• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? Kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun (osa 2)

Aloittaja wompatti, 12.04.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

wiidii

#540
Suklaa valkokirjokilpikonna. :) Ja pitkäkarvainen satiini.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#541
Mun mielestä on aika oudon sävyinen suklaaksi? Kahdella eri koneella katsoin kuvaa, enkä ensimmäisenä olisi suklaaksi sanonut. Oliko vanhempien väreistä tietoa tai sukua tiedossa ylipäätään?

Anonymous

#542
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Mun mielestä on aika oudon sävyinen suklaaksi? Kahdella eri koneella katsoin kuvaa, enkä ensimmäisenä olisi suklaaksi sanonut. Oliko vanhempien väreistä tietoa tai sukua tiedossa ylipäätään?

Vanhemmista ei ole mitään tietoa. Onko sellanen olemassa kun hopeasuklaa?

PiiaL

#543
Tuo PikkuMyyn hamsu muistuttaa mun mielestä sävyltään aika paljon tätä meidän N-poikueen pk satiini hopeaminkki vkkk -tytsyä, satiinina väri näyttää lämpimässä lampun valossa tietysti tummemmalta kuin tässä kuvassa:



En mene väittämään mitään, mutta voisi myös jokin tuonkin suuntainen sotkotus kyseessä olla ehkä.

wiidii

#544
Mun koneen molemmilal näytöillä taas menee iha täsmälleen samannäköisestä hamsusta kuin ruotsalaisen Exentrion's-kasvattajan satiini suklaa, jonka näin livenä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#545
Mä katoin myös että olis suklaa

Ninde

#546
No minä en menisi 100% varmaa värinmääritystä antamaan tuon kuvan perusteella, varsinkin kun sukua ei ole yhtään tiedossa. Nykyään tehdään niin sekalaisia yhdistelmiä, että se voi olla melkein minkä värinen tahansa.  :D

Anonymous

#547
Tässä vähän parempaa kuvaa.

Eve87

#548
Kyllä tuo minun silmään näyttää sat suklaa vkkk. En tiedä mitä oma näyttöni sitten näyttelee  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ninde

#549
No niin, tuossa kuvassa näyttää jo paljon enemmän suklaalta kuin siinä edellisessä!  :p

Nenannabanna

#550
Minkä värinen Silppuri on? Joku creme normaali vai onko sellaista olemassakaan xD , en oikein ole perillä näistä väreistä ja kuvioinneista...  :c8

Anzukka

#551
^Villi veikkaus: lk hopeanharmaa valkokirjokilpikonna!? :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

EmmaTi

#552
^^Onkos tää Silppuri peräisin Suvi A:lta?
lk hopeanharmaa vn on kotisivuilla merkattu väriksi, yhdessä kohtaa vielä rs.

Tossa ekassa kuvassa näyttäis niinkuin olis kellertäviä laikkuja mutta oon ymmärtänyt että hopsukilpparin laikut olis valkoisia niin en oikein tiedä..... ehkä se on vain kellertävä hetskuhopsu vn? Eli vain yhden Sg-geenin omaava hopsu.

Olisko muuten kellään hyvää kuvaa siitä miltä hopeanharmaa kk näyttää??

Eve87

#553
Hopsukilpparin laikut ovat valkoisia, kyllä.

Tuo on ihan vaan heterotsygootti lk hopsu vn, niinkuin Emma sanoikin. Vähän levahtanut nauha. Näin minun silmääni kyllä, kuvissa nuo hetskuhopsut on joskus mitä ihmeellisimmän näköisiä :D

^

Mullahan nuita on, mutta ne on niin inhottavia, kun ne ei oikein kuvissa näy, ja paras hopsu kk mitä ollut, niin kupsahtanut jo enkä tajunnut siitä tarkempia kuvia ottaa.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#554
^Näytä Eve sitte seuraavissa näytskissä livenä mulle sellaista  :)

Toi Silppuri on meidän Pulmun emänemä  :sydan   (jos se on siis Suvilta)