• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Marla

#840
Toisaalta ihan jees, ettei niissä busseissa reissaile mitä tahansa otuksia. :D Siis näin itseä ja tulevaisuutta ajatellen, ei kiinnosta jahdata jotakin tarantellaa ympäri bussia. :roll:

Vevve

#841
Meille löytyi neljä roborovskia Barcelonanmatkalta.  :sydan
Ne elukkakojut siellä tosiaan oli aikas karmaisevia, semmosia kuutioita jotka suljetaan öiksi kaikkine elikoineen päivineen. Pyysin myyjältä uroksia ja oli olevinaan tietäväinen ja muka laittoi uroksia mutta Suomessa ne sitten paljastui kolmeksi naaraaksi ja yhdeksi urokseksi.  :D  Ei siinä englanniksi sopottaessa kauheassa ihmisvilinässä riittänyt reagointikyky ja kielitaito pyytää että olisi itse saanut katsoa, ei tainnut myyjä edes tietää tai välittää niistä sukupuolista. No jaa, nimesin ne enikeis Serrano-nimillä Santiagoksi, Lourditakseksi, Lucíaksi ja Candelaksi.

AnsaLucia

#842
No nyt vaan Vevve treenaamaan epsanjankieltä että pystyy kommunikoimaan Serranoiden kanssa  xD   Aika hirmuisen söpöjä tapauksia näyttivät olevan koko perhe kun tuolta toisaalta katsoin kuvia. Onnea uusista perheenjäsenistä!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

jensku

#843
Tänää tuli käytyä faunataressa, ja mukaan tarttui "sika hieno" mökki Pyrylle. Mökki on varsinaisesti tarkotettu rotile mutta mielestäni toi on aivan hamsterin tyyppinen. hinta oli 25.90€. Saa nähä mitä herra tykkää ilalla. :D

Se on toi rotan puuhatalo mutta väri on vaan ruskea. --> http://www.kotipesat.com/index.php?opti ... &Itemid=27
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

MirkkuH

#844
^ihania tuotteita siellä muitakin :) ...luulisi, että Pyry tykkää :yes:

Cindu

#845
^^
Jep hieno on.. ja kallis  :D
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

ammie

#846
^ Just meinasin samaa sanoa. Eihän mulla ole tommosia rahoja yhteen mökkiin laittaa, varsinkaan kun voi kävellä kauppaan ja ottaa karkkihyllyltä niitä pahvilootia ihan ilmaseks.  :D

Kaverit justiins toissapäivänä kattoivat vähän hitaasti, että mitä ihmettä touhuan, kun hamstrasin niitä lootia. Kuulemma "uutta toimintaa" multa, mutta vastahan mä tässä oon oppinut harrastuksen tavoille ja toi nyt oli pientä verrattanu siihen, jos käy Marlan ja Saanan kanssa kaupassa. Sieltä meinaan lähtee kaikki mahdolliset pahvilootat mukaan.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

jensku

#847
Jep, sain tuohon mökkin ostoon avustusta, ostin tuon äiskäni kanssa puoliksi. Hänkin ihastu nimittäin siihen. On pakko sanoa, että kellään hamsterillani ei ole ollut noin komeaa mökkiä. Pyry on onnenpekka. :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

EmmaTi

#848
^Mä etsin yks päivä noita lootia S-marketin karkkihyllystä, niin ei tahtonu löytyä sellasia sopivan melkein-tyhjiä niin mä jo mielessäni paheksuin että no jopas on myyjät ollu yli-innokkaita  :teipit  toiset on ahkeria niin mä oon tyytymätön.
Citymarketissa lootia pyörii niin paljon että voi jopa valita että minkäväristä garderobia tällä kertaa  :D

Marla

#849
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Kaverit justiins toissapäivänä kattoivat vähän hitaasti, että mitä ihmettä touhuan, kun hamstrasin niitä lootia. Kuulemma "uutta toimintaa" multa, mutta vastahan mä tässä oon oppinut harrastuksen tavoille ja toi nyt oli pientä verrattanu siihen, jos käy Marlan ja Saanan kanssa kaupassa. Sieltä meinaan lähtee kaikki mahdolliset pahvilootat mukaan.  xD
Hah, toisilla on katos vähän suurehko lauma, jolle noita mökkejä hamstrailee. :D

Anonymous

#850
Mun lähikaupan porukka on vaan tyytyväinen kun mä sieltä tyhjennän ja poistan lootia. :D

GaneshaX

#851
Täällä raumalla paras paikka pahvilootien hamstraukseen taitaa olla uusi Prisma. Kukaan ei ole kyllä ikinä katsonut pahalla, joskus harvoin ehkä vähän ihmetellen  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

#852
Ryökäle, edes mun ultimate-ansat ei toimi tolle talvikkotytölle! ARGH. Mä kyllä kuulen ku se välillä rapistelee siellä kaapin takana...

Laitoin hamsuille uusia riippareita tossa toissapäivänä muistaakseni, ni tietysti mein Yövilkka oli heti käyny vetääs omansa ihan 15-0. Minä suurella rakkaudella niitä laitan, niin näin siinä käy! Pitää varmaan laittaa seuraava riippukeinu sille jostain rautalangasta kudotusta matskusta...

Lähes ainahan hamsterit vetää viimeistään jossain vaiheessa riippukeinunsa mäsäks, mutta ei ny tarttis heti ekana yönä :D Tosin ku sen talvikonki muutin siihen campbelliukon terraan, ni seki kävi heti vetääs riippukeinun ensimmäisenä pois päiviltä.

HEI MUUTEN. Jos jollain on semmoi terminaattorihamsteri, joka rikkoo juomapullot, niin löysin eilen Riihimäen Amazonicasta lasisia juomapulloja! Sit se korkki on metallia. Tais olla jotain 7-8 euroa semmoi syyriskokonen pullo, eli ei must mikään älyttömän hintanen - harvalle hamsterille sellasta kuitenkaan tarvii ostaa. En oo noit lasisii kauheesti nähny nykypäivänä. Mul oli joskus lasinen pullo, mut se korkki oli muovia ni paljon auttoki sit ku se kohtas terminaattorihamsterin :D

Siellä oli myös roboi ja talvikoita :D Oikein semmosia ihania hiirimäisiä talvikoita  :sydan Ja joku pk hunaja uros muistaakseni.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#853
Hyvinkään Salamanterissakin on niitä lasisia pulloja myynnissä.

PiiaL

#854
Darwinin operoidun kiveksen kanssa kävi nyt sitten niin, että koska hän kopeloi puolet tikeistä irti jo ensimmäisinä päivinä leikkauksen jälkeen, pääsi haava tulehtumaan ja kives on nyt sitten pinkeä pallo tällä hetkellä. Mätää täynnä luultavasti. Huomasin kiveksen turpoamisen perjantaina, eikä ainakaan vielä ole itsestään poksahtanut, eli varmaan mennään se nyt sitten tyhjennyttämään huomenna tai niin mahdollisimman nopeasti kuin klinikalle pääsee. Onhan se varmaan nyt kipeä, välillä vähän levottomana on tuolla häkissä pyörinyt ja itseään puhdistellut. :( Semmosta se on näitten kanssa, kauluriakaan vähän hankala hamsterille soveltaa, ei taida oikein kokoja olla.