• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Nape

#120
Eli lisäks siivutettua kurkkua ja tomaattia?

MInkälaiset määrät sitä ruokaa sit tehään?

EDIT:

Eli Menu Hyvinkäällä:

Liharuokana makaronilaatikko

Kasvisruokana kasvispata (maidoton ja munaton)

+ kasviksia siivutettuna / paloina


(ite oon kasvissyöjä ja muulle perheelle teen ihan tavallisia ruokia :) )

Mustikkamaan

#121
Liharuokaa menee eniten, eli must jos ostaa vaik 700-800 g jauhelihaa + 6 munaan tekee? Luulisin et se riittäis. Ja sit kasvisversiosta puolikas moinen.

Rahat saat yhdistykseltä takaisin sillain, että annat kuitin ja sun tilinumeron siihen kassanhoitajalle, niin laittavat sentilleen sit sun tilille takas. Tulee nopeesti (useimmiten heti maanantaina) ainakin mun kokemuksen mukaan :)

Nii ja varmaan yks isohko kurkku + 4-5 tomaattia?

Puffatäti kuiteski sit hommaa pullaa + keksei + kahvii + mehua, niin se täydentää päivän ateriaa :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#122
Päivitystä listaan nyt kun meitsi peruu tulemisensa!

Sihteereitä, assareita ja muita toimihenkilöitä edelleen haussa!

Sihteereille ja assareille luvassa lounas, virvokkeita ja pullakahvit! Kannattaa siis ilmoittautua johonkin pestiin :) Nyt kun kaikki tuomarit ovat suomalaisia, niin ensikertalaisetkin sihteeriköt käyvät vallan mainiosti!

Mikäli johonkin luokkaan tulee ihan hirmusti eläimiä, niin siinä tapauksessa varmaan joudutaan järkkäämään aiemmin jo sihteeröinyt sellaiselle tuomarille, jotta pysytään aikataulussa. Ei silti kannata ujostella, vaan tarjoutukaa rohkeasti!

Ulkomuotoluokka, syyrialaiset (tuomari: Tuija Johansson)
- sihteeri: PAIKKA AUKI
- assari: Piia L.

Ulkomuotoluokka, kääpiöt (tuomari: Saija Kukkohovi)
- sihteeri: Mustikkamaan(?)
- assari: Vevve

Lemmikkiluokka, syyrialaiset (tuomari: Saana Kankare)
- sihteeri: Ammie
- assari: Karov

Lemmikkiluokka, kääpiöt & lasten lemmikit (tuomari: Martina Munther)
- sihteeri: Sirpa
- assari: Marla

Numerolappujen jaon & jälki-ilmot hoitaa: Mustikkamaan(?)

SHY:n infohenkilökuntaa, pari heeboa: PAIKKA AUKI

Ruoat näyttelyyn tekee: Nape


Muistaahan hallitus sit laittaa mulle tarkat sisäänpääsymaksuhinnat, messuohjelman, sisäänpääsykäytännöt ym. tärkeän tiedon SÄHKÖPOSTILLA että saan tiedot näyttelyvahvistukseen, jonka pyrin lähettämään tossa 16. päivä? Päivitättehän myös näyttelykutsuun tiedot sisäänpääsymaksuista, että nuorempien osallistujien vanhemmat osaavat ottaa huomioon jo siinä vaiheessa kun päättävät, ilmoittavatko eläimiään tai ei.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#123
Kauankohan lemmikkituomareitten koulutusjuttu kestää... Voisin ruveta assariksi ulkkiskääpiöille ainakin näin alustavasti  :)

Ninde

#124
^Mä en tiedä vielä pääsenkö paikalle ylipäätään... Tilanne on vähän auki vielä.


Kumma kun ei ole vieläkään mitään tietoa netissä tuosta VIP lemmikit -tapahtumasta. Eihän tässä ole siihen kuin 3,5 viikkoa aikaa, jos olisin järjestäjänä niin mua kyllä vähän jo hirvittäisi kun ei tapahtumaa ole yhtään mainostettu.  :huh

wiidii

#125
Sama, ja tapahtuman järjestäjältäkään ei oikein heru tietoa.  :S
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#126
Joo on kyllä todella omituista, luulis tosiaan että tapahtuman järkkäri haluis paljon maksavia kävijöitä paikalle.

Jos meitsi saakin kyydin ni voin olla sit Saijan sihteerinä ja hoitaa ne numerolaput, hyvä kuiteskin että Nape hoitaa ruoat, ettei se jää sit viime tippaan jos en pääsekkään. Pääsyni selviää tossa sit kun messun muut tapahtumat selviävät!

Muistakaa merkitä ilmoittautumisiinne, jos haluatte näyttelyluettelon ja oletteko SHY:n jäseniä! Nyt aika harva on tilannut näyttelyluettelon (moni kyllä tilaa sitten kun kysyn perään että haluaako luettelon), ja yhdistyksen rahatilanteen huomioon ottaen niitä ei teetetä yhtään ylimääräisiä. Eli kannattaa tilata, jos haluaa varmistaa että saa oman luettelon :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#127
Nyt on lisätietoja asioista:

-näytteile asettajat (kaikki ketkä tuo eläimen näyttelyyn) pääsevät ilmaiseksi sisälle. Saadaan aamulla ennen lipun myynnin alkua leimat käteen ja jos sattuu ettei kerkiä siihen mennessä tulemaan niin minä järjestän asian niin että pääsee ilmaiseksi sisälle. Koskee myös tuomareita ja muita toimihenkilöitä.

