• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

Ananas

#165
Enään 1 päivä!  :sydan

Saana

#166
Leivoin hieman buffaan. Tuossa olis niitä mokkapaloja, mustikka- sekä raparperi-mansikkapiirakkaa :) Rapsu-mansupiiraaseen tuli vähän ohut pohja, mutta ei se ainakaan pahalta maistunut. :D Jos sit alkais kattoo elukoita läpi.

Minski

#167
^ Mehän syödään noi sit aamun menomatkalla aamupalaks


Mä oon nyt jo maksanu näyttelymaksun eli kyllä nää näyttelyvalmistelut tästä pikkuhiljaa käynnistyy :D Miten tää nyt onkin näin vaikeeta alottaa, kun kauaa siinä ei edes menis kun pakkais boksit :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

X-File's/JonnaMilaya

#168
Hassua mennä näyttelyyn jonnekkin kauas eikä yhtään eläintä näytille. 2 matkaa uuteen kotiin ja 2 ois tulossa takas, toivottavasti enemmän...
Mutta voinpahan sitten olla avuksi ilman että tarvii jännätä.
~Solnechnyi Trusha~

Jane_O

#169
Mä äsken mietin ruokapöydässä, että kun on niin pitkä aika on viimeks ollu näyttelyssä, että mitäköhän sitä pitääkään ottaa mukaan, niin avokki vaan tokas: "No hamsteri." XD Vähänkö repesin  xD.

Mutta joo, todellakin on miettimistä nyt, varsinkin kun päivä voi venähtää pitkäksikin. Plus, että sitten on pitänyt vielä miettiä Rauman kamat, sinne siis huomenna Turusta näytskän jälkeen porukoille kylään.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Saana

#170
Mun piti olla ysiltä nukkumassa ja tulin sitten vasta nyt kotiin. Jos sitä perinteisellä kofeiinilla pysyis huomenna hereillä...

Minski

#171
Mä tossa siivosin just hamsujen asumuksia :D En ees kuvittele, että osaisin koskaan mennä ajoissa nukkuun. Pitäs viel kattoo, että minkä loimen sitä kiskasis huomenna -tai siis tänään- niskaansa :)

Mulla on matkassa mukana 6 näyttelyihin osallistuvaa hamsua + 2 uusiin koteihin muuttavaa poikasta, takas tullessa omat 6 hamsua + 1 lainaan tuleva ihana hamsupoika :sydan Palkintoja ei tällä kertaa tule mun rupusakista kellekään, joten autossa todella on tilaa kotimatkalla :P
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#172
Josko tässä nukkuun menis... Kaikki on nyt kutakuinkin kondiksessa, toivon mukaan. Vaatteet ehtii aamullakin valita (jos ehtii...).
Saahan tässä rapiat 3 h nukkua. :D

Sirpa

#173
Noni, hereillä ollaan täälläkin ja ihan täpinöissään vaikka väsyttääkin vähäsen. Onneksi mies hoiti eilen tuon pikkuvipelikön ulkoilutuksen (se kun haluaa ulkoilla puolen yön aikoihin mieluiten), joten minä pääsin nukkumaan "jo" yhdentoista aikoihin... Kohta nähdään!

Vevve

#174
Kaikki on lähtövalmiudessa, jouduin vielä tekemään viime hetken boxinvaihto-operaatioita kun campbellit alkoivat nahistelemaan keskenään ja roboherra ei pysynyt M-lootassaan edes sen aikaa että olisin saanut kannen kiinni vaan karkasi lattialle kaksi kertaa.  :D Loorat loppuivat, mutta ei se mitään.

Nape

#175
Mukavaa näyttelypäivää :)

Ananas

#176
Tulin jo sieltä näyttelystä.

Nilla

#177
Oli mukava näyttelypäivä seurana Vilma ja Juulia  :)  Olisin voinut sittenkin olla peruumatta Berryn ulkomuotoluokan ilmottautumisen, koska ei noi arvostelut kauhean myöhään kestänytkään.

Berry sai lemmikkiluokasta EH:n, Esim-Erkki ''Eelis'' oli PLH 1 ja BIS 2 ! Voi mamin kultapojua  :lov   Eelis sai hienon pokaalin, ruusukkeet, koiran naksuja, jotain herkkuja, lahjakortin Megaeläimeen ja jotain muuta, mutten nyt muista mitä  :D

En ehdi kirjoittaa enempää, koska menemme nyt hakemaan koiranpentu Stara kotiin, joten tekstini jääköön näin lyhyeksi tällä kertaa.  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

#178
^Onnea hamsujen hienoista sijoituksista! (:

HamsterSailor

#179
Tulin justiis kotiin Turusta, Pepillä meni ihan kiitettävästi vaikka ei ruusukkeita/pokaaleita tullutkaan :) Sai arvosanaksi EH:n ja sain myös tietää, että hänellä on knikki.