• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#150
Ohhoh, ompas oudot jalat. Toivotaan, että lekuri keksii, mikä niissä on  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Olive

#151
Meiltä oli sitten vuorokaudessa karsiutunut 4 heikoimpaa. Jos jäljelle jäävistä kuudesta joku menehtyy, niin ihmettelen, näiden kanssa tätä osasinkin vähän odottaa. Mut ei kivaa :(
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#152
^Aika monta päivässä menny.  :(  Mitä sieltä oli kadonnut?

Vevve

#153
Meidän vauvoilla on jo silmät auki ja kova vilske käy pesien ovilla.  :sydan

wiidii

#154
Meidän vauvoilla on monta erisävyistä pigmenttiä, näin ensimmäisen kerran pesään kun Muro tuli syömään ja paperit siirtyi pois edestä sopivasti. Pliis pliis toivottavasti ne rusehtavat on sitten suklaita *toivoo*  :taju:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

#155
^Toivotaan!

Molemmat vkkk:t, rex musta vn ja sit yks mikä oli niin heikko, etten ees eilen kattonut mikä se oli.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Päivi

#156
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Meidän vauvoilla on monta erisävyistä pigmenttiä, näin ensimmäisen kerran pesään kun Muro tuli syömään ja paperit siirtyi pois edestä sopivasti. Pliis pliis toivottavasti ne rusehtavat on sitten suklaita *toivoo*  :taju:

Ihanaa kuulla!  :sydan  Paljon tsemppiä Murolle katraan hoitamiseen!  :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Vevve

#157
Kattelin sukupuolet lapsosilta. Roboista 2 uroksia, 3 naaraita, nimiksi tuli Vyacheslav, Venyamin, Varvara, Valeriya ja Viktoriya. Talvikoita oli 3 urosta ja 4 naarasta, nimiksi Xavier, Wolwerine, Juggernaut, Rogue, The Scarlet Witch, Psylocke ja Kitty Pryde.  :)

Saana

#158
Mua hämää ihan hirveesti nyt noi meidän nuorimmaisten lasten värit. Mitä ihmeitä nuo vaaleat voivat olla. Muuttaa asiaa, kun musta onkin naaras eikä uros, kuten aiemmin olin kuvitellut. Voisin kuvitella että siellä olisi 2 (uros ja naaras) kyyhkynharmaata, mutta voisivat olla minkkejäkin. Eniten kuitenkin kummastuttaa mustasilmäinen värimerkitön oranssi naaras. Mikä se voi olla? Se on sellainen oranssi niin kuin minkki tai hunajakyyhkis voi olla. Saa veikata!

Isä siis on musta, joten mikään kokonaan keltainen väri se ei voi olla. Mamma on todennäköisesti hunaja-minkki tai minkki kk. Mulla ei ole koskaan syntynyt mitään ruskeasilmäistä, joten voisiko se olla sellainen? Tai sitten samppanja? Miltä sellaisen silmät näyttävät, kun ne vielä ovat kiinni?

(SHY:n sivuilla ei muuten ollut syrkkien samppanjaa olleskaan.)

PiiaL

#159
Meillä näyttäs jakauma tämänlaiselta tässä vaiheessa: 2 x soopeli (toinen mahdollisesti satiini), 2 x creme, 2 x ps creme (molemmat satiineja), cinnamon (mahdollisesti satiini), 4 x normaali (1 tai 2 satiinia) ja 2 x normaali umborous (toinen mahdollisesti satiini). Kerrankin vähän kirjavuutta meidän poikueessa :) Tommonen pks punasimmu creme varmaan jää kotia.. tai saahan nähdä mitä niistä kasvaa.

Poikasia syntyi 14, mutta yksi niistä löytyi menehtyneenä viikonikäisenä. Menehtynyt poikanen oli isoimpia puolet pienempi, eli joko sillä oli jotain häiriötä kehityksessä tai se ei saanut tarpeeksi sijaa maitobaarissa. Nämä 13 vaikuttavat oikein terhakoilta pikkuisilta, nyt ikää 10vrk.

Minski

#160
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Eniten kuitenkin kummastuttaa mustasilmäinen värimerkitön oranssi naaras. Mikä se voi olla? Se on sellainen oranssi niin kuin minkki tai hunajakyyhkis voi olla. Saa veikata!
Onko se tässä kuvassa tuo toinen vasemmalta ? En kyl osaa veikata mikä se vois olla, oot kehittäny jonkun ihan oman värin :P
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#161
Ehkä oot kasvattanut sellaisen tosi ruskean kyyhkiksen kuten minä pari vuotta sitten.  :D

//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/p5.jpg
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#162
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Eniten kuitenkin kummastuttaa mustasilmäinen värimerkitön oranssi naaras. Mikä se voi olla? Se on sellainen oranssi niin kuin minkki tai hunajakyyhkis voi olla. Saa veikata!
Onko se tässä kuvassa tuo toinen vasemmalta ? En kyl osaa veikata mikä se vois olla, oot kehittäny jonkun ihan oman värin :P
En mä ny sentään ehkä semmosta. :D Katotaan mihin se tuosta kehittyy. Tosi hauskan oranssi se kyllä on. Muuta en osaa sanoa. :D

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Ehkä oot kasvattanut sellaisen tosi ruskean kyyhkiksen kuten minä pari vuotta sitten.  :D

//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/p5.jpg
Hahah! Kiitti kannustuksesta! xD

Minski

#163
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Ehkä oot kasvattanut sellaisen tosi ruskean kyyhkiksen kuten minä pari vuotta sitten.  :D
Mutta sillon se olis ps ja tuo näyttää kyl mustasilmäseltä tuossa Anninan kuvassa. No ehkä sen väri selviää, kun se kasvaa tuosta :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#164
Eikun joo. :D Lahopää täällä taas selittelee. Tosi ruskea musta?  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.