• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#315
^Mikä toi ihanuus on tos oikeasta alareunasta toinen?

Mustikkamaan

#316
Voi ei voi ei oon ihan rakastunu tohon mustaan  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#317
Ja mä huolimatta noista rekseistä tykkään eniten tuosta suklaa vn:stä (vasen alareuna) :D

Pähkinä

#318
Taikahamsu Se on rex keltainen musta vn. Olisin myös voinut jättää sen kotia, mutta jääkin tuo suklaa vn.

Anonymous

#319
^Voie elämän kevät  :taju: Onneksi asut sen verran kaukana ettei tule houkutuksia hankkia lisää ja toivottavasti on jo kaikki varattuja  :D

AnsaLucia

#320
Toi Pähkinän musta tenava on aika lumoava.. Onneksi taitaa olla liian kaukana ja onhan se jo varattukin, onhan?  xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Mustikkamaan

#321
^Eeeeet vie sitä ku son mun  :D

Ei vaan, vitsi vitsi. En mä ees pääsis hakee sitä noin kaukaa, niin ihana ku onkin  :(
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

AnsaLucia

#322
hih... turhan kaukana minullekin, mutta komia on!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

jonna

#323
Kohta neljä viikkoa täynnä.



Toi musta ei selkeesti tykkää kamerasta, joko se kääntää pehvan tai menee paffimökkiin jemmaan  xD

Anonymous

#324
^EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

Pähkinä

#325
AnsaLucia ja Mustikkamaan Musta onkin jo varattu. Muita kyllä on vielä vapaana.  8-)

Ihana tuo Jonnan kilppari.  :sydan

Minski

#326
Pähkinä: Vitsi ton suklaan nauhaa tuolla, ihan samanlainen kuin meidän Unnalla aikoinaan, nätti :sydan Ja tuo vkkk on kanssa sievä <3 Niin ja kyllä nuo kaks tyyppiä saattais olla hunaja-kyyhkynharmaita, kun väri alkaa olla sinne suuntaan (ei meillä ne 2 ps cremeä ollut ainakaan noin oransseja tuossa iässä).

jonna: Ihana naama tolla sun kilpparilla :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#327
Kilpparilla on muuten vielä shakkilauta mahassa  :D  en ole vielä onnistunut ottamaan kuvaa, mutta siellä on ihan selkeät 4 ruutua, ja rajat on kuin viivottimella vedetty  xD

AnsaLucia

#328
shakkilautahamstereita ja ylioppilasmarsuja...Jonnalta syntyy (tai no ei Jonnalta itseltään..) mitä vain!!  :pileet:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Saana

#329
Mulle on sit turha tyrkyttää mitään Jemelia kakkosia (laikkunaamasia kilppareita), koska kasvatan minkkiä. Ja koska en saa sortua, koska ei muka ole tilaa. Mutta kun se on niin toivottoman suloinen :oops: Onhan se varmasti varattu!!?? :shock: