• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

petosiru

#435
Ihania kuvia TAAS kaikilla! Laitetaas meiltäki viimein..  :D Aikajärjestyksessä tulee;
Ekassa emä Fanni syö lusikasta, kun 9 pv:n ikäset nakit köllii >2.&3.kuva







Tässä 15 pv:n iässä:





Kuten myös tämä pikku myyrä..  :sydan



Näissä seitsikolla ikää 17pv:ä.









ps: Kolmen blondin värin sais kertoa..  ;) Olisivatko huonoja hu-kyjä? Emä siis hopsu ja isä cinnamon umbbari..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Saana

#436
Kääks! Äkkiä pois tästä topicista! Ihan liikaa ihan liian sulosia kuvia! :shock: :lov

Minski

#437
petosiru: Suloisia kirjavia <3 Onko nää Sebun ?

Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"Ihan hyvänkokoisia ovat suurinosa ja hyvän mallisiakin. Pikkumusta on vaan kaikista pienin, mutta kasvaa koko ajan. Eilen löysin knikin yhdeltä poikaselta (satiini kemu vn), ei ole mikään pieni knikki vaan kunnon mutka.  :(  Muilla on suorat hännät
Ok, hyvä että ovat tavallisen kokoisia. Hitto toi knikkijuttu sillä yhdellä poikasella. Vaikka kyllähän joka hamsusuvussa on knikkejä ja mitä isompi poikue sitä suurempi todennäköisyys on, että joku poikasista sellaisen saa.


GaneshaX: Kivan sävyisiä pieniä mielestäni.
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#438
Iiikk, tänne ei saisi tulla katselemaan...tahtoo :sydan  :taju:  :teipit

mesis

#439
Voi mitä suloisia pikku palleroita  :lov

tintsku

#440
Poikaset kuvissa 3vk 2vrk, nyt ovat päivää vaille 4vk.








petosiru

#441
Onpa nätti toi kyyhkis vkkk!  :sydan Minkä värinen on saman boksin vas.ylänurkan karvapallero?

Jep, Minski; nämä ovat Sebun lapsosia. Kiva kun tuli punasilmäisiä myös.  :puna:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Saana

#442
Näitä ku kahteloo niin tulee väkisinki mieleen, että pitäskö vaihtaa keltsipuolelle vallan täysin. Kyyhkis vkkk on kyllä kaikkein kaunein väri :sydan

karov

#443
Oijoi, mä en kestä enää  :lov Haluaa syrkkilapsia!  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

tintsku

#444
Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Onpa nätti toi kyyhkis vkkk!  :sydan Minkä värinen on saman boksin vas.ylänurkan karvapallero?


Se on pks keltainen musta :)

EmmaTi

#445
Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Näissä seitsikolla ikää 17pv:ä.



ps: Kolmen blondin värin sais kertoa..  ;) Olisivatko huonoja hu-kyjä? Emä siis hopsu ja isä cinnamon umbbari..

Oi miten hienoja!! Varsinkin tuo hopeasoopeli  :sydan  Onkos se uros vai naaras? Ootko jo kurkistellu?

Mä kuvittelen että nuo 3 blondia olis valkonauhaisia luonnonvalkoisia?? Mutta vastatkoon kokeneemmat  :oops:

Mustikkamaan

#446
Mäki sanoisin et luonnonvalkosia. Ja toi yks on hopeakyyhkiksen olonen.

Hu-kyjä noista ei saa millään, ellei toi emo oo kilpikonna. Jossai kuvassa olin huomaavinani jollai norrella keltasen täplän pyllyssä, mutta saatoinpa nähdä näkyjäkin. Onkohan tolla yhellä tullu semmoi rubiinisilmä ton nauhallisuuden myötä vai hämääks salama vaan :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#447
Niin ne on varmaan punasilmäisiä luonnonvalkoisia valkonauhaisia (apua miten pitkä! :D), kun ymmärsin että ovat punasilmiä (jos kerran oli huky epäilynä)?

petosiru

#448
KIITOS tiedosta! Joo, noi blondit tosiaan näyttää ps vn luonnonvalkosilta. Katoin vaan tuolta väritiedoista et mustat silmät ja tummat korvat, niin aattelin ettei ole lv.. Ei niissä tosiaan kyyhkisväriä ole, ajattelin sit et TOSI huonoja hu-kyjä..  ;) Niillä kaikilla pun.silmät ja vaal.pun korvat.
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Mustikkamaan

#449
Siis noilla vanhempien väritiedoilla hu-kyt tai muut keltasen sukuset ei ylipäänsä oo mahdollisia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]