• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

viiru

#90
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Harmi, ettei toi syyristuomari vahvistunut ennen ilmojen lähettämistä; yritin viimeiseen asti odotella ja venyttää ilmojen lähettämistä sen vuoksi, kun olis ollut kiva se tietää. No varmasti saa asiantuntevat arviot oli tuomari kuka vaan, kunhan ei vaan ole se, joka viimeksi Littoisissa oli syyriksillä.
No sama ei ole, koska Lotta Ling arvostelee hänen omasta toiveestaan kääpiöhamsterit tässä näyttelyssä. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

X-File's/JonnaMilaya

#91
Kappas kummaa, olen sittenkin tulossa.En tosin tiedä ilmoitanko mitään,jos,niin sitten jälki-ilmolla mennään.
Mutta olisin siis käytettävissä johonkin tehtävään jos apua viel tarvii...
~Solnechnyi Trusha~

Saana

#92
mä voin si ottaa jonku ylijäämähomman, mutta annan tilaa nyt niille, joille ei edellisissä näyttelyissä ole riittänyt hommia ;)

mulla on ilmot valmiina, mutta pitäs kattoa, keitä niistä jättää pois. koska a) autoon ei mahdu ja b) ei ole rahaa niin paljoa.

Vevve

#93
Mut voi pistää assariksi, mielellään kääpiöille johonkin.  :)

Anonymous

#94
Hahhaha mä sain Jonnan lähteen tänne ja tosi mahtava reissu on tulossakin =)

Saana

#95
Meni aika tiukille, mutta laitoin ilmot sitten matkaan...

Marla

#96
No niin, piti vielä varmistaa eilen, että varmasti nuo ilmot lähetin silloin aikoja sitten, ja juu, olinhan lähettänytkin ne. :)
Neljän syrkin voimin lähdetään reissuun, noista kaksi menee molempiin luokkiin.

Sohvi

#97
Harmi, ei päästä .:((
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

viiru

#98
Sain viimein näyttelyvahvistukset lähetettyä. Jos et ole saanut viestiä, vaikka olet ilmoittautunut näyttelyyn, ota välittömästi yhteyttä!

Eläinmäärät
Standardi lyhytkarvaiset syyrialaiset: 28
Standardi pitkäkarvaiset syyrialaiset:  40
Koestandardi syyrialaiset: 2
Ei?standardi syyrialaiset: 7
Standardi venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 43
Standardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 11
Koestandardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 6
Standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 26
Ei?standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 9
Kiinankääpiöhamsterit: 4
Lemmikkiluokka, syyrialaiset: 56
Lemmikkiluokka, kääpiöhamsterit: 26
Lasten lemmikkiluokka: 2
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#99
Ihan kivat eläinmäärät :) Tollaset aika tavalliset oikeestaan.
Lemmikkisyyriksiä on ehkä enempi kun mitä normaalisti, 56 on aika paljon, mutta toisaalta onhan tolla ulkomuoto-syyristuomarillakin 77 eläintä arvosteltavana ja ulkomuoto-kääpiötuomarilla hurjat 99 eläintä :huh Onko 99 eläintä vielä ok yhdelle tuomarille ? Kuulostaa jo aika paljolta, etenkin kun viimeksikään eivät ne ruotsalaistuomarit olleet tosiaankaan mitään nopeita ja näyttelyssä meni tosi myöhään iltaan.

Salla onkin näköjään lemmikkisyyristen tuomarina, mun hamsuja hää ei ookkaan tainnu vielä koskaan arvostella, kai.
Hamsteriton tätä nykyä

X-File's/JonnaMilaya

#100
Joskus aikoinaan yhdellä tuomarilla oli yli 200 hamsteria tuomaroitavana.Hommaa hidasti se että samaisessa näyttelyssä oli tuomariharjoittelija.Apureitakaan ei saatu,vaan meikä oli sekä assari että sihteeri....
Tarvikaanko tähän näyttelyyn lahjoituspalkintoja? Voisin muutaman tehdä jos kiinnostaa. Mutta vain sellaisia mitkä tuomari saa itse päättää mille jakaa,mä en oikeesti keksi mitään asiallista.
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

#101
Roboja on aika mukava määrä. Niistä tosin tietää keiltä ne tulee  :D

MirkkuH

#102
19 roboa taitaa ainakin täältä hesasta päin tulla...eivät ole kaikki minun :D

Saana

#103
Lahjoituspalkintoja saa tietenkin tuoda ja kannattaakin kysellä eläinkaupoista! Ne on aina mukavia ylläreitä näytteilleasettajille! :)

Ja ihanaa, kun vihdoin näyttäisi siltä, että ne ajat on taaksejääneitä, kun kaikki esillä olevat robot oli mun :D Ja tämän näytskän roboista ei ole mun kuin hyvin pieni osa!

X-File's/JonnaMilaya

#104
Täälläpäin ei eläinkaupat lahjoita mitään.Mä käyn huomenna ostamassa jotain.
Täällä siis järjestetty yksi Suomen suurimmista kaninäyttelyistä eikä yhtän kauppaa kiinnostanu
~Solnechnyi Trusha~