Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Marla

Poikaset ovat jo alkaneet maistella kiinteää ruokaa - tällä hetkellä pesässä näkyy olevan sota parsakaaleista menossa, vaikka monta palaa niille annoin; kaverillahan on aina parempi.
Eivät nuo enää malta pesässä pysyä, vaan tasaisin väliajoin noita reissaajia lähtee pesästä liikkeelle. :)

Olive

Meillä on aika sekalainen seurakunta, yks musta vkkk, kolme mustaa, 2-3 kemua, ja oisko yks kyyhkis vkkk. Se on kyllä sellanen reppana ettei tuu selviimään. Sit on yks, mikä näyttää ihan suklaalta. Loput ehdinkin jo unohtamaan   :huh

Ja ikää 1 vkoa.

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

PiiaL

Meillä on 13 tai 14 lapsukaista Hadjiran pesässä, ovat niin eläväisiä pieniä kasassa, että laskeminen ei vielä tule onnistumaan satavarmasti. Vielä ei turkkia ole, mutta pigmentistä voi jo aika pitkälle päätellä värejä, oiskohan siellä nyt normaaleja, normaali umborouksia, cremejä, ehkä soopeleita ja näyttäs että yksi tai kaksi punasilmäistä, koska ovat vaaleita niin luultavasti ps cremejä :lov Ihan huippua kyllä, jos ovat sitä miltä nyt näyttävät. Hadjira on aivan ihana emo, pitää poikaset hiljaisen tyytyväisenä :)

Heli

Noni ja meidän pesästä on hävinnyt se kutistunut tirri JA valkonauhainen.  :S Mä niin arvasin että ei tässä liian hyvin tule käymään. Toivottavasti sieltä nyt ees joku selviää. Poikasilla ikää 10vrk.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Sintturainen

^Voihan harmi. Tuon ikäisistä jo niin olettaa että kyllä ne selviää. Tertullahan katos kaks viikkoset poikaset ja yhen emo oli suostunut jättämään. Pidetään peukkuja että enempää ei katoa!

Ninde

Jos tommosia 1,5 viikkosia ja sitä pikkasen vanhempia alkaa katoamaan ja ovat olleet elinvoimaisen näköisiä, niin suosittelisin kuuntelemaan "naksuuko" ne. Meillä on tälläisiä tapauksia ollut ja poikasilla on ollut jonkin sortin hengitystietulehdus, joka se vaatii eläinlääkärin apua ja antibioottia (laimennettua).

Heli

Näissä isommissa ei tosiaan mitään omituista ole havaittavissa. Se pienin nyt oli jo viimeks kun sitä katoin ni sen näkönen, että ei selviä. Mutta muut on/oli ihan potria. Mutta en tosiaan tiedä missä välissä ne tarkalleen sieltä on hävinnyt. En muista millon sinne viimeks kurkin, nyt uusimman tilanteen vaan tarkistin 10vrk iässä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Olive

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Muista että jos on suklaata niin Marjutia kiinnostaa! Et lupaa kellekään muulle!  :D  :D

Mutta nää on Everything But The...:n (kiva nimi käyttää tällee muutes  :D )
lapsia. Kiinnostaako sua silti? Toki varaan sen sulle, jos nyt on suklaa.

Ja meillähän meni viime poikueessa vielä kaks poikasta 17 ja 18 päivän iässä. Tosin ne oli aivan onnettomia reppanoita, joten ihmettelinkin miten ne selvis niin pitkällekin. Tosi harmi toi Helin juttu :(

Muoks. Laitoin Facebookiin kuvan siitä suklaasta kun en jaksa latailla niitä nyt mihinkään muualle, Marjut voi käydä kurkkii sieltä :)

wiidii

^Kyllä mulle kelpaa tälleen osittain samansukuisetkin hamsterit kun niistä kyllä suvut saa sitten myöhemmin vähän kauemmaskin toisistaan. Katsellaan vielä että mikä sieltä tulee!  :)

Kaikki jäätelöpoikueen mustat lapset meni sitten jalostukäyttöön, ainoastaan kyyhkikset - jotka oli niistä näteimmät - meni lemmikkikoteihin. Heh.  :D

Meidän Muron pesästä kuuluu jotain pientä vikinää, en ole varma kuvittelenko. Apuva.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

Meillä sitten on tosiaan suklaatiakin tuolla. Sit vois tulla sitä rexiäkin kerta noin kaukaa ressessiivejä on muutenki! Minkä ikäsenä rexit muuten erottaa?

Sintturainen

^Kyllä ne siinä iässä erottaa kun turkki alkaa olla kunnollinen, eli joskus parin viikon molemmin puolin.

Saana

Rexit erottaa heti ku viikset kasvaa. Ne viikset kaartuu nenän ympärille niinku kaarelle. :)

Ramone

Kaverin hamsteri tuli tekemään poikasia meille, pk cinnamon, Roudan Susie Q.
Eilen syntyivät pikku naperot  :sydan
Little Miss Sunshine, lk musta kk