Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Yks löytyi heti kun oli juoksemassa lattialla olevaa juoksypyörää  :D
Poikueen valopää :D Kannattaa ehdottomasti jättää kotiin :P

Meillä ollaan nyt 4,5 viikkoisia ja osataan jo tärkeimmät asiat kuten kattokaltereissa kiipeily ja juomapullon ronksuttaminen :D

Heli

Ai että. Yks syy miks meikäläinenki pitää yöt vaatehuoneen kiinni. Kerta se on ensimmäinenkin kun hamsterit keksii karata.  :D

Minskin kersat on siinä ihastuttavimmassa iässä!  xD Ai jösses ku meikällä meinas hajota kuuppa sillon kun piti mölyapinat erotella omiin asumuksiinsa. Sillon niistä tulee vielä sata kertaa pahempia möykkäreitä.

Meillä on vieläkin neljä lapsosta. En uskalla vieläkään ihan huokaista helpotuksesta. Yksi varsinkin on hirmu pieni niin jänskättää, että selviääkö varmasti. Siksi en oo uskaltanut vielä varaajienkaan kanssa jutella tarkemmin poikasista.  :S
Ihanasti tuo musta uros on satiini.  :sydan
Destiny's hamsterit 2001-2009

tiiitu

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Oi että, mä haluisin lk mustan tytsyn  :lov
Mulla olis :D Ja saattais olla mahdollista saada se sinnepäin (;

karov

Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"Meillä on pikkuset pian 7 viikkoisia ja asuvat yhdessä. Tytöt ja pojat siis erikseen.. Mitään tappeluita ei ole ollut mutta kuinkahan pitkään uskaltaa pitää samassa? :)

Eiks ne oo vielä menny yhtää uusiin koteihin? :)

Meillä ollaan nyt 15vrk  :lov Aivan yli-ihania kun painavat mökistä ulos joka välissä ja juoksevat dunaa ympäri  :kieli  :sydan Kolme urosta ja yksi naaras. Luultavasti kaikki whiteja, mutta noista valkonauhaisista ei tiedä. Ainut naaras on normaali vn (white?), urokset ovat normaali umborous white, hopeasoopeli white ja normaali vn (white?) :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

tiiitu

^ On mennyt :) Mutta aika monta on vielä täällä.

GaneshaX

Siis meillä taitaa olla tuolla dunassa yksi ruoste lapsi  :mrgreen:
Ihana ylläri. Ihan selkeet ruskeat merkit.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Meille pitäs huomenna syntyä kevään viimeiset poikaset. Tästä on kiva ootella että mitä tulee kun on niin paljon mahdollisiuuksia, cremeä, p.s cremeä, karamellia, soopelia, minkkiä....

Marla

Musta tuntuu, että Hyacinthin maha on pyöristynyt, vaikka vasta viides päivä astutuksesta menossa. Saattaa tosin olla, että tuo pyöristyminen johtuu siitäkin, että neiti on lisännyt syömistään melkoisesti, kun kerran näin aikaisessa vaiheessa vasta ollaan.
Sääli, etten omista vieläkään mitään pientä vaakaa, jolla voisin punnita painon...

Seuraavat nakerot ovatkin tulossa sitten joskus, ei nyt hetkeen, syksyllä mahdollisesti.

Saana

^Toivotaan, että sieltä tulee 7 syötävänsuloista nakeroa! :)

^^Mä ainakin odotan jännityksellä mitä sieltä tulee! :P

^^^Kuvia sitten kehiin! :grin

GaneshaX

^ Ne on vielä niin kamalan pieniä  :sydan  Kuvia laitan heti kun pääsen käpälöimään paremmin. Ruoste ei olis kyllä mikään mahdottomuus.
Emän isä on ruoste ja isän takana on ilmeisesti jossain kohtaa ruskeasilmäisiä, koska isän isän sisko on saanut pari rs jälkeäistä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

Meillä ei Cavan mahassa ole näkyvissä ainakaan vielä pyöristymistä, keskiviikkona olisi la. Saa nähdä tuleeko sieltä jotakin...  :)  Jos vaikka vaan pari ihanaa kilpparia, jookos?  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

^ Kuka on isä ?

Meillä lapset täyttää tänään 5 viikkoa :sydan Ihan hyvin ne on lopulta kasvaneet, ihan ok luovutuspainoja niillä on lähes kaikilla, ainoostaan 2 poikasta on pienempiä, mutta eiköhän nekin kasva siitä, kun ei ne mitään ruippanoita ole kuitenkaan.

Poikueen varausten kanssa on kyllä ollut aika sählinkiä; ensinnäkään en oo ite osannut päättää mitä jätän kotiin, joten tilanne on jo sikälikin hankala varausten kannalta, sitten on tullut varauksia, jotka on peruuntuneet (hyvällä syyllä tosin, ei siinä mitään), sitten on varauksia, joissa poikasia on varattu, muttei ole tietoa kyydeistä, joten en tiedä ovatko poikaset menossa varattuihin paikkoihin vai ei. Kaiken kaikkiaan 4:n poikasen kohtalo on ihan auki vielä noiden epäselvyyksien takia. En mä tietty niitä voi kauaa pitää varattuina, jos on epävarmaa saavatko kyytejä järkkääntymään ollenkaan. Jotenkin on tähän asti ollut hirveen helppoo toi varausjutska; oon osannu päättää helposti kotiin jäävän ja varaajatkin on hakeneet poikaset helposti täältä kotoa tai saaneet kyydit järkättyä, ei oo ollu ainakaan näin paljoa epävarmuuksia saman poikueen kohdalla ennen.

Ja jos ei tuossa ollu vielä tarpeeks epävarmuuksia niin mun täytyy tunnustaa, ettei poikasilla oo edes nimiä vielä :oops: Ei vaan tuu semmosia nimiä mieleen, jotka olis heti semmosia ehdottomasti-nimiä, kaikki joteskin tökkii mitä tulee mieleen tai sitten en keksi niitä samalla teemalla seitsemää nimeä. Että kai niistä lopulta tulee ne Nippe, Nappe, Neppari jne kuten aiemmin tässä ketjussa pelottelin :D

ammie

^ Ja mua niin kaameesti kiusaa nuo sinun myynti-ilmot, kun siellä on sellaisia söpöistyksiä myynnissä. Olin jo varma, että nuo kaikki poikaset on viety käsistä, niin se helpotti tilannetta, mutta eihän asia niin ollutkaan. Toivottavasti pääsee pian uusiin koteihin.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ Minkäslainen poikanen on erityisesti ollut sun mieleen noista

Onko teiltä muilta kyselty uroksia ollenkaan viime aikoina ? Mulla oli Jocelinan poikasten varauslistalla 9 henkilöö, joista kaikki kysy naarasta. Yleensä kysytään uroksia ja naaraita suunnilleen saman verran, mutta nyt tuntuu olevan joku ihmeen naaras-buumi menossa :)

Heli