SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

X-File's/JonnaMilaya

Ruotsi on mun äidinkieli. Ongelma lähinnä etten oikein osaa näitä uusia säädöksiä....
~Solnechnyi Trusha~

viiru

Täh, ettekö työ halua minua sihteeriksi vai miksi leivotte muita sihteereitä tilalleni! :-D

Kiitos kaikille ennakkoon toimihenkilöiksi lupautuneille, nyt on paikat täytettynä. Toivoisin kuitenkin, että etenkin assistentteja löytyisi vuorottelemaan, koska päivä tulee olemaan pitkä ja toisaalta taas aikaa eläinten odotteluun ei ole.

Toimihenkilölista löytyy epäkätevästi keskeltä viestiketjua, suora osoite olisi viewtopic.php?p=124911#p124911
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

^Viiru, heh, en huomannu, että sihteerien pestit oli jo täytetty. :D

Pertti

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mut vielä asiasta viidenteen, niin oon kans samaa mieltä että ulkomainen tuomari tolla eläinmäärällä ei kyllä oo kovin hehkeetä, että olis niitä kotimaisia ees voinu kysyä - jollei sitten pitkä päivä tai vastaavasti pelkät ok:t yleisölle riitä. Mä henk.koht. oon sitä mieltä, että vaikka ulkomaiset tuomarit on kiva piristys ja tuo joskus uusia näkökantoja, niin kotimaiset tuomarit ovat ehdottomasti asiantuntevampia. Ihmiset vaan tykkää niistä tuuriserteistä, mitä ulkomaiset tuomarit tuovat tullessaan  :D
Ja mä en halua mitenkään arvostella länsinaapureidemme toimintaa, mutta parhaimman käsitykseni mukaan siellä on suoritettu kaikenlaista "pikakoulutusta" pahimpaan tuomaripulaan - ja noh - sanotaanko että esimerkiksi mulle teki viimeksi harjotusarvostelua ihminen joka näki kiinarin ensimmäistä kertaa niin läheltä sen yhteydessä.

Mutta siis, uusia näkemyksiähän ulkolaiset tuo aina, ja se on kyllä ihan vain positiivista :)

Mun henkilökohtainen mielipide (en nyt siis tarkoita mitenkään erityisesti tätä näyttelyä tai mitään muutakaan henkilökohtaista juuri tämän vuoden hallitukselle) on, että juhliksessa pitäisi olla aina suomalaiset tuomarit. Se on kuitenkin yhdistyksen juhlanäyttely, ja mun mielestä ois aiheellista myös "juhlistaa" meidän tuomaritoimintaa
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Juulia

Pitääkin käydä huomenna sitten ostamassa eväitä näyttelyä varten. Taitaa tulla pitkä päivä -> ei mitään tekemistä... En kuitenkaan uskaltanut lupautua assariksi, koska meidän pitää lähteä viimeistään klo 17 ajamaan kotiin...

Täältä olisi palkintoja voinutkin tulla, nyyh! :(

Ps. Jos joku hamsteri olisi vaikka PLH1, mutta se olisi jo lähtenyt ennen palkintojenjakoa näyttelypaikalta, eikä olisi BIS-kisassa, niin vaihdetaanko PLH1 sija toiselle vai meneekö hamsu sitten automaattisesti viimeiselle BIS-sijalle? :oops:
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ninde

X-File's/JonnaMilaya

Nyt on sitten vihdoinkin noi lahjoituspalkinnot tehty. Ei niistä ny tullu mitään häävejä....Mut herkut lie pääasia eikä ulkonäkö?

Niin miten sen kahvin laita? Onko tuolla lähistöllä mitään kauppoja? Pankkiautomaattia?
~Solnechnyi Trusha~

viiru

Kahvia on kyllä, kuten myös pikkupurtavaa buffetissa. :) Lähistöllä on myös kauppoja, esim. Verkatehtaankadulla on Valintatalo. Pankkiautomaattia en muista ihan läheisyydessä nähneeni, mutta en mene tästä takuuseen.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Marla

Mulla on aika köyhä herkkupussi lahjoituspalkinnoksi.. Onhan siellä kaikenlaista naposteltavaa sisällä kyllä, että varmasti hamsuille kelpaa. :)
Vois hieman käydä kyselemässä jostain vielä jotakin.

Hohhoh, kuumeisesti pitää nyt miettiä ajanvietettä...

Saana

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^Ei vaihdeta enää sijoituksia ja periaatteessa ko. hamsteri jäisi tuolloin kokonaan ilman BIS-sijoitusta, mutta en nyt ole ihan varma onko lemmikkiluokassa kuitenkin laitettu puuttunut eläin viimeiseksi (näitä tapauksia kai muutamia on ollut).
Minä toimin/toimisin niin että jos PLH1:n poissaolosta ilmoitetaan aikaisemmin ja voin vielä mahdollisesti toistamiseen hamsterin katsoa niin silloin voin hyvinkin sijoittaa sen sijalle BIS1. Mutta jos näytteilleasettaja lähtee mitään ilmoittamatta niin kyllä se paikalla oleva hamsteri melkein sen ykkössijan sitten vie. Kakkosen (ja kolmosen) jaan kuitenkin enivei. Se on sitten harmillista, mikäli ykkösen omistaja ei ole ollut tietoinen BIS-kisasta. Mikäli tuomari unohtaa siitä palkintojenjaossa ilmoittaa niin saa siitä muutkin sitten huudella! :)

Juulia

Hymm... kaikki viisi boxia on jo kasseissa (järkeilin jo boxit kasseihin, jotta aamulla ei mene niihin aikaa) toivottavasti kaikki tavarat on mukana ja aamulla kevätjuhlan jälkeen hamsut heti boxeihin ja kohti turkua! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Saana

Tampereen Koskikeskuksen Faunatar lahjoitti kanssa jotain pientä. Osa menee sitten Pinan näytskään, mutta tuon tännekin pari jutskaa! :)

Minski

Mä en oo vieläkään tehny mitään näyttelyvalmisteluja :D

Onneks meen vasta puol kymmeneen maanantaina niin ehtii palautua pitkästä näyttelypäivästä :) Toivottavasti ei silti mee kauheen myöhään, viimekskin taidettiin olla joskus puoli ykstoista illalla kotona ja toivon, ettei niin pitkään mene nyt, kun on sunnuntaipäivä kuitenkin, lauantaina se ei niin haittaiskaan. Toivottavasti tuomari tykkää tälläkin kertaa meidän Odeliinasta, vaikka kyllähän se on jo vähän keski-ikäistynyt ja ei niin hyvä perusväri enää kuin puoli vuotta sitten.
Hamsteriton tätä nykyä

Päivi

Kivasti lahjoituksia tullut, hieno homma  :)

Jepjep, ei oikein huvita tehdä Lotalle koearvostelua, kun kuitenkin jo Galassa tuli nähtyä Lotan arvostelumetodit  :) Nyt oon siis mäkin tekemistä vailla.. Olisikohan mahdollista jakaa esimerkiksi lemmikkiluokan sihteerin kanssa urakkaa? Siinä tulisi nähtyä mukavasti taas erilaisia hamstereita, vaikka en nyt koearvostelua suoritakaan  :)