• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Ninde

#390
Hessuisen poikaset on kyllä hirmu sieviä, noi norret vaan on mun sydäntä lähellä!  :lov

Nape

#391
Voi elämän kevät noita Hessuisen kuvia :lov  Yritin olla katsomatta, mutta pakkohan se oli katsoa nuo kuvat ja tekis mieli ottaa ne kaikki tänne meille xD  Varsinki kaks alinta kuvaa on ihania :sydan

Hessuinen

#392
Naperot kiittää. Ne on kyllä munkin mielestä ihan järjettömän suloisia, ovat kaikki perineet enemmän tai vähemmän isänsä nallenaaman joka olikin muiden asioiden ohella myös toiveissa. :lov  Tätä ennen mäkään en ole oikein tajunnut kuinka ihana tuo norre värinä on, tekis niin mieli jättää toinen noista pojista kotiin mutta kun se ei oikein palvelisi tulevaisuuden sunnitelmia. :kieli

^Saa tulla hakemaan, parilta puuttuu vielä kodit. :grin
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#393
^Älä yhtään yllytä xD  (Voi ko voiskin ottaa kaikki ne hamsut mitkä haluais :angel )

mesis

#394
Voi ei, en kyllä kestä!!!! Iiiiiiihania pienokaisia teillä  :sydan  :sydan  :sydan  :sydan

Hessuinen

#395
^^Toi on niin tuttua, usko pois. xD
Muakin vähän kärvistää kun haluaisin pitää ainakin osan noista. Mutkun mulla on näiden emo, on tulossa ensi kuussa yksi tytteli, mahd. kuukauden päästä yksi uros ja sitten jos tolle keltaiselle ei löydy sijoituskotia niin se jää kotiin kunnes se löytyy/ei löydy. :c8
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Minski

#396
Pähkinä: Ihana kun laitat niin säännöllisesti kuvia Davyn jälkikasvusta siellä kaaaukana niin pääsen seuraaman lasten kehitystä täältä melkein kuin vierestä :) Todella ihana kirjava poikue on, noista en itse osaisi yhtä valita, kun on niin monta kaunista söpöliinia :sydan  

Lainaus käyttäjältä: "tintsku"
Voi ihanuus :sydan :lov :sydan
Tuun pölliin tän !
Odeliina kakkonen <3

EmmaTi ja Hessuinen: Suloisia karvalapsia myös teillä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Pähkinä

#397
^ Kuvia kyllä tulee lisää, kun han joudan ottamaan.  :)
Kotia jää ainakin musta vkkk. Siihen kun ihastuin ensimmäisenä. Mietin kyllä satiini kyyhkynharmaa kk, satiini hunajakyyhkistäkin sekä kyyhkis vn yms. muttaku kaikkia ei voi jättää kotia.  :mrgreen:

Päivi

#398
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"http://img.photobucket.com/albums/v240/ ... sut047.jpg

Pitkästä aikaa keltaisia!  :sydan
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Marla

#399
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"
Uijui sentään. :lov

Täällä onpi taasen ihan liian söpösiä kuvia pikkuisista. :sydan

Hessuinen

#400
Lainaus käyttäjältä: "Päivi"Pitkästä aikaa keltaisia!  :sydan
Ja tämäkin keltainen on "väärää sukupuolta", odottelin alunperin keltaista poitsua. Lellipentu silti. xD

Lisää kuvasaastetta ainakin toistaiseksi vain keltaisesta likkalapsesta. :angel
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#401
^Ihana keltsi tytteli :sydan

mesis

#402
Voi mikä suloinen nappisilmä  :sydan

Hessuinen

#403
Tuntuu vähän siltä että mä lähinnä ängen väkisin näitä kuvia tänne.. xD
Laitetaan välillä vähän veljessarjaa.


Missäs me ollaan?

Joo, vähän likainen on, voisit pestäkin joskus..

Ei kyllä katota kameraan päin vahingossakaan!

Ai puhutsä mulle?!

Outo otus katsoo takaisin

Jokainen on vähän omanlaisensa

Sit tietty yksittäis kuvia tosta oudosta otuksesta. Se on kyllä selvästi niin omanlaisensa pirpana. :lov

Se näyttää jo ihan hamsterilta

Tällä on pepussa tuossa hännän ympärillä tuollainen outo töyhtö jossa kaikki karvat sijottaa vähän joka suuntaan ja pääasiassa ylöspäin, luonnossa on hyvin huomiotaherättävä. XD

Ja tottakai pari kuvaa mun fävoritistä.. Voi kyllä olla että tää poika on ihan pakko jättää kotiin, kaveri on juuri sellainen pk uros-löllykkä jollaista ensimmäiseksi hamsteriksi kaavailin ennen kuin kohtalo astui peliin ja Titi tuli taloon..  :sydan

Wut?

Nää on sitten mun!
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#404
OI että mikä nalle nassu ja toi olis munki suosikki noista. :lov