• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin hakeminen ulkomailta

Aloittaja Tirrikka, 13.03.10 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Tirrikka

#120
Edit: ei kun oma ehdotus kelpas. Porkkana varmasti ok kans. Tulipa kirjotettua huonosti. Käyn korjaamass.

Anonymous

#121
Ite käytän näyttelyreissuilla porkkanaa ja parsakaalia jotka on lionnu yön yli vedessä.

Saana

#122
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ite käytän näyttelyreissuilla porkkanaa ja parsaa jotka on lionnu yön yli vedessä.
Ethän kuitenkaan parsaa laita eläimille nesteen lähteeksi? Sillä on diureettinen vaikutus elimistölle. ;)

Tirrikka

#123
Täh...sanoiks mä parsaa...piti sanoa parsakaalia, mulla menee noi kaks sanoina aina sekasin. Yhtä pahanmakusia molemmat. Mut tarkotin parsakaalia.
 :teipit

Anonymous

#124
No mäki lyhensin ton mutta en tajunnut taas tuota että on parsa ja parsakaali. :oops:

Vevve

#125
Hihi, mää pistin postia kahdelle ruohtalaiselle robokasvattajalle että löytyiskö niiltä vauvoja tai vanhempia uroksia myydä Suomeen. Mitäköhän ne vastaa, toivoisin kovasti että saisin sieltä haettua jotain kun Barcelonasta tuonti meni ilmeisesti mönkään lentoyhtiön takia.  :|

Edit/ Per Lundin onkin tulossa 6.6. Turkuun näyttelyyn, sieltähän mä niitä saan.  :sydan

KaisaM.

#126
Mulle on nyt tulossa toivottavasti sekä Ruotsista että Venäjältä vauvat, toivotaan vaan että kuljetukset onnistuu!  :)  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Tirrikka

#127
Minkä sortin vauvoja? :)

wiidii

#128
Vastaan Kaisan puolesta että kyyhkynharmaa uros ja cinnamon kilpikonna naaras  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#129
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Edit/ Per Lundin onkin tulossa 6.6. Turkuun näyttelyyn, sieltähän mä niitä saan.  :sydan
Turun näyttelyyn on tulossa myös ainakin Lotta Ling, en tiedä tuleeko Ruotsista sitten vielä muutakin porukkaa. :)

Tirrikka

#130
Niih...emmätota väriä vaan sorttia ;) syyriksiä siis.

wiidii

#131
Heh, oletin että kaikki tietää että Kaisalla on vain syrkkejä.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#132
Meille tulee kans Ruotsista syyrispoika Marjutin avustuksella :) Meidän eka ulkomaalaisvahvistus :)

Mä oon haaveillut myös saksalaisesta syyriksestä, koska ne pitää siellä hamsuja älyttömän hyvin, siis ihan mielettömät tilat ja virikkeet vaikka on mooonta hamsua <3 Ja musta niillä "kehittyneemmillä" kasvattajilla on hirmu nättejä syyriksiä, semmosia nalleja eikä mitään puikuloita. Mutta eipä mulla nyt oo Saksaan tässä menoa, mutta haaveilla aina saa :)

Esimerkkejä Saksalaisten kasvattajien hamsujen oloista, arvostan todella <3

- http://www.oyla13.de/cgi-bin/eigenes.cg ... d=88326441
- http://www.oyla13.de/cgi-bin/designs/so ... d=28120476 (Hah, tolla kasvattajallahan on ihan Odeliinan klooni :D)
- http://www.leijonas.de/haltung.htm
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#133
Vhäkö makeen kokosia lukaaleja noilla sivuilla ja ihania virikkeitä. :c8

Saana

#134
Tosi siistejä noi Minskin linkkien asumukset. Heitä noi linkit myös asumus/virikekeskusteluun!?