• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

wiidii

#195
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Ihana ps luonnonvalkoinen pörrötyttö :lov Ja tuo samppanja on kans nätinvärinen (mikä tuon värin genotyyppi onkaan?) :)
Puna- ja ruskeasilmäinen musta. Eli ps. suklaa. Tai rs. kyyhkynharmaa, miten itse nyt tykkää.  :D

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Oi ei mitä ihanuuksia! Mun suosikki tämä: Pk rs. hopeanharmaa poika :lov
Kyseinen herra on minunkin suosikkini - olisi jäänyt kotiin jos olisi ollut tyttö. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#196
Ja jos ois lk niin sais tulla meille :D

Saana

#197
Ihanan tarkkoja kuvia wiidiillä ja sitäkin sulosempia ilmeitä lapsosilla :sydan

Marla

#198
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/muok5.jpg
Lk luonnonvalkoinen poika
Uijui! :taju: Jestas mikä söpömys nättimys. :sydan Tännetänne!

Nape

#199
Nää vauvakuvat on niin pahoja, kun alkaa tekeen heti mieli uutta hamsubeibiä :lov

MirkkuH

#200
^^toi luonnonvalkoinen lk poika on munkin suosikki :sydan, sehän hymyilee :)

wiidii

#201
Luonnonvalkoinen poju, "Tumppu", kiittää kehuista. Sori Marla, me nimettiin se jo täällä kun se muistuttaa Maukun mielestä sitä sinun pk ps. luonnonvalkoista (jota kutsui myös Tumpuksi) joka tuotiin sulle. ;)

Ps. luonnonvalkoinen tyttö on Pikku-Tumppu, ps. ruoste on Junior (näyttää isältään), rs. hopsu on Jännä, ruoste on Ruu, samppanja on Riiviö ja kyyhkis on Tytti. Kerrankin kivaa nimetä poikasia kun kaikki on eri värisiä.  :P

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ihanan tarkkoja kuvia wiidiillä ja sitäkin sulosempia ilmeitä lapsosilla :sydan
Pitää kiittää tuota puoliskon kameraa - Canon EOS 450D. Lupasin ostaa sille uuden objektiivin siihen niin se ottaa vieläkin parempia kuvia noista muksuista.  :P  Noista suurin osa kyllä oli minun ottamia, en jaksa kikkailla niin paljon kuin se. Painan vain nappia ja vähän zoomailen.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#202
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Luonnonvalkoinen poju, "Tumppu", kiittää kehuista. Sori Marla, me nimettiin se jo täällä kun se muistuttaa Maukun mielestä sitä sinun pk ps. luonnonvalkoista (jota kutsui myös Tumpuksi) joka tuotiin sulle. ;)
No voi että! :lov Tumppu on hyvä lempinimi - Fortunen lempinimeksi tuli Tasku, kun se torkkui isän taskussa. :)

Tossu, Tasku ja Tumppu - hyvä sarja. xD

Ninde

#203
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/muok4.jpg
Lk satiini kyyhkynharmaa tyttö
Tekeekö toi satiinin kiilto sen noin kivan vaaleaksi vai voisko tää kuitenkin olla hopsukyyhkis? (vai vääristääkö  mun näyttö?  :D )

wiidii

#204
Olen muuten myös miettinyt että onko se hopeakyyhkis! :) Salama ei tosiaan vääristä tuota väriä oikeastaan yhtään. Se on nyt ikääntyessään lisännyt hopeisuuttaan (syynään sitä tässä samalla) ja mun silmissä ei voi olla vikaa kun toi puoliskokin on sitä mieltä.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

AnsaLucia

#205
Seuraavassa meidän syrkkitaaperot astuvat julkisuuteen -tadaa-

Kuvissa siis Haldemar Hallaviitan* ja Mapilamis Clementinin** rakkauslapset, ikää 2,5vkoa













Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

wiidii

#206
Tuo tappelu/painikuva on ihana! :D Kehuinkin sitä jo facebookissa. Söpöjä pieniä lapsia kyllä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#207
^^ Oi mitä ihania pieniä :sydan
On siellä kaksi isin kopiotakin, simmut vaan eriväriset :) Jätätkö jonkun poikasista kotiin ja jos niin minkä ?


wiidiillä tosi upeita kuvia :yes: Ja niin hassunihania ilmeitä lapsilla :)
Hamsteriton tätä nykyä

AnsaLucia

#208
Minski: toki jää...mutta en vielä yhtään tiedä minkä. Toi soopeli on vaan värinä minusta niin kaunis että saattaa olla että joku niistä...vaikka toisaalta... iiik!!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

wiidii

#209
Meidän neliviikkoiset, hetki ennen mammasta (ja toisistaan) erottamista. :)


pks samppanja tyttö


lks kyyhkynharmaa tyttö (joka on mahd. vielä ilman kotiaan.. (; )



Etsi eroavaisuudet :D


lk ruoste & lks kyyhkynharmaa tytöt


lks ps. ruoste poika & lk ruoste tyttö
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.