• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

« edellinen - seuraava »

Hamsteritar

#330
Joensuuhun minäkin näyttelyä toivon, innokas tulija olisin xD

Saana

#331
Ainakaan hamsteriyhdistys ei ole järkkäämässä näyttelyitä ensi vuonna Joensuussa. Näyttelyt painottuvat Jyväskylä-Tampere-Lahti-Hyvinkää -akselille.

anskuxxx

#332
No ehkä voin ottaa tavoitteeksi vaikka Lahden näyttelyn,sisko asuu Lahdessa niin tuskin pahastuu jos kimpsuineni Pertti mukaan lukien majoittaudun sinne yöksi pariksi  :D Sillä ei kai se mahdoton idea ole että hamsu on yön pari varsinaista koti terraa pienemmässä häkissä mukana?Onneksi on oma farkku auto niin sopisi reilumpikin häkki mukaan  :)
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Anzukka

#333
Oi että tuntuu olevan edellisestä näyttelystä jo aikaa vaikka se oli viime kuussa. :D Ihan tarpeeseen tulee tuo Hyvinkään näytskä neljän viikon ja neljän päivän päästä.

Ot/ Harmittaa kun ei Suomessa järkätä siipikarjalle omia näyttelyitä, sen verran komeita tirppoja meillä (omasta mielestä ainakin, en tiedä kuinka moni jakaa tämän mielipiteen :D )
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Rukyo

#334
Oi vitsit mä niin haluisin johonki kunnno hamsterinäyttelyyn mun hamsujen kanssa!
Tuntuu vaa et kaikki näyttelyt on tosi kaukana :< no sitä odotelles et vaik turus tai jossai
täs turun lähel / varsinais-suomes järjestettäis joku näyttely :>
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

Eve87

#335
Ens kuun alusta näyttelyt, ihanaa :3 Tälläkertaa lähtee vaan neljä hamsua, kun on vaan pet-luokka. Samalla siinä teen sitten viimesen harjotusarvostelun ja ens vuoden alusta alkaa koearvostelut  :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

spellcaster

#336
Mä odottelen jo tohkeissani näyttelykalenteria ens vuodelle, vaikka tämäkään vuosi ei ole vielä päässyt päättymään :D Voi oispa heti tammikuussa näytskä jossain täällä etelässä!  :angel

anskuxxx

#337
Minä taas mietin uskaltautuisinko Hyvinkäälle Pertin kanssa kun on jo käsikesy..Mutta sitten toisaalta mietin onko tarpeeksi kesy ja jotenkin ko.näyttely kuulostaa niin hienolta että arvaanko ensi esiintymistä siellä tehdäkkään..  :pihalla:
Voi näitä ihmisen huolia..
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Ninde

#338
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Mä odottelen jo tohkeissani näyttelykalenteria ens vuodelle, vaikka tämäkään vuosi ei ole vielä päässyt päättymään :D Voi oispa heti tammikuussa näytskä jossain täällä etelässä!  :angel

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Sen verran voi jo paljastaa, että vuoden ensimmäinen näyttely pidetään Tampereen Ikurin Virelässä lauantaina 18.2. :)

Eli ei ole tammikuussa ainakaan SHY:n näyttelyä.

spellcaster

#339
^ No voi harmi... Mä en tykännyt oikein tuosta paikasta kun oli niin kamalan ahdas...  :|

Saana

#340
Lueskelin vanhoja ketjuja läpi ja ainakin 2008 on pidetty hamsunäytskä Virelässä. Jos jollain on tuoreempaa tietoa niin kertokaa ihmeessä.

Musta se paikka on aika kiva paikka pitää näytskä. Ei maksa miljoonia, pöytiä ja tuoleja riittää, siellä on ok keittiö, oleskelutilaa muuallakin kuin salissa ja autot saa kätsysti ihan viereen ilman parkkimaksuja.

Pinallahan on sitten paaaljon enempi porukkaa ja eläimiä siellä, mikä tekee olemisen aika ahtaaksi. Mutta ne on eri näyttelyitä ne.

Unipallo

#341
Kotiuduin tässä justiinsa Lemmikkimessuilta. Tuli mieleen miksei Gran Galaa/ hamsteri järkätä tuolla? Siellähän oli kanit, marsut, rotat ja muut.

wiidii

#342
Liian kallista ja vaikeasti järjestettävää - toimihenkilöitä vaikea saada kun kaikki haluavat vain kiertää messuja. Liikaa ihmisiä ja eläimet tuntuvat stressaavan vähän turhan paljon.
Itse en ainakaan koskaan ikinä enää halua järjestää messunäyttelyä, mutta jos joku muu haluaan iin go for it, mua ei ainakaan saa työvoimaksi.  :kieli
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#343
Ei hamsuilla ole tuplanäyttelyitä ollut? Tuli vaan mieleen, tuolla messuilla on nyt marsuilla 4 näyttelyä yhden viikonlopun aikana. Molempina päivinä siis kaksi näyttelyä, kahdella tuomarilla. Olisko mitään ideaa ajatella hamsuillekin joskus tuplia? Ajatellen esim. ulkolaisia tuomareita, yksillä kustannuksilla kaksinkertainen tulo, suunnilleen.
Ajallisesti päivä ei tuplan takia ainakaan marsuilla ole venynyt, kun arvostelut pyörii kaiken aikaa molemmilla yhtäaikaa.

Ninde

#344
On ollut tuplanäyttelyitä. Kerran (muistaakseni) on järkätty yhden päivän tuplis (tupla-arvostelu kaikille lajeille) ja useamman kerran kahden päivän tupliksia (peräkkäisinä päivinä näyttelyt samassa paikassa). Kahden päivän tupliksia on järkätty useampina vuosina messuilla ja ennen lemmikkimessuja parisen kertaa "normi"näyttelyinä.

Yhden päivän tuplis ei näillä eläin- ja tuomarimäärillä taida kovin helposti enää onnistua, kun tarvittaisiin vähintään 7-8 ulkkistuomaria. Kaksipäiväinen tuplis ei-messuilla voisi ehkä taas ollakin ok, messuilla järkättynä liian raskasta järjestäjätaholle.