Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

WeeaK

^ Okei, kiitos paljon  :)

Nunnu^

Voin laittaa jossain vaiheessa kuvaakin, mutta minkä värinen tänään hankkimani poju voisi olla? :) Väriltään se on melkein musta, muttei ihan, pohjavärinä taitaa olla joku ruskea.

Anzukka

Jos pohjaväri on vaalea ja silmien ympärillä vaaleat rinkulat ja muuten lähes musta niin voisi olla soopeli. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Yadell

Tai se voi olla musta keltainen.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Mustikkamaan

Kuva kertois enempi ku tuhat sanaa, tolla värikuvauksella voi olla tyyliin mitä tahansa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nunnu^

Joo, uskon että ei pysty sanomaan juuta eikä jaata.  :D  Soopeli ei ole. En ole vielä kuvia napsimalla kehdannut häiritä. Tänään voisi koittaa, kun herra heräilee, mutta kännykällä laatu voi olla niin ja näin..  :roll:

Nape

No mä heitän villin veikkauksen Nunnun hamsun väriksi normaalin tai normaali umborous.
Laitahan kuvaa, että nähään minkä värinen se oikeesti on :)

Nunnu^

Joo :) Ku oon nyt katellu kuvia yhdistyksen sivuilta väreistä ja niihin liittyvistä virheistä, niin epäilen, että tää on musta, joka on vähän värivirheellinen.

lentsu

Nyt loppuu meitsiltä kokemus kesken, kun ei ole ennen robosia kasvatellut. Liekö tämä nyt isabellahusky vai dominoiva versio? Ikää 5 viikkoa, taustasta tietoa vain, että toinen vanhemmista on jonkin sortin husky ja toinen normaali. Kasvattaja ei tunne huskyjen periytymistä joten ei tiedä, kumpaa on kasvatellut. Vanhemmat Ruotsista.

Väri on tommonen vaalea oikeasti, vähemmän punainen ja ehkä vielä vähän vaaleampi kuin kuvassa.

Eläinkaupassa oli 4 urosta, joista 3 huskyä ja yksi normaali. Kaikki melko vaaleita, normaali inan tummempi. Tiedän takavuosilta tämän ihmisen, joka näitä kasvattaa eläinkauppoihin ja soitin perään, kun kuulin että häneltä tullut. Ei anna nimiä roboille eikä edes muistanut, kumpi vanhemmista on husky ja kumpi normaali. Mutta siis tekee jatkuvasti tätä eläinkauppoihin kasvatusta, ja sanoi, ettei koskaan laita kahta huskyä yhteen ja tiedän että sen verran järkeä on, ettei rutsaa. Siitä tuli epäilys, että onks tää nyt isabella varmasti vaikka dominoivat vissiin melko harvinaisia??

Nape

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Nimimerkki *kävin työterveyslääkärissä flunssan takia ja oli pakko matkan varrella käydä katsomassa olisko roposia*  :roll:

Vähänkö alkoi tää naurattaan xD
Minäki kävin kyllä tänään hammaslääkärissä ja samalla poikkesin eläinkauppaan, mut ei mitään elävää tarttunu matkaan :P

jonna

Uusi hamsteri tunnetusti piristää kehoa ja mieltä, selkeesti siis flunssanhoidollisista syistä käyty kaupassa  :D

lentsu

Kylläpä sitä nyt kuittaillaan.  xD Tietääks kukaan tuosta väristä?  :)

Nape

Noh, pakko viel sanoa, että jos mä oisin yks tai kaks noin nättiä huskya nähny tuolla salamanterissa, nii kyllähän sen tietää miten siinä ois käyny xD

Nunnu^

Ei  tullut herrulista eilen kuvaa otettua, eikä taida tänäänkään viitsiä kun sen verran arkailee.. Sain kyllä kädelle huijattua  :grin  Selkeesti se pakoilee vielä, mutta ei onneksi ole pahemmin naksutellut tai muuta sellaista.

lentsu

Mä sain tänään huskyistä semmoista valaistusta, että emo on Ruotsista tullut husky ja isä on kasvattajan oma normaali kasvatti, jonka vanhemmat normaaleja. Sen pidemmälle sitäkään sukua ei ole kuitenkaan tiedossa, joten ihan mahoton päätellä, olisko se isä isabellahuskyn kantaja vai onko nyt sit niin että toi vois olla platinahuskykin? Keltään ei ole tähän tullut mitään kommenttia, eli pitääkö nyt tulkita niin ettei kukaan pysty arvailemaan kuvasta, kummasta huskystä voisi olla kyse?  :c8