• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#180
Osanotot Vevve:lle! Harmi kun noin pienenä piti lopettaa. Parempihan se kuitenkin oli kun pääsi tuskistaan.  :(  Toivottavasti sen toisen jalka parantuu!


Ja muuten, jos esim, 2 poikasta yön aikana ns. katoaa dunasta/terrasta,  (kuten Sintturaiselle oli käynyt) mitä niille on käynyt? Kun eihän ne voi ilmaankaan haihtua?  (= Vai onko emo tehnyt heille jotain?

wiidii

#181
Emo syö poikaset.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#182
: O   Miksi?

Heli

#183
Vitsi meidän Pippurista on tullut niin nätti! Se on kasvanut ihan hirveästi ja onkin nyt minusta oikein sopivan kokoinen. Kiva niin päästään ehkä jo ensi kuussa vauvapuuhiinkin.
Muutenkin tykkään Pippurista ihan hirveästi. Se on aivan ihana kiltti ja rentomielinen. Tykkää kuntoilusta ja syömisestä, todella!  :D

Meidän poikaset taitaa kaikki olla umborouksia.  :S Harmittaa vähän, mutta minkäs teet. Mun tuuria.  :D Mulla on jo oma suosikkikin nappulaisissa. Ihan hirveetä vauhtia kasvavat.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Sintturainen

#184
^^Pennuissa saattaa olla jotain vikana, esim. ovat pienempiä ja heikompia kuin muut, niinkuin isoissa pentueissa yleensä on, siis muutama heikompi pentu. Tai sitten emo stressaa jostakin, esim. ihmisen hajusta pennuissa, jos niitä on käsitelty liian aikasin. Ja aina ei syytä voi tietää.

^Laitappa Pippurista uusia kuvia  :)  Kiva että neiti on kasvanut ja voi hyvin.

Heli

#185
^Mä yritinkin sitä tänään vähän kuvailla, mutta en saanut taaskaan yhtään hyvää kuvaa ennen kun kamerasta loppui TAAS akku.  :x Täytyy yrittää joku toinen päivä uudestaan.  :lol:
Destiny's hamsterit 2001-2009

Pertti

#186
Hihaa, kohta saahaan tunnistella värejä kilpaa - meillä on juuri tekemässä lapsukaisia yhdistelmä pk normaali (joka luonnollisesti kantaa ps, rs ja mustaa) ja toi mun iki-ihana pk samppanja umborous kilpikonna! Tuskin maltan oottaa! <3
Kyllä aina yhen voi ottaa!

wiidii

#187
^Jee!  :sydan  Mua pitää sitten informoida mitä sieltä tulee!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Pertti

#188
jos tulee samppanjaa ni rupeen kasvattaan sitä <3
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Sintturainen

#189
^Niin se oli siis kuitenkin samppanja? Toivottavasti tulee muksuja!  :mrgreen:

Saana

#190
Lainaus käyttäjältä: "Pertti"Hihaa, kohta saahaan tunnistella värejä kilpaa - meillä on juuri tekemässä lapsukaisia yhdistelmä pk normaali (joka luonnollisesti kantaa ps, rs ja mustaa) ja toi mun iki-ihana pk samppanja umborous kilpikonna! Tuskin maltan oottaa! <3
Onneks en näemmä oo ainut jolle syntyy erikoissekapääpoikueita :lol:

wiidii

#191
Meillä on vissiinkin poikasaldo 10 tai 11 kappaletta. :)

Kyyhkynharmaita on 4 ja mustia 6 tai 7 - kukaan meidän perheestä ei ole varma kun ne on sellaisessa läjässä ja kaikki tasapaksuja pötköjä.  xD

Toivottavasti kaikki selviävät hengissä koska olen odottanut PITKÄÄN että saisi taas hoivata isoa poikuetta! 10-11 olisikin tekemistä. Harmi ettei kyyhkynharmaita tullut enempää, ne tuntuu jostain syystä myyvän paremmin kuin mustat, mutta eiköhän kaikille hyvät kodit löydy kuitenkin kun ovat sopivasti Pet Expossa luovutuksessa.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#192
Meillä _onneksi_ vieläkin 6 pentua. Nyt on muuten täällä päin kolmessa eri sukuisessa pentueessa mustia pentuja  :D Meilläkin 3. Mä en ite tykkää mustista, tykkään enemmän vaaleista väreistä.

Mimmi

#193
Widii...hyi kyyhkynharmaita  :P  onko pk urosta?  :P

wiidii

#194
Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"Widii...hyi kyyhkynharmaita  :P  onko pk urosta?  :P
Vastaan yleensä vain yksärikyselyihin mutta kun näistä on tullut niin paljon niin laitetaan tähänkin ihan näkyville: kyyhkiksiä oli niin vähän että niille on jo oletettavasti uudet kodit. :)

Minulla on ollut tapana etten ota poikasista varauksia ennen kahden viikon ikää jolloin saan tietää sukupuolet ja turkit (rex vai ei) satavarmasti. Lisäksi nyt on vielä uroksen omistajalla minun jälkeen kahden poikasen ottamisoikeus joten en osaa vielä sanoa jääkö noita kyyhkiksiä myyntiin yhtään. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.