• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin hakeminen ulkomailta

Aloittaja Tirrikka, 13.03.10 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

mirauh

#180
Noniin kiitos vastauksesta! Mietin vain että kuinka todennäköistä joutua terminaalissa tarkastettavaksi jos esimerkiksi joku koira sen vainuaa, tosin.. ne koiratkin taitaa olla etsimässä huumeita - ei hamstereita :D!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ninde

#181
^No siis, tuokin on testattu.  xD Olen kulkenut huumekoiran nenän edestä kassi täynnä hamsuja (oisko ollut peräti 8 M-boksia), eikä koira reagoinut mitenkään. Pikkasen kyllä jännitti...  :D

EmmaTi

#182
^ne koirat on niin ammattilaisia että ne etsii vain niitä tiettyjä huumeitten hajuja joihin ne on opetettu, eikä sorru kuikuilemaan edes hamsujen perään  :)

mirauh

#183
Ahaa no siinä tapauksella mulla ei ole pelkoa!  xD
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#184
Lentokoneiden turvajärjestelyiden tehokkuutta ei voi muuta kuin epäillä sen jälkeen, kun olen kolme tai neljä kertaa onnistuneesti kuljettanut ilman lupaa useamman hamsterin arsenaalin niin ulkomailta Suomeen kuin Suomestakin lähtiessä... Ei ole ikinä turvatarkastajat kyseenalaistaneet kassillista hamstereita.
En toki suosittele kellekään, parempi maksaa ne järkyttävät laskut (finnair 60€/suunta) mukisematta kuin hirveässä jännityksessä matkustaa kuin tuntisi olevansa joku huumekuski  :D Jatkossa aion sen itsekin tehdä kun matkustan keskenäni, aiemmilla reissuilla mukana ollut äiti on pihiydessään suojellut rahojani ja puoliksi pakottanut olemaan ilmoittamatta.  :kieli

Miamaa

#185
Ainakaan viime viikonloppuna laivalla ei ollut Suomen eikä Ruotsin päässä koiria ollenkaan. (Silja Linella)
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

mirauh

#186
^ Hyvä tietää ;)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ninde

#187
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^ne koirat on niin ammattilaisia että ne etsii vain niitä tiettyjä huumeitten hajuja joihin ne on opetettu, eikä sorru kuikuilemaan edes hamsujen perään  :)
Kyllä mä sen tiedän, jännitti se silti...  :haha

EmmaTi

#188
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^ne koirat on niin ammattilaisia että ne etsii vain niitä tiettyjä huumeitten hajuja joihin ne on opetettu, eikä sorru kuikuilemaan edes hamsujen perään  :)
Kyllä mä sen tiedän, jännitti se silti...  :haha

Niin eihän se käry välttis käy siitä että koira ilmaisee "lastin" vaan myös salakuljettajan otsalla vierivät hikikarpalot voi käynnistää tarkemman tutkimisen  :)  No hamsteriboxin löytyminen päätyis varmaan vaan tullimiesten kahvipöytäkeskusteluun.

Marla

#189
Lainaus käyttäjältä: "Miamaa"Ainakaan viime viikonloppuna laivalla ei ollut Suomen eikä Ruotsin päässä koiria ollenkaan. (Silja Linella)
Suomen ja Ruotsin välisessä laivaliikenteessä ei koiria hirveästi käytetä - pistotarkastuksia tekevät, mutta mulla ei pariin vuoteen ole tullut laivareissulla koiria vastaan terminaalissa.

Ninde

#190
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"Niin eihän se käry välttis käy siitä että koira ilmaisee "lastin" vaan myös salakuljettajan otsalla vierivät hikikarpalot voi käynnistää tarkemman tutkimisen  :)  
Eiköhän noi ammattilaiset ole koulutettu tunnistamaan epäilyttäviä henkilöitä ihan joillain muilla kriteereillä, kai sitä muutkin ihmiset hikoilee kuin vain salakuljettajat.  xD

Monsterhamster

#191
Mutta onhan se totta että siellä ne vartijatyypit tarkkailee ihmisiä juuri sen perusteella miten käyttäytyy... Onko rauhaton, pälyilee koko ajan ympärilleen jne.
Huume/pommi yms. toimivat koirat eivät siihen osoita minkäänlaista huomiota, ne tekevät vain sitä mitä käsketään. (Näin olen ymmärtänyt.)

Kauheaa, tässähän ruvetaan ihan rikollisiksi  :shock:  xD
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

GaneshaX

#192
Lainaus käyttäjältä: "Miamaa"Ainakaan viime viikonloppuna laivalla ei ollut Suomen eikä Ruotsin päässä koiria ollenkaan. (Silja Linella)

Noitten laivojen kautta saa kuljettaa jyrsijöitä aivan rauhassa. Kukaan ei ole tullut ikinä kyselemään mitään. (kun kuljettaa pieniä määriä)

Lentokoneet on niitä hankalia tapauksia  :kieli
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#193
Joo mullakin onnistui keskiviikkona paatilla kuskailla hamsuja. Eikä lentsikoissakaan ikinä ole ollut mitään ongelmia, ei se niin vaikeeta ole.

Aloin muuten rakentamaan hamsuille puista lentoboxia, kuvia tuolla: //http://veeranhamsterit.blogspot.com/2011/07/lentolaatikko.html

Katitar

#194
^ hyvältä vaikuttaa! meinaatko päällystää ton jollain tuolta sisältä? puu ainakin imee aika tehokkaasti virtsaa, joten pitkän käytön jälkeen menee varmaan uusiksi..   :S
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***