• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

petosiru

#450
Niinpä tietysti, hölmö minä!  :oops: Eihän nois keltasta ole... Kaunis satiini kiilto tintskun kemussa.  :puna:  Soon ihqu!
Ja eikun lisää kuvia kehiin! :grin: Nassuja, ensin hopeasoopeli (?) neiti.









Ja ryhmiksiä







Tässä vielä linssiludejen ryysis.  xD
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#451
^ On ne niin ihania ja tosi suloiset nassukuvat olet kyllä saanut niistä :sydan
Minun mielestäni tuossa ekassa kuvassa on hopeasoopeli-vauva ja se hopeakyyhkynharmaa on taas tässä kuvassa tuo oikeanpuoleisin lapsi.

Jumba-isoisältä terveisiä uusille lapsenlapsille :)
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#452
Kiitos Minski! ja terkkuja takas  :sydan Joo, mäkin ajattelin että tuo voisi olla hopeasoopeli, kun EmmaTikin ehdotti. Luulin että Musu tarkoitti sitä hopeakyyhkikseksi...
Mutta se oliskin toi jota luulin normikyyhkikseksi..  xD
Mielenkiintoista näitä pähkäillä ensikertalaisena. (pitäisi olla "think"-hymiö!)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

#453
Toi Petosirun hopeasoopeli(ko?) on ihana :lov Varmistan nyt vielä, että onhan se tuo valkonauhanen ;) ?

MirkkuH

#454
^^onko tossa tokassa ryhmäkuvassa toi normi vn tytteli :P

petosiru

#455
Kiits.  :) Jeps, nauhallinen on. Ainoa nauhaton tossa jengissä on (hopea?)kyyhkispoika.
Tokassa ryhmiksessä on norre vn poika, se vaaleampi on tyttö.
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Mustikkamaan

#456
Nyt ku mä katon ni must noi on ihan liian tummia ps luonnonvalkosiks - ku miettii et ps luonnonvalkonen on vielä vaaleampi ku luontsi ja noi on jotenki kauheen tummia luontseikski. Rupesin jopa kattoo että niillä olis jotain värimerkintapasta - olisko ne kuiteskin ps hopsuja? Mulla on ollu ps hopsuja jonkin verran joskus muinoin ja kaikille oli yhteneväistä tommoi pinkinharmaa, "crememäinen" sävy eikä voinu ihan helpolla sanoa, että olisivat mitään värimerkkisiä (itsas mä en muista koskaan nähneeni niillä semmosia, mutta sillon en ees toiminu nykyisellä osaamisella tai "osaamisella", kuinka sen sitten pistääkin :D). Mitäs mieltä muut on?

Voin mä olla vainoharhanenki tietty niiden värimerkkien kanssa :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

lentsu

#457
Valokuvista on niin vaikea sanoa, kun valaistus ja kaikki vaikuttaa, värit voi vääristyä jne. mutta Mustikkamaan on kyllä oikeassa, itse en olisi tullut edes ajatelleeksi. Mutta olisihan se aika epätodennäköistä, ettei poikueeseen tulisi yhtä ainutta hopsua (tosin kyllä mahdollista) yhdistelmällä hopsu x cinnamon.

Munkin mielestäni nuo ovat aika tummia luonnonvalkoisiksi ainakin p.s. luonnonvalkoisiksi, mutta kuten sanottu kamerasta vaikea sanoa.

Mutta jos vertaa ja scrollaa tuossa keskustelussa kohtaan 11 ja 37 jossa p.s. hopeanharmaa valokuvassa niin aika samalta näyttää: //http://hamster.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=ec19b266-5d7a-4817-b037-482611935943

Itsellä ei ole koskaan syntynyt punasilmäisiä hopeanharmaita, joten pitää munkin kaivaa valokuvia netistä vertailuksi...  :| Tuossa viestiketjussa linkin takana on muutenkin aika havainnollisesti esimerkkejä sävykirjosta joita hopsuista löytyy riippuen siitä onko homo- vai heterotsygootti ja onko musta-, puna- vai ruskeasilmäinen.

EmmaTi

#458
^Ompa tosiaan samanlainen tossa kuvassa 11 ruotsalaisessa keskustelussa. Empä olis heti hopsuksi ajatellu noita  :P
Paljon on vielä opittavaa xD

jonna

#459
Juu ja eikös täällä ollut keväällä jollain poikueessa ps hopsu? Näin sen muistaakseni oisko ollut Lempäälässä ja en tosiaankaan olisi osannut heti hopsuksi tunnistaa  kun en mikään väriekspertti ole  :)
Ruotsin yhdistyksen sivuilla oli muistaakseni kanssa kuvat jokaisesta "hopsuversiosta".

Mutta tosiaan tuo variaatio on melkoinen, se on tullut itsekin huomattua näiden hopsujen kanssa.

Cindu

#460
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"

Se on kaunein  :sydan  Ei enään kauaa kun muuttaaa jo meille :)
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

tintsku

#461
Eilen otettuja kuvia, poikaset 4vk 2vrk.












Anonymous

#462
^Voi kun suloinen tuo vika kuva  :lov

EmmaTi

#463
^^ Repesin tuolle kakkoskuvalle kun en ensin huomannu tuota roikkujaa  :D

mesis

#464
Voi miten hellyyttäviä  :lov