• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

Hamsteritar

#690
Mikähän tuon mun pojan värin nimi olisi?

Eve87

#691
Normaali laikukas lienee. :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

sarsu

#692
Mulla on pieni probleema tämän tulevan pojun kanssa... Valkoinen väriltään, mutta vanhemmat musta laikukas vn ja normaali umborous, eli ms valkoinen se ei voi olla, joten mikähän väri mahtaisi olla kyseessä? Musta laikukas, jolla levinnyt valkoinen näin laajalle?  :pihalla:

Kuvat
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=195479&s=images
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

EmmaTi

#693
sarsu, muutama sivu takaperin tätä keskustelua on vatvottu juuri tämän poikueen värejä  :)

Anzukka

#694
Minun poikueessani on lk satiini (hetero) hopeanharmaa v.täpläinen+ pk creme v.laikukas syntyi vaalea creme tai tumma lv. kummaksi merkkaan? Voi olla kumpi vai. Myyntiketjussa olevissa kuvissa väriero on selvempi kuin luonnossa vai näyttääkö kamera miten asia oikeasti on? :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

sarsu

#695
Niimpäs olikin... Eli jos rekisteröin poikasen, se on väriltään vain ylikuvioitunut valkonauhainen laikukas?  :c8
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

EmmaTi

#696
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"Minun poikueessani on lk satiini (hetero) hopeanharmaa v.täpläinen+ pk creme v.laikukas syntyi vaalea creme tai tumma lv. kummaksi merkkaan? Voi olla kumpi vai. Myyntiketjussa olevissa kuvissa väriero on selvempi kuin luonnossa vai näyttääkö kamera miten asia oikeasti on? :)

Mä laittaisin vaan että luonnonvalkoinen. Ainakin kuvissa tosiaan selvä ero cremeihin.

Anzukka

#697
Ok. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Rose

#698
Mitä nää olis teidän mielestä, itestä näyttäis siltä että olis kaks mustaa, norre umborouksia ja toi yks olis hopeasoopeli? Isä on lk hopsu ja emä pk musta.



Takku-Turkki

#699
Osaisikohan kukaan heitellä edes arvauksia kaverin väristä? En luota siihen tyyppiin, keltä tän sain. Sanoi olevan creme.

Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Eve87

#700
^ oisko tästä kaverista enemmän kuvia? Silmien väri? mitään merkkejä?
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

GaneshaX

#701
Paha sanoa ainakaan tästä kulmasta. Värimerkillinen vai yksivärinen?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Takku-Turkki

#702
^^ Ei ole merkkejä, silmät ovat punaset. Tässä vielä muutama kuva.



Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

serkkU-

#703
Takku-Turkki/
Oisko toi PKs ps creme?

Takku-Turkki

#704
^ Pk se on ja satiini myös. Väriksi on myös sanottu creme, mutta ite en tiiä kun en oo sillein väreihin perehtynyt  :)
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]