• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#495
Ihana tuo kikkuratyttö, voisit mulle postittaa! :lov
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#496
Voi onpas mussukoita :lov

Pähkinä

#497
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Ou mai gaad!!! Tuo Vanilla! Mä haluan sen!!! Mä tuun ja nappasen sen xD  :lov  Voi että se on ihana! Ja ihan aikuisten oikeesti harmittelin, kun myynti-ilmon näin ettei meillä oikeesti ole tilaa sille.

Laitetaanko pakettiin. Se on oikeastikin nätti ilmeinen, isokoinen ja kiltti tyttö. :mrgreen:

Nape

#498
Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Ou mai gaad!!! Tuo Vanilla! Mä haluan sen!!! Mä tuun ja nappasen sen xD  :lov  Voi että se on ihana! Ja ihan aikuisten oikeesti harmittelin, kun myynti-ilmon näin ettei meillä oikeesti ole tilaa sille.

Laitetaanko pakettiin. Se on oikeastikin nätti ilmeinen, isokoinen ja kiltti tyttö. :mrgreen:


Voi että ku ei oo tilaa :kieli  muuten sais laittaa välittömästi pakettiin :oops:

Saana

#499
Vai että Arjalla siellä kikkurakin :puna:

jonna

#500
Tässä on tuhotusinasta jokusia otoksia, ikää 2,5 vkoa.














Olenko ihan väärässä että tää kaveri olisi umborous..??

AnsaLucia

#501
Ihania tenavia Jonnalla! Hih..varsinkin toi yksi hopsu joka yrittää matkia takanedusmattoa  :lov
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Nape

#502
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Ihania tenavia Jonnalla! Hih..varsinkin toi yksi hopsu joka yrittää matkia takanedusmattoa  :lov

Yhdyn tähän xD  :lov

Saana

#503
Lainaus käyttäjältä: "Nape"
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Ihania tenavia Jonnalla! Hih..varsinkin toi yksi hopsu joka yrittää matkia takanedusmattoa  :lov
Yhdyn tähän xD  :lov
Hahah! Päivän paras! :D

Nape

#504
Meilläpäs onkin salakurkkausmahdollisuus Linduskan pesään :oops:
Vauvoilla ikää 3 päivää, vaikka onhan tuo sellanen pino, että eipä tosta hirveesti saa selvää, n. 3cm x 3cm kurkistusaukko terran pohjassa, yks tyyppi siinä näyttää pussaavan terran pohjaa xD
Napsasin kuvan, kun Linda tuli syömään ja mä kävin samalla sit kurkkiin terran alle ja oliki nakkeja näkyvissä.


mesis

#505
:sydan  :lov  :sydan

Marla

#506
Voi mitä nakkeja siellä Napella onkaan! :lov Ihania nuo pikkuiset tassut ja muutenkin keskeneräisen hamsterinalut. :sydan

Jonnalla myös siellä nättejä pikkuisia. Hopsuakin. :sydan

Anonymous

#507
Napella on ainutlaatuinen kuvaus paikka kun ei tarvitse häiritä emoa lainkaan  :mrgreen: Siellä kasvaa toivottavasti monta hienoa satiini nakeroa :lov

lentsu

#508
Voi luoja noita Ansalucian ja Jonnan hopsuja!  :lov

jensku

#509
Noi Jonnan lapsoset on ihania  :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks