• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Minski

#300
^^^ Voi taas noita suloisuuksia <3
Eihän noista osaa valita sitä ihaninta. Minkä jätät itelles ?
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#301
^Ei harmainta aavistusta vielä. Varmaanki ihan tunteella valikoin, kun tää keltsipuoli ei oo niin vakavalla pohjalla mulla. Mutta katotaan sulle vakavammalla mielellä si oma vaikka ensin. :)

Pähkinä

#302
Uusia kuvia taas meiltä. Toivottavasti kukaan ei kyllästy näihin.  :D
Tyttöjä ei ole kuin kaksi (suklaa vn ja musta vkkk). Väri ehotuksia saa kyllä laittaa. Voiko hunajakyyhkikset olla nuin vaaleita vai onko ne cremejä?

Läjä nukkumista. Valkoinen rex alinna.




Tällä valkoisella on myös nauha, joka kuvasta ei hyvin näy.






rex poika. Oisko tämä sittenkin hopeasuklaa?

Nilla

#303
Suklaa vn!  :lov  Ihan tosi nätti!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Marla

#304
Jahas... Tänne nyt ihan selkeästi kaivataan cremensukuisia poikasia - sivuseikka onkin sitten se, että norreja näistä jokainen, mutta isä onpi creme. :D

Ushminan lapsukaiset ovat tänään päivän päälle 2 viikkoa, ja käsittelyn lisäksi joutuivat heti paparazzattaviksi. :)












Täällä onpi pari kuvaa enempi, jos kiinnostaa.

Nape

#305
Marlalla ihana läjä siellä norreja :lov

Ihana tuo Pähkinän rex poika :lov


Mutta tiiättekö, mullei oo yhtään hamsuvauvakuumetta! Tuntuu niinkun lauma ois nyt hetkeks kasassa :)

Minski

#306
Marla: Voi herttinen mitä tiiperoita Ussella siellä onkaan <3 Kolmannen kuvan kameraan tuijottajan nassu näyttää jotenkin ihan Jumba-isoisänsä nassulta :) Ihania ovat ja Usse näyttää niin isolta siellä pienten rinnalla, vaikkei oikeasti järin iso naaras olekaan. Oon aika varma, että Marlalle jää joku satiini normaali kotiin noista :)
 
Pähkinä: No ei tod kyllästytä ! Lisää lisää vain :)
Niin ja kyllä hunaja-kyyhkynharmaat voivat olla tuon sävyisiä, etenkin silloin kun syntyvät ns. "sivutuotteena" eikä vartavasten jalostuksen tuloksena. Ihania nauhallisia lapsia ja minun mielestä todella kauniin mallisia poikasia <3 Mulla on hirvee hamsuvaavikuume, tuli näiden sun kuvien myötä, kun nuo on niin ihanat poikaset :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#307
Kiitos. :lov Usse on ihana mamma kyllä - voisin mielihyvin jättää sen itselleni noista, mutta ehkä eräällä henkilöllä on asiaan sananen sanottavana. xD
Kunpa tulisi oikein oikein nätti pk satiiniuros... :sydan

Anonymous

#308
Sulosia naperoita taas kaikilla ja tuo suklaa vn on kyl mikä säväytti. Onnekseni en ota nyt yhtään uutta enne kun noita vanhuksia tuosta lähtee paremmille maille.

EmmaTi

#309
Pähkinä: Tuskin täällä kukaan kyllästyy poikaskuviin, päin vastoin. Lisää vaan.

Pähkinä

#310
Kiitos. Itekin olen kyllä ihastunut tuohon suklaa vn tyttöön ja tuohon rex poikaan.  :sydan

Tässä vielä yksi kuva. satiini kyyhkynharmaa vn. Tällä on myös nätti nauha.

KaisaM.

#311
Ihania lapsia Pähkinällä  :lov  Hirmu söpöjä!  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#312
Noi poikaset näyttää aina jotenki hassun värisiltä. Toi rex näyttäis enempi keltaiselta mustalta, kun sillä on noi "valeposkimerkitkin". Sit toi kyyhkis on hurjan punanen tossa, mul tulis ennemmin mieleen ps suklaa tai joku huky umborous tai joku (siis kun son niin kauheen voimakkaasti pinkillä sävytetty), mutta tietty noi salamavalot ja näytön asetukset voi antaa iiiiihan vääristyneen kuvan...

Edit: TOSIN nyt ku kattelee noit kuvia niin niissä on kaikissa aika pinkki sävy. Että se voi kyllä vääristää paljonkin!

On kyl ihanan sekalainen poikue  :sydan Vaikka yksväriset poikueet on tavallaan jalostuksellisesti parhaita, niin noi kirjavat poikueet on silti paljon hauskempia  :D

Lainaus käyttäjältä: "Marla"

Voi ei  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Pähkinä

#313
Mustikkamaan Olen epäillytkin tuota kyyhkistä samppanjaksi, mutta laitoin nyt tuohon kyyhkis, jos joku olisi eri mieltä sen väristä. Se on saman värinen luonnossakin kuin kuvassakin, mutta sitten kun se on tuollainen vaalea. Joten olisko se hopea samppanja? Muistaakseni Wiidiin satiini samppanja oli paljon ruskeampi. Se rex poika on myös joka päivä eri värinen, nyt sillä on sellaiset oranssiin vivahtavat laikut silmien yläpuolella. Joten se taitaa sittenkin olla keltainen musta, mutta onko se ruskea vai mustasilmäinen? Joku Oululainen kasvattaja saa kyllä tulla katsomaan nuita tai saa kauempaakin.  :)
On ne kaikki ihania, vaikka väreistä en varma olekaan.  :lov

Pähkinä

#314
Yksinpuhelen nyt täällä.  :mrgreen:

Tässä kuva koko kööristä tältä päivää.