Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

PiiaL

^ Tuo isä on sitten poikasten (ja myös sivun 60 kuvien) perusteella musta valkonauhainen laikukas, koska poikasissa on valkonauhaisia ja dominoivana kuviona sitä ei voi muutoin poikueeseen syntyä.

Ninde

Juu kävinkin tuon isän kuvan katsomassa, eli sen on sitten oltava valkonauhainen laikukas, koska syntyi pelkkiä vn poikasiakin. Kuvio ja perusväri muuten kirjoitetaan erikseen, ei yhteen pötköön. :)

Ja tosiaan emän vanhemmista jomman kumman on oltava umborous, oletettavastikin emäisä (koska muutoin emänemä olisi soopeli) ja isänemä lienee sitten myös vn laikukas, kuten poikansakin.

sivulla 46 emästä kuva:)

pinsku93

eli monesko kuva ja mikä väritys? :P

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "pinsku93"eli monesko kuva ja mikä väritys? :P
Niin siis mikä?

Kokovalkoisten väriä/kuviota on aika mahdotonta mennä 100% varmaksi sanomaan, mutta epäilys on että ne ovat ylikuvioituneita valkonauhaisia laikukkaita. Muiden väritykset Rose jo viestissään sanoikin (eli normaali umborous valkonauhainen, normaali ja normaali umborous valkonauhainen). Ja isä on siis musta valkonauhainen laikukas, koska se on jättänyt jälkeensä valkonauhaisia poikasia.

GaneshaX

Hunaja?

Poikanen on uros.

i: kyyhkynharmaa
e: cinnamon vn (todella levinneellä nauhalla. Kilpparin laikkuja ei näkyvissä. ee on kilpikonna)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

pinsku93

eikö poikaset emänemä vaikuta tuohon valkonauhaisuuteen kun sillä sitä oli myös? eli papereihin kirjoitan että ne valkoiset ovat : ylikuvioituneita vn laikukkaita:)

pinsku93

mikäs tämä naaras on? sillä on lean alla valkoinen läntti samoin mahan alla vähän isompi?:) olisiko se ylikuvioitunut musta laikukas?

Anzukka

^Tai sitten vanhempia tietämättä sanoisin että musta jolla on vain värivirhe tai musta valkotäpläinen mutta jälkimmäinen vain jos vatsan alla on suuri valkoinen alue eikä vain esim. pieni pilkku. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

pinsku93

edellä mainituissa olen kertonu vanhempien värit:)

Anzukka

Laitappa kuva siitä masusta jos saat niin tietäisi hieman varmemmin mitä kuviota edustaa va edustaako mitään :)

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Hunaja?
Hunajalta näyttää.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Eve87

Lainaus käyttäjältä: "pinsku93"olisiko se ylikuvioitunut musta laikukas?
Ylikuvioitunut laikukas on valkoinen, ei toisinpäin :) laikut ovat valkoisia, laikukas on kuvio. musta perusväri.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

eli mikä tytön väri on?

EmmaTi

Eiköhän tuo oo tavallinen musta jolla on "värivirheenä" vähän valkoista niinkuin mustilla toisinaan on.