• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kevätpäivänäyttely, 23.5.2010, Tampere

Aloittaja Marla, 26.02.10 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Sirpa

#75
Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Taitaa mennä kyllä aika pitkään noiden kanien kanssa, pitää varmaan harkita sitä, että sompailen tuolta bussilla ja junalla takaisin tänne Hämptoniin.
No, meitä hamsteri-ihmisiä on varmaan lähdössä pois tuolta Virelästä kun arvostelut on hoidettu, niin lyöttäydy mukaan, pääset ainakin rautatieasemalle asti.
Kääpiöiden vähäinen määrä on kyllä yllätys, mutta tosiaan asian valoisa puoli on se, että arvosteluissa ei mene varmasti kauaakaan. Mielessä vielä PetExpo ja minä sentään saatoin livistää sieltä välittömästi palkintojenjaon jälkeen...

Minusta löytyisi sihteeri hiirille, rotille tai gerbiileille, jos sellaiselle on tarvetta. Tietysti voin assariksikin ryhtyä, jos muualta ei saada. Kaneihin en kuitenkaan halua sekaantua, kantaa nyt vieraita otuksia tuomarille ja takaisin, huh.

Marla

#76
Jos joku vielä tarvitsee kyytiä esim. rautatieasemalta näyttelypaikalle ja mahdollisesti takaisinkin, niin voi heittää yksäriä - eiköhän tuonne vielä viides mahdu tarpeen tullen, kun hamsuja meillä on vain muutama matkassa. :)

Minski

#77
Mä tuun varmaan bussilla vai oonko lupautunu jonkun kyytiin, en muista yhtään mitä on ollu puhetta :oops: Jos johki kyytiin mahtuu niin toki tuun sit siinä, mut bussillakin näyttää ihan hyvin pääsevän perille, vaikka onkin sunnuntai.
Hamsteriton tätä nykyä

jennu

#78
Minulla olisi vielä pari viime hetken kysymystä  :oops:
Elikkäs mihin aikaan näytteilleasettajien pitää olla paikalla?
PiNan sivuilta yritin selvittää, mutta mutta..

LainaaEläinten arvostelun on määrä alkaa n. klo. 10:00
Näyttely on avoinna yleisölle klo. 10-17:00, jona aikana eläinten tulee olla paikalla.

Ja sitten vielä; Voiko näyttelysä poistua katselemaan Tamperetta sillä aikaa kun eläimet odottelevat arvostelua? Ja jos saa, niin pitääkö takaisin tullessa maksaa pääsylippu uudestaan?

Ensimmäinen PiNan näyttely johon osallistutaan, joten en ole ihan perillä millainen käytäntö heillä on ;)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Marla

#79
^ Siinä kello 9:30-9:45 on ihanteellisin aika saapua paikalle. Tai aiemmin.
Jos sinulla on omia lemmikkejä arvostelussa, ei pääsymaksua tarvitse maksaa lainkaan, joten sinänsä se ei ole ajankohtainen, mutta jos poistuukin kesken näyttelyn käymään jossain, tuskin maksua tarvitsee uudelleen maksaa.

jennu

#80
^Selvä :) Kiitos nopeasta vastauksesta.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Saana

#81
Mie olen tulossa bussilla. Onko kukaan muu tulossa? Vähän pelottaa yksin mennä. :D Mikäs bussi sinne edes menee... :P

Jinny

#82
Vieläkö assareille tai sihteereille on tarvetta? :) En yhtään nyt luota tuon sähköpostini toimintaan, joten parempi kai kysellä tästä.

Jotenkin ei yhtään tunnu siltä, että olisin huomenna menossa näyttelyyn! Pitää kai kaivella boksit valmiiksi ja laittaa tuoreruuat likoamaan, kai se näyttelyfiilis sieltä jostain sitten löytyy.

Saana

#83
Eiköhän siellä ole tarvetta assareille ja voi olla että sihteereillekin. Etsikää mut huomenna aamulla käsiin niin sovitaan sitten Outin kanssa hommista.

Minski

#84
Mä tuun bussilla ja nro 13 menee melki viereen, vähän täytyy vaan kävellä. En mäkään sinne osaa, mutta luotan Treläisten bussikuskien ystävällisyyteen, että he pyynnöstä jättää mut oikeella pysäkillä pois :) Sekä luotan kani-ihmisten valtaisaan joukkoon, joiden perässä osaan taas marssia Virelään :D Hyvä, että säkin tuut bussilla, kun se bussi taitaa olla aikalailla just kympiltä siellä Virelässä, että en mä sit myöhästy, jos kerran tuomarikin tulee samaan aikaan :D


Ja Jane_O: Musta vn-poika on tulossa mukaan, wink wink ;) Ja se on niin sulonen nappisimmu ja tänäänkin vaan makas mun kädellä, tosi luttana pikkuhamsu :lov (tunteisiin vetoavaa mainostusta :P ) Tosin koiraa se vielä säikkyy ja sai hepulin, kun koira työns nenunsa sen kylkeen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#85
^Ok hyvä! Nähdään sitten bussissa! Hyppään kyytiin varmaan Keskustorilta.

Sirpa

#86
Mää laskin, että änkeän 09.05 Hermiasta lähtevään kolmetoistaseen. Sillä kestää joku 50 min ajaa tuonne Ikurintielle asti, joten saatan jopa ehtiä kymmeneksi Virelään. Ja itse asiassa se näyttääkin olevan aikaisin 13 joka sunnuntaiaamuna ylipäänsä kulkee, joten veikkaanpa sen olevan aika täynnä erilaisia pikkujyrsijöitä  xD Siellä sitten nähdään!

Minski

#87
^ Sama bussi kiikarissa :)
Osaatko sä Sirpa jäädä Virelässä pois ? Mietin vaan, että pyydänkö kuskia jättään mut siinä vai luotanko sun paikkatietämykseen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#88
Musta vähän kanssa tuntuu, että joku muukin elukkaharrastaja meidän lisäksi saattaa tulla samaisella bussilla. :D Kauheeta, mikä määrä tavaraa tulee mukaan vaikkei omia tule esille ollenkaan. Ja pitikö tää pakkaaminen taas jättää vikaan iltaan...

Minski

#89
^ Mitä sä sit oikein oot ottamassa mukaan xD


Mä en oo viel tehny mitään, jee, boksit kaikki laittamati jne :) Vielähän tässä on ihan hyvin aikaa :D Just tässä rupesin pohtiin, että ketähän mä mahdoin ilmottaa tuonne :)
Hamsteriton tätä nykyä