• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kevätpäivänäyttely, 23.5.2010, Tampere

Aloittaja Marla, 26.02.10 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Saana

#90
No jotain myytäviä elukoita aattelin :P Ja si pari palkintoa väsäsin. :D

Minski

#91
^ Ok. Mä jo aattelin, että mitä jättimäisiä tuomarin viihdykkeitä sä oot oikein ottamassa mukaan xD

Onko siä muuten joku myyntipöytä ? Kun mulla olis toi yks poikanen tuoda sinne... En oo muuten ikinä vielä tuonu näyttelyyn mitään myytäviä eläimiä :pihalla:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#92
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Onko siä muuten joku myyntipöytä ? Kun mulla olis toi yks poikanen tuoda sinne... En oo muuten ikinä vielä tuonu näyttelyyn mitään myytäviä eläimiä :pihalla:
Kaipa siellä jokin on, kun eikö tuolla aika usein ole ollut jokin kirppiksentapainen...? Noh, tungen poikaseni sitten jonnekin. :D En ole minäkään poikasia myynyt näyttelyissä ja pähkäilinkin tuossa äsken, mitä rustaan myynti-ilmoitukseen.

Täällä alkaa kaikki olemaan valmista. :) Lähtö aamusta, sitten ammie koukataan hakemaan ja ammien kaveri samalla. Juups.

Pareet painua kohta nukkumaan, tai kuskailen ties mitä gerbiilejä sinne Saanalle tuomaroitavaksi. XD (Jos siis joku muu ei assaroi.)

Saana

#93
Mitä jos alotettais arvostelut vasta joskus puolenpäivän aikoihin... :angel Haaaaukotus. :haha Nyt on kaikki mahdolliset tehty ennen huomista. Tarvii vaan toivoa, että sais unta.

Sintturainen

#94
Tsemppiä kaikille näyttelyyn!
Muakin kysyttiin tänne kanituomariksi, mutta en viiitti tän mahan kans lähtä matkustaan suunnilleen vuorokaudeksi... Kyllä mun pitää ettiä äippäloman jälkeen päivätyö että voin kulkea enemmän näyttelyissä, nyt työt haittaa harrastamista  :D

Marla

#95
Näyttelyt sitten ohi. :) Mitään palkintoja ei mun kolmikolle tullut, mutta arvostelut oliva kivat; Tossu ja Pampula saivat molemmat EH:t ja Lee EH-. Juu-u, Lee on ihana möllöttäjä. :sydan
Nova oli ekoissa näyttelyissään, mutta jätin neidin pois, kun onnistui ikävästi telomaan silmänsä... Hieman tuli verta silmänurkasta, mutta näyttää olevan nytkin jo ihan ok eikä tyttö aristele, joten vakavampaa ei päässyt käymään.

Mukava näyttely oli jälleen! Kiitoksia kaikille mukaville (hamsu)ihmisille seurasta. :) Äiti meinasi, että jäädään loppusiivoukseen, mutta heinäallergia ei oikein tykännyt hyvää niistä heinistä...

Ukkosta oli ilmassa ja sen huomasi hiostavassa ilmassakin. Kyllä siinä yhdessä vaiheessa jytisikin.

Hamstereita oli mennessä yhteensä viisi, ja viisi jyrsijää tuli takaisin, joista neljä oli hamstereita. :D Yksi rottapoikakin nimittäin tarttui mukaan, vihdoinkin. :lov Sille tarvitsee nyt kamu hankkia.

Minski

#96
^ Joo sä kyl repäsit, kun sen rotan hankit :) Oli se kyllä aikas ihana tapaus.

Hyvä, että Novan silmä on jo parempi.

Mukava näyttely oli minustakin, kiitos vain ihan kaikille osapuolile; niin järjestäjille kuin näytteilleasettajillekin, tuomareita ja muita toimihenkilöitä unohtamatta :yes: Ite kuljin koko näyttelyn läpi ihan vapaamatkustajana tekemättä mitään, olipas hassua olla välillä näyttelyssä niinkin, tosin loppusiivouksessa auttelin tuolien ja roskien kanssa, kun bussin tuloon oli vähän aikaa. Mutta kyl se maar vaan kivempaa on näyttelyissä assarina tms olla kuin tyhjän panttina :yes:

Meillä oli mukana 4 näytelmiin osallistujaa ja kaikille tuli jotakin; Delfoin Dante oli jälleen kerran PLH1 ja BIS1 valmistuen SHY VL:ksi :sydan Ruotsin haitarihäntäni Exentrion's Cyrus oli PLH2 ja Paras nuori, Onesimos Onnensoturi oli kanssa jotain, mutta nyt lyö tyhjää että mitä, Jumba sai jonkun kunniamaininnan.