-Omien lemmikkien tuonti on kielletty jollei asiasta ole sovittu etukäteen. Jos on saannut luvan tuoda esim: koiran niin sen pitää olla omassa näyttelyhäkissä tuon ajan!.

-Paikalla on puffetti josta saa ostettua esim.pikku suolaista ym...
-Mahdollisesti on tulossa jyrsijä/matelija tuotteiden koju (oli vielä avoinna).

Lisää kerron kun saan tietoja!!!!

Marla

#128
Onkohan tuolla sitten niin, että jos siellä on mätsärit, joutuu koira muun ajan olemaan häkissä? Meinaan mä en tuota koiraa häkkiin laita, joten sitten jää mätsärit välistä ja koira menee hoitoon jonnekin...

Mä voin olla lemmikkikääppäreillä ja lasten lemmikeillä assarina, kun näkyy paikka vielä olevan auki.

Ninde

#129
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Onkohan tuolla sitten niin, että jos siellä on mätsärit, joutuu koira muun ajan olemaan häkissä?
Eihän sellainen voi toimia mitenkään, kun ei kaikilla häkkejä ole eikä järjestäjä voi olettaa että pitäisi ollakaan. Eikä tätä mitenkään pystyisi edes valvomaan... Ihmeelliseltä kuulostaa kyllä koko järkkärien touhu vieläkin...  :pihalla:

Anonymous

#130
Asiaan on tullut korjaus ja se on alempana olevassa visetissäni kerrottuna.

Lisää tietoa:
sunnuntaina pääsee alkamaan klo 8 aamulla ja lopettelemaan
klo 17 jälkeen eli eläinten täytyy olla paikalla aina klo 17 saakka.

Marla

#131
^ Okei, selvä juttu, kiitos tiedosta! :) Mä kun en viitsi tuota koiraa pitää koko päivää häkissä, jos mätsäreihin mennään. Tosin kainalossahan tollainen vajaa 4-kiloinen menee jos on tarvis. :P

Anonymous

#132
Valitettavsti järjestäjältä tuli tietoa lisää koirista vaikka olisikin näytteillä olevana:

terve,

koiria ei voi pitää irtaallaan tilaisuudessa, ainoastaan kun on niiden
esiintymisvuoro jne......miten aoitte hallita niiden käyttäytymisen`?


Edellisestä tiedosta voi syyttä vain minua ja mun väärinkäsitystä heidän viestistä. Pahoitteluni :oops:

Anonymous

#133
Pikkasen inffoa mitä on esillä:
Tapahtuman tarkoitus on edistää lemmikkieläinharrastusta ja tuoda yleisölle esille erilaisia lemmikkejä omistajien esittelemänä ja myös eri harrastusvaihtoehtoja lemmikkien kanssa.

Järjestyksessä toisen tapahtuman ohjelmassa on mm. koiratanssiesityksiä, kissojen match-show, kotikissanäyttely, koirien pikajuoksukilpailu, kissa-agilityä, kaninäyttely ja kaniestejuoksua sekä hamsterinäyttely.

Esiteltäviä eläimiä on tällä hetkellä ilmoitettuna koiria, kissoja, preeriakoiria, haisunäätiä, jättiläiskaneja, papukaijoja, iguaani, kilpikonnia, käärmeitä mm. kuningasboa, jonka kanssa rohkeat voivat valokuvauttaa itsensä.

Lisäksi tapahtumassa on lemmikkiaiheeseen liittyviä info- sekä myyntipöytiä, joista voi shoppailla ruokaa, leluja, lemmikkitarvikkeita ym.

Paikalla on myös kahvio sekä makkaraa paistuu ulkotiloissa nälkäisille ja makean nälkään myy KarkkiPate metrilakua ym.

Minski

#134
Kiitos informaatiosta !
Pikkuhiljaa selviää jotain ja ollaan viisaampia :)

Toi koirasääntö on kyllä vähän tylsä, ettei koiria voi pitää muuta kun häkissä paitsi esiintymisvuorollansa. Ei taida olla koiraihmisiä toi tapahtuman järkkääjä, kun kyselee miten kukin aikoo hallita hihnassa olevan koiransa käyttäytymisen. No näillä mennään, järjestäjän sana on laki.

Mä en vielä oo ilmottanu hamsuja, pitää eka järkätä toi koiran hoitopolitiikka ennenkun voi ilmottaa hamsuja, että on sitte varmaa, että paikalle pääsen. Onneksi on vielä aikaa järkätä.

Mulla on vähän näyttelyinto hukassa, millähän sen sais palautettua takas taas. Luulis, että intoo olis, kun on ollu toi kesäkin taukoo näyttelyistä, mutta jostain syystä nyt vähän tökkii, mutta kyllä se into varmaan siitä sitten taas löytyy, kun näyttely on kohdalla.

Minkähän takia tuolla täytyy olla klo 17 asti vähintään paikalla ? Varmaan siihen on joku ihan järkevä syy, mutta en vaan just nyt hoksaa sitä :)
Hamsteriton tätä nykyä