Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

mesis

Olen kovasti koittanut hakea sitä, mihin aikaan Tampereen näyttelyt alkaa (ja kauankohan kestää), mutta ei ole osunut silmään, että kertoisiko joku mihin aikaan sinne voi tulla katsomaan.  :)

Eve87

^ Arvostelut alkavat noin kymmeneltä, ja sitä päättymisaikaa voi tosiaan arvailla vasta kun tiedetään paljonko on ilmoitettuja eläimiä  ;)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

mesis

Kiitos vastauksesta.  :)

spellcaster

Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Milloinkohan tuo näyttelykalenteri alkaa päivittyä? Huhtikuussa pitäisi olla jo näyttely ja kohta pitäisi melkein alkaa tietää miten pyytää vapaata töistä jotta pääsee sinne. Meilläkin kun työvuorot suunnitellaan hyvissä ajoin etukäteen  ;)

Tähän kaipailisin edelleen vastausta viisaammilta  ;)

Hilmeliini

HUHTIKUUSSA NÄYTTELY???  :)  :sydan   vooi, "rukoukseni" on kuultu jos näyn ihanasti on käynyt, juuri tässä harmittelin, kun meidän vaavit ei muuten ehdi koskaan kisaamaan nuorissa, ovat jo vanhempia kun näyttelyyn pääsevät...  :)
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

tiiahei-

Millos mahtaa tulla tietoon tuo Jyväskylän näyttelyn päivämäärä? (:

wiidii

Toivon mukaan tämän viikon aikana! Neuvottelut kesken näyttelypaikan kanssa.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

tiiahei-

Hieno homma :) ! Nyt vaan pitelen peukkui ettei osuis just sille tietylle viikonlopulle millo en pääsis sinne tulemaa :D

Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"

Tähän kaipailisin edelleen vastausta viisaammilta  ;)

Itsekkin kyselin tätä tuolla yleisessä näyttelypulinassa ja sain vastauksen että mahdollisesti tämän viikon aikana selviäisi tuo Jyväskylännäyttelyn päivämäärä :)

Hilmeliini

voi, nyt tulee tyyylsää pitkän aikaa, kun ei täällä tampereella ilmeisesti ole näyttelyitä pitkään aikaan... meidän vauvat ei siis ehdi ikinä näyttelyyn kisaamaan nuorissa, ovat jo niin vanhoja kun on seuraava näyttely... :/

JOS nyt joku ihanainen aikoo näyttelyä, vaikka sitten PiNa:nkin, järjestää, niin mä voisin tulla auttelemaan, siivoamaan ja assaroimaan, että näyttely saadaan pystyyn!  :)
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Lisäksi kun kerran kalenteria ei enää yhdistyksen sivuilla ylläpidetä
Kyllä pitäisi ehdottomasti olla näyttelykalenteri myös nettisivujen puolella, ei kaikki osaa hakea sitä foorumilta.

Mikä on syynä siihen, että alustavaa näyttelykalenteria päivämäärineen ei voitu lyödä lukkoon syyskokouksessa, niin kuin on tehty aina yhdistyksen alkuajoista asti edelliseen vuoteen saakka (eli edelliset n. 20 vuotta!!) ? Kyllähän se kalenteri ymmärrettävästi joka vuosi vähän elää, juurikin näyttelypaikka-asioiden takia, mutta yhdistys voisi ehkä saada vähän helpommin tuomareitakin näyttelyihin, kun edes ne alustavat päivät olisi tiedossa. Plus että kyllähän ne maksavat asiakkaatkin (= näytteilleasettajat) haluaisivat tietää ja varautua ajoissa, jos tarvitsee vaikka työvuoroja suunnitella ja vapaita anoa...

Ai niin sori, ei saanut arvostella...  :teipit  :|

Harmo

Mä niin komppaan Nindeä. :)
Täällä siis huutelee yksi vuorotyöläinen,jolle vapaa viikonloppu ei ole todellakaan mikään  itsestäänselvyys.Senpä takia olisi hyvä tietää ajoissa jo vuorotoiveidenkin kannalta nuo näyttelypäivät,reissun suunnittelemisesta ja mahdollisten koiravahtien buukkauksista puhumattakaan. :)

Janzu

Jyväskylän ja Lahden näyttelyiden päivämääriä kaipaillaan täälläkin, sekä kyyten että hamsujen astutus aikataulujen suunnittelun helpottamiseksi.

spellcaster

Komppaan kaikkia edellä sanoneita immeisiä. Se vapaa lauantai ei täälläkään ole itsestäänselvyys ja meillä työvuorot laaditaan viikkoja etukäteen. Eikä niitä vuoroja sitten niin vaan vaihdeta kun ne on kerran suunniteltu. Plus kauemmas mentäessä pitäisi majoitukset varata myös ja sellasta...

wiidii

Tiedämme kyllä kuinka tärkeää päivämäärien tietäminen olisi. Jyväskylän näyttely on hyvin todennäköisesti 14.4. (emme halua sitä pääsiäisen kanssa päällekäin), mutta emme ole saaneet yhteyttä vuokratilaan jonka vuoksi päivää ei ole pystytty varmistamaan. Päivä varmistuu heti kun näyttelykutsu julkaistaan foorumilla!

Näyttelykalenteri tullaan päivittämään päivämäärien kera vielä toivottavasti viimeistään tämän viikon lopulla. Tavoitteena on saada varmaksi päivämääräksi myös toukokuussa Lahdessa pidettävä Grand Gala. Lisäksi annamme alustavat päivämäärät vuoden lopuille näyttelyille. Näihin päivämääriin sitten pyrimme kun tiedustelemme näyttelypaikkoja - muutoksista tietenkin ilmoitetaan.

Toivomme ymmärrystä tähän hässäkkään, mekin olemme hallituslaisina vain ihmisiä ja suurin osa hallituslaisistamme on uusia hommissaan, joten uusien asioiden opettelu vie aikaa - meillä kaikilla on töitä, koulua ja omaa elämää myös hoidettavana. Energiaa on vienyt mm. viime vuonna kesken jääneet asiat, joihin emme ole voineet vaikuttaa. Itse en ole voinut vaikuttaa syyskokouksessa esitettyyn näyttelykalenteriin, sen tekemisen olisi pitänyt olla hallituksen 2011 vastuulla, johon suurin osa hallituksesta 2012 ei ole kuulunut.
Rakentavassa kritiikissä ei ole mitään vikaa (näyttelykalenteri pyritään lisäämään myös yhdistyksen kotisivuille mahd. pian!), etenki yhdistyksen kotisivujen mahdollisista puutteista saa ilmoittaa koska tahansa esimerkiksi minulle, koska laajia sivuja selatessaan saattaa välillä itsekin sokeutua virheille ja puutteille.

Kiitän kärsivällisyydestä.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.