• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Lakupekka

#105
Aaa, vihdoinkin lähelle näyttely! Olen innoissani xD Äiti asui ennen Hyvinkäällä, ainakin perille pääsen oikeaan paikkaan jos meidän perheen kuski suostuu viemään. Ei täältä Ryttylästä onneksi paljon matkaa ole.. Oi että olisi kiva tulla! :)
Mun tarvis etsiä syrkille sopiva kuljetus boxi tai sitten tulen vain tsiikailemaan paikanpäälle.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

ammie

#106
No en mä tiedä, haluanko maksaa vitosta siitä ilosta, että pääsisin sisälle, jotta voisin toimia sihteerinä. Pesti ei taida kuitenkaan oikeuttaa ilmaiseen sisäänpääsyyn?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

MirkkuH

#107
^kyllähän nyt toimihenkilöiden pitää päästä sisään maksutta, sehän nyt sanomattakin selvää.

Saana

#108
Lainaus käyttäjältä: "ammie"No en mä tiedä, haluanko maksaa vitosta siitä ilosta, että pääsisin sisälle, jotta voisin toimia sihteerinä. Pesti ei taida kuitenkaan oikeuttaa ilmaiseen sisäänpääsyyn?
Niinku Mirkku sanokin niin totta kai pääset ilmaiseksi sisään, jos olet toimihenkilö! Mutta jos et pääsisikään jostain syystä niin saat sitten mun tuomaripalkkiosta sen sisäänpääsyhinnan. Niiiin paljon haluan sut mun sihteeriksi! :D

Vevve

#109
Tulossa ollaan, ilmoitin 10 eläintä  :D Hintaa tuli 39€, hui hirvitys. Pitää hankkia kuljetusboxejakin tätä ennen...

Nape

#110
Vevvehän innostui xD

Mä ilmoitin Lindan ja Ullan molemmat ulkomuotoon ja Lindan vielä lemmikkiin. Täytyy katsoo mitä se tulee maksaan ja maksella pois.

Anonymous

#111
Mulla vielä ilmot laittamatta kun tietäis ketä ottaa mukaan.

PiiaL

#112
Meiltä tulee neljä, yhtä vaille kaikki kumpaakin luokkaan. Kaksi ensikertalaista vauveliakin mukana :sydan Ehkä näitä näyttelyitä odottaa siksikin niin paljon, kun tapaa monia samaan juttuun hurahtaneita ihmisiä, toisin kuin täälläpäin ovat aika harvassa.

petosiru

#113
Meneekö noissa näyttelyissä yleensä koko pv? Ja mikä tuolla olikaan koirapolitiikka?
et saisko olla mukana kiltti pieni koiru?  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Saana

#114
Mä en ole vielä kattonu omia eläimiäni ollenkaan sillä silmällä, että ketä ottaisi mukaan. Kahdesta syrkistä olen aika varma, että otan ne mukaan, mutta muuten ihan auki.

Mulla olis myös kaikenlaista pientä tilpehööriä, mitä laitan myyntiin aivan piakkoin ja voisin tänne näytskään niitä kuskailla, mikäli niitä etukäteen varataan. :)

Marla

#115
Jos jollain on myytäväksi tänne esim. flättejä, voin harkita ostavani. :)
Ja tuonpi syyrialaislapsosia myytäväksi, ellei koko tusina mene kaupaksi jo etukäteen (tuskin).

Täältä lähti muutama päivä takaperin viiden hamsun ilmot matkaan - yksi noista on periaatteessa äiten talvikko, mutta mutta... Neljä omaaomaa tulossa, joista kaksi vain ulkkikseen, yksi molempiin ja yksi lemmikkiin. :)
Kerrankin edustusta myös kääppäripuolella.

Lakupekka

#116
Tulossa ollaan. Matka on vielä vähän kysymysmerkki, mutta jos ei isä vie niin juna kyllä perille kuljettaa. ;) Mulla ei vaan minkäänlaista käsitystä itse ole hyvinkäästä, että joutuisin anelemaan jonkun marssimaan mun kanssa sinne.

Mun pitää päättää tytöistä vielä että kumpi läksii mukaan.. Meijän herra nyt ainakin tulee mukaan.

Edit. Ei tule Laku mukaan ei. :-| Peräpäässä kaljuuntumista..
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Mustikkamaan

#117
Hei, mä en pääsekään tänne! Tuli yksinkertaisesti kuljetusongelma ihan yllättäin.

Eli RUOANLAITTAJAT OVAT HAKUSESSA! Sekä liha- että kasvisruoka täytyisi jonkun tehdä. Sellaiset safkat, joita voi lämmittää ison läjän kerralla (esmes joku laatikkoruoka). Joko tänne tai mulle voi vaikka ilmoittautua halukkaat, koska lupasin tän alun perin hoitaa niin mä hoidan uudet tekijät tilalle :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#118
^Minä voin tehä!

Käykö makaroonilaaatikko liharuuaks?
MIkäs ois hyvä kasvisruoka?
Yks kasvissapuska mistä ite tykkän tosi paljon on sellanen uunissa tehtävä perunakasvispata (perunasiivuja, kruununvihanneksia ja kasvisliemi päälle) eli myös samalla munaton ja maidoton.

Mustikkamaan

#119
^Käy ihan varmasti!

Mä tein viimeks kasvisruoaksi semmosta risotontapasta, mitä ite syyään usein. Mut en mä tiiä tykkääks muut siitä ku minä ja ukko :D Ihan vaan riisiä + tomaattimurskaa + hemapaa + soijarouhetta + sipulia. TAI sit makaronilaatikosta kasvisversio, mut must ne on yleensä maistunu aika tyhjälle oO

Niin ja ihmiset varmaan tykkäis jostain wihanneksista, joko salaatti-kurkku-tomaatti tai sit ihan vaan kurkkuu ja tomaattii paloina lisäks (must se salaatti on ainaki tosi hankala syyä muovihaarukeilla).

(Tossa minkä löysin just hyvän reseptin Yhteishyvä-lehdestä, ni on semmoi texmex-peruna-kesäkurpitsalaatikko - siitä ku jättää jauhelihan pois ni on varmasti aivan yhtä maukasta!)

Edit
Nape: Mikä ettei oo hyvää jos säki siitä tykkäät :D Tee semmosta!

(Tästähän tuli ihan kasvisruokareseptikeskustelu :D)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]