Ihania ylläripalkintoja ruusukkeiden ohella muuten ne pahviputket ja koirankeksipurnukat <3 Tykkään kaikista semmosista tarpeellisista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#97
^ Noo, se nyt oli vain ajan kysymys enää, milloin se rotta tulee, ja tuo nätti tähtiotsa hurmasi lopullisesti. :haha

Ainoa miinuspuoli, joka tavallaan ei ole miinus mutta on kuitenkin, oli se, että väkeä tuntui välillä olevan hieman liikaa siihen tilaan nähden. Heti aamusta mukava shokki tunkea epätoivoisesti hamsujen kanssa väenpaljoudessa, ammien kaveri huitaisi minidunalla jotain kumartunutta kani-ihmistäkin päähän siinä tohelluksessa.

Mutta niin.. unohdin vallan onnitella kaikkia pärjänneitä! Minskille huikkasinkin ennen lähtöä onnittelut, mutta nyt näin muillekin. :)

Sirpa

#98
No niin, onnittelut kaikille sijoittuneille ja muita palkintoja saaneille! Oli ihastuttavia hamstereita näytillä, sen mitä ehdin katsella bokseja ennen tuomarointien alkua ja kurkkailla viereisestä pöydästä hamsteripöydän puolelle. Ja mikä parasta, meidän vauhtimamma Hilma sai todella hienon arvion! Sen takia toinkin sen näyttelyyn, että saisin asiantuntijan kommentin tytön kunnosta: onko liian laiha, paksu, millainen turkki jne kun itse en noita talvikkoja osaa arvioida yhtään. Meillä on nyt ainakin Saanan mielestä varsin hyväkuntoinen pikkuharmaa.

Kanien sihteerinä toimiminen oli ihan mielenkiintoista, mutta en minä kyllä vielä ainakaan tuon perusteella lämmennyt kaneille (vaikka Minski taisi niin ennustaakin  :D ). Nättejä otuksia silti. Mistähän foorumilta tavoittaisi parhaiten noita kani-ihmisiä? Kiinnostaisi käydä vähän katselemassa jos olisi tullut kuvia ja toisaalta voisin vielä netinkin kautta kiittää assareita. Nimittäin kanien assarointi on näemmä huomattavasti haastavampaa kuin hamsterien: toisella assarilla oli käsivarret verinaarmuilla, toista purtiin ja hän sai myös pienen vesivahingon paidalleen, samoin kuin pari tuomariakin. Ja kun kyseessä on kanin kokoinen otus, niin se "vesivahinko" ei ole sellainen kääpiölätäkkö, kuten hamstereilla...

Saana

#99
^puput.netistä ainakin ennen löytyivät kaikki kani-ihmiset. Liekö siellä vieläkin pet-porukka.

Palaan näyttelyn jälkitunnelmointiin, kunhan ensin toivun tästä päivästä. :D Tulokset saatte viimeistään huomenna.

Rose

#100
^ Puput.net on ollut jo aika kauan pois käytöstä

Saana

#101
No sit kaniyhdistyksen oma http://www.kaniyhdistys.com/www/index2. ... &Itemid=17 :D

Edit: Joka muuten ihanasti levittäytyy näytön kokoiseksi eikä ole tällainen minimaalinen niin kuin shy:n :D

Rose

#102
En oo ikinä huomannu että kaniyhdistyksellä on foorumi :D

Minski

#103
OT. Toi kaniyhdistyksemn foorumi alko aikalailla ärsyttään mua, siis ensin tollasta tavallista kanijuttua ja sitte lopussa "Keskustelua villa-, liha- ja turkiskaneihin yms. liittyen", ei kyl mun mielestä oikein sovi samaan foorumiin vai koskas täällä foorumilla tulee osio liha- ja turkishamstereille :c8 :teipit
Ei se kyl mikään aktiivinen foorumi mäköjään olekaan, aktiivisemmalta näyttää tämä http://kani.foorumi.org/viewforum.php?f=16 jossa on jo Ikurin näyttelystä tullut viestejäkin, kuvia tosin ei ollut.


Sirpa: sä näytit aluks olevan niin ihastuksissas ja haltioissas niistä kaneista, että aattelin sun kääntyvän vallan kani-ihmiseks :) Mutta kyl mä sit loppua kohden huomasin, että pesun kestävä hamsistihan sä oot :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#104
^Tuon lihakanipuolen takia ensin ehdotinkin puput.nettiä.