Poikaspäiväkirjat 2

Meillä on synnytys käynnissä  :lov

^ Onnea! =)

jonna

No niin. Synnytys alkoi aamulla klo 7 jälkeen, ekaa poikasta mamma roudasi pitkin häkkiä, kunnes jätti sen keskelle laatikkoa, peitti omenankaralla ja painui pyörään juoksemaan  :huh
Parin fillarikierroksen jälkeen vissiin joku sanoi päässä "klik" ja se poimi muksun mukaansa ja meni jatkamaan synnytystä.
Jännä juttu oli se ettei se ollut tehnyt minkäänlaista pesää valmiiksi, vaan kesken synnytyksen alkoi järjestelemään paperia ympärilleen. Muutama pentu maailmaan ja taas lisättiin paperia.
Klo 10 maissa näytti synnytys olevan ohi ja tämän jälkeen mamma lähti ruokailemaan, se mätti kaiken mahdollisen poskipusseihin ja takaisin pesään. Ongelma tuli eteen siinä kohtaa kun se hoksasi lautasella puuroa ja se yritti survoa sitä lautasineen päivineen poskeensa....  :roll:  Mamma ratkaisi ongelman kantamalla lautasen pesään...

No homma on nyt ohi, ja pikaiseen sain kurkattua pesäänkin, siellä on valtava läjä nakkeja  :shock:  kymmenkunta päätä näkyi, plus siihen ne kasan alla makoilevat...

Saana

^Ne on ne hormonit, mitkä pistää naisen pään sekaisin. xD Onnea vauvoista!

KaisaM.

Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ramone

Meidän poikueessa ainakin yksi norre umborous, meillä ei ole koskaan umbbareita ollut, mutta tuo on kauttaaltaan sellainen tummanharmaa, kaikki muut norret (siis pelkkää norrea poikueessa) on sellaisia "valkomahaisia, ja oranssiturkkisia" mutta tuo on aivan tumma.

Eli kysymys on siis että kumpi olisi loogisempaa. Onko poikueen isä musta vn, jonka sukua ei ole yhtään tiedossa, musta vn umborous.
Vai olisiko emä cinnamon umborous (sen isä ruoste, emä cinnamon kk, isänisä soopeli isänemä ruoste. Tuon cinnamon kk:n emä tai isä ei ole umb. joten tuskin tulisi sieltä).
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Anonymous

^^ Onnea Kaisalle uusista nappisilmistä! (:

wiidii

Todennäköisesti musta on umborous.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vilma

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Meillä myös synnytys just käynnissä  :lov  Sen mitä näin kun mamma liikahteli niin ainakin 3 vauvaa oli silloin tullut  :)
Onnea mussu ja keinomamma! :)  :sydan
[size=85]Syyrialaiset