• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kevätpäivänäyttely, 23.5.2010, Tampere

Aloittaja Marla, 26.02.10 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Rose

#105
Mä oon käyny pelkästään tuolla puput.netissä ja tuolla minkä minski linkitti.

ammie

#106
Oli todella mukava näyttelypäivä, vaikka meille ei menestystä tullutkaan.

Ensimmäistä kertaa olin tänään sihteerinä ja vaikka aluksi hieman jänskättikin, niin hyvin se meni ja voin lämpimästi suositella sihteeröintiä kaikille hamsuharrastajille! Itselleni oli hyvin opettavainen kokemus kuulla ja nähdä arvostelut, puhummatakaan kaikista söpöistä nappisilmistä, joita siinä puuhassa pääsi näkemään lähietäisyydeltä. Ei sovi tokikaan unohtaa mukavaa tuolia, joka oli minun käytössäni koko näyttelyn ajan.  :D Varmastikin tulen jatkossakin sihteeröimään.

Tilaahan tuolla olisi saanut olla enemmän tai vaihtoehtoisesti vähemmän ihmisiä. Ulkona oli jo muutenkin hiostava ilma ja sitten kun sellainen pieni tila on täynnä eläimiä ja ihmisiä, niin kyllähän siinä hieman tukalat oltavat on itse kullakin.  :jeps:

Arvostelut kuitenkin sujuivat hyvin. Saanan suunnitelma "Nyt lisätään vauhtia" oli ihan toimiva niin kauan, että seuraava hamsteri tuli pöydälle ja kiireen pitäminen unohtui aina mystisesti johonkin, kun hamsteria alettiin ihastelemaan.  :mrgreen: Kiitos Saanalle opastamisesta sihteeröinnin kanssa!

Ja onnea kaikille menestyneille hamstereille ja näiden omistajille!  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#107
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Saanan suunnitelma "Nyt lisätään vauhtia" oli ihan toimiva niin kauan, että seuraava hamsteri tuli pöydälle ja kiireen pitäminen unohtui aina mystisesti johonkin, kun hamsteria alettiin ihastelemaan.  :mrgreen:
xD


ammie: Sun olis pitäny tuoda se superkesy talvikkos tonne ! Kuulin, että sulla on semmonen superhyperkesy talvikko, joka kiipee ite dunasta käteen. Sun täytyy tuoda se näyttelyihin.
Hamsteriton tätä nykyä

Sintturainen

#108
On siellä puput.netissäkin ollut tuotantokaneille oma osionsa. Minä kyllä ymmärrän että moni kanikasvattaja käyttää "ylimääräiset"  kanit hyödyksi. Mutta juu, nyt menee jo vähän ot:ksi tästä Tampereen näyttelyketjusta...  ;)

Minski

#109
Joo ehkä jo menee aika paljon ohi aiheen, joten ehkä asiasta vois jatkaa vaikka kanipulinaan, jos jollain on vielä siihen jotain kommentoitavaa.


Mun täytyy sanoo, että tuolla Ikurin näyttelyssä mun suosikki oli syyris numero 3, niiiin ihana musta vkkk, hyvä ettei taskuun tullut laitettua :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#110
^ Se numero kolme oli kyllä tosi nätti! Toinen hamsteri, joka mulle jäi mieleen, oli Sirpan talvikko, joka oli aivan ihana tapaus. Voi jösses sillä veijarilla riitti puhtia ja intoa tuhota sitä wc-paperirullaa ja ei siltä tyylipisteitäkään voi vähentää.  :)

Minski// Marlako se taas siellä on jotain meidän Annista huudellut?  xD Onhan se mahtava luonteeltaan, mutta muuten se on kyllä juurikin sellanen "puutarhajyrsin."  Kyllä mä vähän jo leikittelin idealla, että olisin tähän näyttelyyn tuon meidän Koda-talvikon tuonut, mutta se sitten jäi.

Ja tosiaan, jos jollain on kiinnostusta niitä piirustuksia kohtaan, niin muhun voi ihan ottaa yhteyttä vaikka foorumin kautta. Voisin tietysti myyntipuolelle laittaa ilmoituksenkin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#111
^ Juu Sirpan talvikko oli kyllä näyttelyn hauskin tapaus xD

Marlapa Marla se sun talvikosta kertoi :) Mitäs sen on lemmikkiluokassa väliä, vaikka oliskin puutarhajyrsimen näköinen, jos on kerran lempeä sydämeltään. Ehdottomasti tuot kaikki sun ötöt seuraavaan näyttelyyn mukaan !

Joo kiitos tosi paljon siitä Jumba-piirroksesta ! Ihan mielettömän hieno kyllä. Täytyy katsoa sille joku arvoisensa paikka, josta se oikein näkyy kaikkien silmään heti :) Kannattaa ehdottomasti, jos vain intoa sulla riittää piirrellä niin laitella myynti-ilmoa niistä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#112
Joo, jaksan mainostaa sitä ihanuutta. :D Todella symppis. :lov Tuo ihmeessä, mä kohta maksan sen ja raahaan väkisin!

MirkkuH

#113
Onnea näyttelyssä menestyneille ja etenkin Minskille uudesta lemmikkivaliosta :)

Sirpa

#114
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun täytyy sanoo, että tuolla Ikurin näyttelyssä mun suosikki oli syyris numero 3, niiiin ihana musta vkkk, hyvä ettei taskuun tullut laitettua :sydan
Minä katselin myös siitä viereisestä pöydästä sitä kolmosta. Eikös se ollut nimeltään Amerikanpastilli? Olin katsovinani sen näyttelyluettelosta. Todella, todella nätti kilpparityttö!

