• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Marla

#90
Lainaus käyttäjältä: "Rose"on ihan älyttömän suloinen toi valkoinen :lov onneksi on varmaan varattu ettei tuu suurempaa halua saada sitä.
Joo, tuo ms valkoinen jää kotiin. :D Se on aivan mieletön söpöläinen, komistus naaraiden joukossa. :lov

ammie

#91
Lainaus käyttäjältä: "Marla"http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 23pv_6.png
Nää on vielä tälläisiä nättejä hopsuja.  :sydan Leikitään, että ne on molemmat varattu.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

AnsaLucia

#92
oon niin myyty hopsuille ettei tosikaan... Ihania nakeroita Marlalla!!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Saana

#93
No jopas on kivoja pentuja Marlalla!

PiiaL

#94
Voi noita Marlan tenavia, niin nättejä että :lov Kohta sorrun vielä tommoseen hopsuun!

Marla

#95
Kiitoksia kaikille! :) Nuo tosiaan ovat nättimyksiä, en edes halua ajatella, että luovutus on vajaan parin viikon päästä...

Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 23pv_6.png
Nää on vielä tälläisiä nättejä hopsuja.  :sydan Leikitään, että ne on molemmat varattu.
Itse asiassa niin ne onkin. :D Meni about 5 minuuttia ilmoituksen laitosta, niin oli tuo toinenkin naaras varattu. xD

karov

#96
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 23pv_6.png
Nää on vielä tälläisiä nättejä hopsuja.  :sydan Leikitään, että ne on molemmat varattu.

Totta kai ne on nättejä hopsuja kun on nätti äityli heillä ;)  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#97
Pesämökissä olis tilaa, mutta näin ovat nukkuneet useammankin kerran. :lov




Nape

#98
:lov Voi AAAAAAAAWWWWWFFFFF :lov
IHANIA!!! :lov

jonna

#99




Tässä tämänpäiväisiä siivoustunnelmia  :)  Samalla tuli tsekattua sukupuolijakauma, 5 poikaa ja 7 tyttöä. Yksi hopsutyttö jäänee näistä kotio, toisaalta tuossa olisi vallan kivan näköinen keltainen poikakin...  xD

Minski

#100
^ On ne vain kauniita nuo keltaiset :sydan Keltainen on mun varhaisia väri-ihastuksia syyriksillä ja tykkään niistä vieläkin :sydan

Lainaus käyttäjältä: "jonna"ja emä on lk rex keltainen vn Delfoin Nauru (L1).
Ja emän takana varmaankin oma urokseni SHY VL Myron Myrskypilvi** ? Tää on mulla aina niin tätä, että kun löytää ihanan poikueen niin siellä on takana joko omia hamsuja tai sitten sattuu olemaan muuten jo sitä sukua täällä itellä, niinkun noi Kaisankin ihanat palleroiset :|

Lainaus käyttäjältä: "Marla"
Vaikka tuo värinä ei ole mun lemppareita niin on ihan pakko kommentoida, että onpa kauniin värisiä värinsä edustajia :yes: Ja tuo takimmainen on todella sievä muutenkin :)

Nuo nukkumiskuvat myös vallan ihastuttavia :lov
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#101
^Jeps, Myron on tämän poikueen emänemänisä.

KaisaM.

#102
Esitellääs nyt kunnolla meidänkin ötömötiäiset, lapset on nyt 16vrk vanhoja ja 10kpl niitä on, 3 neitiä ja 7 poikaa.


Kyyhkis vn poika, josta tulee mieleen Saanan Poker Face, vaikka enpä tiedä näyttääkö se siltä. Kaikista kyyhkis vn:istä tulee mieleen Pokeri?  :D


Poikueen ainoa kilppari, äitinsä kopio kyyhkis kk neiti. :)


Tässä tämä freaky poika, ota tosta nyt sit selvää. Kuva tietysti ei kerro paljoa. Pidän sitä vielä ainakin hukynä. :D


Poikueen rääpäle, kuva vääristää ja hirveessä asennossa, ei se nyt noin karmean näköinen ole. Ihan hyvin menee porukan mukana tämä huky neiti. :)


Loput hukyt, uroksia molemmat, isompi ja pienempi. Voi luoja meen niin sekasin näiden kanssa. :D


Huky vn neiti ja kamalan huono kuva.  :sydan


Ja vielä huky vn pojat, vasemmalta oikealle: Täplänauha, norminauha ja katkeamaton nauha. :D Viiminen on vähän sulattanut mun sydämen, se on niin iso ja paksu nalle. Sävyt nauhallisilla hukyillä on selvästi huonommat kuin nauhattomilla, saa nähdä mitä näistä tulee!


Ja vielä kokokuva, tottakai edellä mainittu paksu huky vn herra on parkkeerannut itsensä sopivasti rääpälesiskonsa päälle.  xD

On ne vaan  :lov  Oon niin pulassa  :lov  Voinko pitää 5?  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#103
^ Voit hyvin pitää 5 :yes: Eihän noista voi luopua :lov
Pidä ainakin tuo Mister Marsipaanipossu, se on kaikkein ihanin :lov Muutkin on kyllä jotain tosi suloista <3
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#104
Joo kyllä se on ainakin jo vallannut paikan täältä, Mister Marsipaanipossu.  xD  Siitä hyvä kutsumanimi.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.