• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

« edellinen - seuraava »

Vevve

#120
^ Papereita ei tarvita, riittää kun eläimellä on nimi ja syntymäaika kuukauden tarkkuudella. Lemmikkiluokassa arvostellaan eläimen lemmikkiominaisuuksia: luonnetta, kuntoa ja yleisesti miten se on hoidettu.

Sabat

#121
Kiitoksia.:)
Eli hyvillä mielin voisin kyllä tuon pojan osallistuttaa..  ;)

EK05

#122
Olettekos muuten huomanneet että SHY:n sivuilla lukee näin  ;)   :D

Tulevia näyttelyitä 2009

Suomen Hamsteriyhdistys ry:n järjestämät näyttelyt

    * 6.11.2010 -- Hamsterinäyttely Oulu
    * 5.12.2010 -- Grand Gala 2010 hamsterinäyttely, pk-seutu

Ninde

#123
SHY:n sivuilla on paljon muutakin pientä päivityksen tarpeessa olevaa tietoa. Mutta eiköhän tuosta nyt tule selville sekin, että minä vuonna ne näyttelyt oikeasti ovat. :)

lolde

#124
Antakaa tyhmälle vastaus..

Maksaako näyttelyihin meno, mikäli ei itse osallistu näyttelyyn? Menisi siis vain katsomaan.
Olen niin kauan halunnut mennä johonkin jyrsijänäyttelyyn urkkimaan, mutta kun kaikki on aina niin kaukana. Turku ja Rauma olisivat tässä lähellä, mutta kun aina olen jossain muualla menossa kun olisi näyttelyitä.  :roll:
Talvikot: ? Tofu 10.9.10 ja ? Nipsu 10.9.10
Puput: ? Rist. Vanilla  28.04.08 ja ? Rist. Kookos 28.04.08
Koiruudet: ? Rico 06.01.09, ? Roosa  31.10.98 ja ? Reetu 02.01.99

Sintturainen

#125
^Ei maksa, yleisölle on vapaa pääsy.

Henni

#126
Onko näyttelyissä joku yläikäraja hamsuilla? Itellä on talvikko joka täyttää joulukuussa 2 vuotta, mutta on vielä todella hyvässä kunnossa eli voiko sitä ilmoittaa nyt loppuvuonna pidettäviin näyttelyihin?
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

#127
^ Yläikärajaa ei ole, omistajien odotetaan pitävän järjen päässä siinä minkä ikäinen ja kuntoinen hamsteri on sopiva osallistumaan. 2-vuotiaskin voi tulla, jos se on hyvässä kunnossa.

Henni

#128
Ok, kiitos :) Taidan tuon ilmoittaa kun on veteraani ja ilmainen niin ei sitten haittaa jos ei olekaan enää näyttelypäivänä tuontikunnossa.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ninde

#129
Ensi vuoden eka näyttely pidetään siis  12.2.2011 Hyvinkään Järjestötalolla (Munckinkatu 49). SHY:n lisäksi mukana on SNL joka järkkää viralliset luokat hiirille ja pet-luokat kaikille hiirilajeille. Hamsuilla oletettavasti suomalaiset tuomarit. Tarkempi näyttelykutsu tulee lähiaikoina foorumille ja nettisivuille.

Anzukka

#130
Ihanaa taas pitkästä aikaa mennä näyttelyyn, aion Grand Galaan tänä vuonna tulla. Viimeksi taisin olla Pet Expossa. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Cindu

#131
http://www.flickr.com/photos/sirpale79/ ... 856126626/

^
Miten ihmeessä hamsterit oikein pysyy tossa kannen päällä  :pihalla: Entä vilkkaimmat hamsteri tapaukset, voivat hyvin hypätä tuolta ja jos ei kerkeä ottamaan kiinni niin sitten onkin hamsteri kadoksissa  :shock: Vai pysyykö ne oikeesti tossa noin vaan?
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Marla

#132
^ Kyllä ne aika hyvin ovat kannella pysyneet. Kaikkein vilkkaimpia ei tuohon kannelle välttämättä laiteta.

HamsterSailor

#133
Odotan jo ensi vuoden Turun näyttelyä :)

Henni

#134
^Samoin :) Se on tarpeeksi lähellä Raumaa. Olen kyllä nyt tuonne Pinan pikkujoulunäyttelyyn menossa.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa