jonkun toisen assarin kans tehdä hetki toistemme hommia, jos toinen haluaa katella messuja :)
Puolitukset olis muutenkin hyvä juttu, jos vaan riittäis porukkaa puolittaan, mutta liekö niin, että nyt halutaan jostain syystä saman assarin tekevän koko päivän ?
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

Tuija perui tosiaan koko homman. Joku halituslainen tiedottaa tänne sit erikseen, että miten peruutukset hoidetaan - koska tuomarivaihdosten osalta peruutukset on täysin oikeutettuja! Ja mä laitan siitä tiedotteen tottakai vielä näyttelyvahvistukseen, jonka laitan teille heti kun saan loput infot kasaan!

Joo siis etupäässä lähdetään siitä, että assaroidaan/sihteeröidään koko päivä, koska henkilökuntaa on nyt erityisen vaikea muutenkin saada. Mutta varmasti te saatte jonkun tuuraamaan pieneksi hetkeksi jos haluatte kierrellä messuilla - nehän on niin pienetkin ettei siellä varmastikaan paljoa katseltavaa ole.

Varmasti sitten muissa näyttelyissä pääsee taas puolittamaan päiviä helpommin, ihan samaan tapaan kuin ennenkin on tehty. Nyt vaan toivon teiltä ahkerilta kultaköynnöksiltäni pientä sitoumusta koko päiväksi!  :sydan

Etupäässähän siis on aina ollut se soppari (ainakin siitä asti kun minä olin nuori ja aina hiihdettiin aamulla 10 kilometriä jään yli kouluun!), että koko päivän hommista saa sen lounasedun - mutta semmosissa näyttelyissä missä saadaan iisipiisisti henkilökunta kasaan, niin on aina joustettu sitten tottakai! Pikkunäyttelyissä on helpompaa jakaa hommia niin että kaikilla on sit kans rento näyttelypäivä.

Edit: Noni, täähän järjesty sit hyvin! Eli Minski on mun assari ja Taikahamsu päästää ihmisiä tauolle!  :sydan

Anonymous

Jos Minski ottaa ton yhen assaroinnin niin mä käyn sitten siellä porukkaa tuuraamassa ja päästämässä tauolle. (mutta vain yksi kerrallaan). Tuija ei tuomaroi lainkaan täällä.