Lainaus käyttäjältä: "ammie"Toinen hamsteri, joka mulle jäi mieleen, oli Sirpan talvikko, joka oli aivan ihana tapaus. Voi jösses sillä veijarilla riitti puhtia ja intoa tuhota sitä wc-paperirullaa ja ei siltä tyylipisteitäkään voi vähentää.  :)
The Hilma Show näemmä puri tuomariin ja yleisöönkin  xD Karri ei ollut uskoa korviaan, kun kerroin miksi Hilma sai pikkuruusukkeen: "Siis väitätkö sä, että Hilma sai erikoispalkinnon sen takia että se jyrsi pahviputkea?! Ihan tiedoksi vain, mutta toi elukka jyrsii pahviputkiaan joka päivä..."

Jinny

#115
Numero kolmonen oli minunkin suosikkini! :sydan Tosi nätti.

Päivä oli kyllä mukava, eikä meilläkään hassummin mennyt. Robo sai EH:n ja kunniamaininnan "hauska robo", ja tuon karvatupsun saldona oli ERI, PLH3 ja tuomarin suosikki.
Oli myös tosi kiva vähän tutustua ja päästä vihdoin juttelemaan muiden hamsteriharrastajien kanssa! :)

Hämmennyin tosin hiukan, kun siinä aamupäivästä kävin näyttämässä Minskille tuota Javaa, ja samaan aikaan pari kolme ihmistä siinä ympärillä hihkaisee jokainen "Ai onko tää SE Java?!" :D On se vaan aika julkkis.

Sirpa

#116
Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Hämmennyin tosin hiukan, kun siinä aamupäivästä kävin näyttämässä Minskille tuota Javaa, ja samaan aikaan pari kolme ihmistä siinä ympärillä hihkaisee jokainen "Ai onko tää SE Java?!" :D On se vaan aika julkkis.
No minä olin ainakin yksi niistä. Hauska tavata siis! Eikä siinä muuta voinut oikein sanoa, kun en tiedä blogin kirjoittajan nimeä enkä siihen hätään muistanut hamsterinkaan virallista nimeä, mutta sen muistin, että Java on sen lempinimi. Javan tunnisti kyllä helposti tuon blogin perusteella, mutta Minski oli kyllä maininnut, että Java tulee jossain vaiheessa hänelle "naisiin", joten kun Minski sitä siinä pallotteli käsissään, niin olisihan jo siitäkin arvannut, että tuon täytyy nyt olla se Java.
Ja onhan tuo kuvablogi aivan ihana, Java on niin suloinen ja luonnossa nähtynä vielä lutusempi. BTW, myös äitini on alkanut seurata ahkerasti tuota Javan blogia ja minun täytyykin varmaan soittaa tässä joku päivä ja sanoa, että lällällää, mäpäs näin tuon Javan näyttelyissä ja oli supersöpö  xD

Minski

#117
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minä katselin myös siitä viereisestä pöydästä sitä kolmosta. Eikös se ollut nimeltään Amerikanpastilli? Olin katsovinani sen näyttelyluettelosta. Todella, todella nätti kilpparityttö!
Juu sepä se, itsekin heti kyyläsin nimen luettelosta :) Eihän sen kuvio ulkomuotomielessä tainnut olla erityisen hyvä, mutta kyllä semmoinen kilppari aina säväyttää silti, jolla on iloisesti laikkuja :sydan Tässä hänen kuvansa, vakoilin senkin jo Petsiestä :P

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Karri ei ollut uskoa korviaan, kun kerroin miksi Hilma sai pikkuruusukkeen: "Siis väitätkö sä, että Hilma sai erikoispalkinnon sen takia että se jyrsi pahviputkea?! Ihan tiedoksi vain, mutta toi elukka jyrsii pahviputkiaan joka päivä..."
Mutta hän ei nähnyt millä tyylillä ja vauhdilla Hilma sen homman teki; aaina vaan uudestaan pahviputken sisään, käännös selälleen ja hampailla hirvee putken järsintä selällään maaten, sitten pois putkesta, kierros boksia ympäri ja taas selälleen putken sisään järsimään, tätä toistui varmaan kymmenisen kertaa xD Ja kaikki oli Marlan "syytä", joka assarina kantoi boksia ja Hilma oli siellä putken sisässä silloin ja se putki vähän keikahti ja Hilma pyörähti siellä putkessa ja sitten se päätti kostaa koko episodin putkelle :D

Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Hämmennyin tosin hiukan, kun siinä aamupäivästä kävin näyttämässä Minskille tuota Javaa, ja samaan aikaan pari kolme ihmistä siinä ympärillä hihkaisee jokainen "Ai onko tää SE Java?!" :D On se vaan aika julkkis.
Hamsuihmiset tietää hyvin paljon toistensa hamsuja :) Ne parhaat etenkin tiedetään ;) Java saa totutella siihen, ettei voi anonyymisti liikuskella kotinsa ulkopuolella enää, jos ei muut niin ainakin minä paparazzailen Javaa aina :P
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#118
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta hän ei nähnyt millä tyylillä ja vauhdilla Hilma sen homman teki; aaina vaan uudestaan pahviputken sisään, käännös selälleen ja hampailla hirvee putken järsintä selällään maaten, sitten pois putkesta, kierros boksia ympäri ja taas selälleen putken sisään järsimään, tätä toistui varmaan kymmenisen kertaa xD Ja kaikki oli Marlan "syytä", joka assarina kantoi boksia ja Hilma oli siellä putken sisässä silloin ja se putki vähän keikahti ja Hilma pyörähti siellä putkessa ja sitten se päätti kostaa koko episodin putkelle :D
Voi Hilma, Hilma...  xD

Vevve

#119
Hilma on näköjään edelleen ihan samanlainen hyperaktiivikko kuin meillä asuessaan  :D