Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Heli

Lainaus käyttäjältä: "Tohveli"Mä en tiiä pitääkö mun olla harmistunut vai tyytyväinen ettei Helillä sit ollu sitä norrea siellä  :D
No ei hätää Tossu, tässä keväällä on tulossa sitten toinen poikue mihin varmasti sitä normaaliakin tulee.  :sydan

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Älkää te nyt siellä ryhtykö mun hamstereiden kanssa punomaan juonia mun pääni menoksi!  :D

No eiks toi jo kasvatukselta kuulosta vai mikskä tota kutsutaan nykysin :D

Okei, tunnustan; tää oli Jumban kans jo etukäteen sovittu juttu; käskin sen tehdä siellä vaan naaraspoikasia, kun sen viime poikue oli niin urosvoittoinen :D
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

^Eeeeei kuule ku tää toinen poikue oli jo ennalta suunniteltu juttu.  xD Kolmatta ei pitänyt ainakaan ihan hetkeen tulla.  :kieli

Tansku

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Kamalaa ajatella, että mulla on melkein vuosi edellisestä (joka eka oli), mutta tuossa välissä tuli pari noita knikkitapauksia, joten jäivät pois jalostuksesta...

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Tansku"Mä en oikein ymmärrä miksi sä käytit Kuritonta, kun kerran olit tietoinen kahdesta knikillisestä sisaruksesta?
Miten niin olin tietoinen kahdesta knikillisestä sisaruksesta? :pihalla: Tiesin ainoastaan toisesta, ja sen perusteella meinasinkin jättää käyttämättä Kuritonta, mutta keskusteltuani erään kasvattajan kanssa tulin toisiin aatoksiin - jos olisin kahdesta knikillisestä sisaruksesta tiennyt, en olisi Kuritonta käyttänyt, ja varmaan tuo kasvattaja (jonka nimeä en koe välttämättömäksi mainostaa) olisi ollut myös samaa mieltä.

Tuossa vaiheessa tosiaan tiesin vain yhdestä knikistä sekä siitä, että Kurittoman sisar oli saanut knikittömän poikueen eikä suvussa muutoin ole ollut knikkiongelmaa.

Olisi ihan kiva, ettei automaattisesti tehtäisi noita oletuksia. ;)

Tansku

^
Okei, tarkoitus ei suinkaan ollut olla tahditon :)

Sulla siis vaan jäi lukematta knikkikeskustelusta sivu 21 : 6 viesti.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Tansku"^
Okei, tarkoitus ei suinkaan ollut olla tahditon :)

Sulla siis vaan jäi lukematta knikkikeskustelusta sivu 21 : 6 viesti.
Ok, laitan viestin uusiksi, kun luin epähuomiossa sivun 26 kuudennen viestin.
Vaikea muistaa, mitä minä olen ja en ole lukenut joskus yli vuosi sitten, mutta mitä ilmeisimmin en ole tuota lukenut, kun vanhasta sähköpostiviestistäni käy ilmi, että puhuin yhden sisaruksen knikistä.

KaisaM.

Noniin 29.3. on odotettavissa lapsia yhdistelmästä lk normaali vkkk  :sydan  pk huky  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vilma

^ Rakkauslapset! <3
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Heli

Mua meinaa nyt hirveästi ahdistaa taas tuo poikasten selviäminen, kun se yksikin niistä on jäänyt nyt kehityksessä matkasta. On vaan aina ollut syrkkien kanssa niin himputin huono tuuri, että heti kun on syytä pelätä että joku voi mennä huonosti niin pelkään kyllä.  :S

Olive

Meillä olikin 13 poikasta, joista kaksi ei montaa tuntia enää selviä. Vähän ärsyttää kun musta ei oo niitä hengiltä laittamaan, mutta silti tuntuu pahalta jättää ne kitumaan. Tarvis vissiin keksiä jotain.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Saana

Viime yönä synty syrkkivavvoja. Tarkkaan pitäny miettiä syrkkien astutukset nyt kun on 3 astutusikään tullutta tyttöä, jotka on kehittyny vähän eri tahtiin ja yksi uroskin on lainassa. Ja haluaisin, että kaikki olisivat vähän eri aikaan kuitenkin, että riittäis aikaa käsitellä niitä.

Yksinäinen huskyrobovauva on vielä pesässä, mutta on aika kuivakan oloinen. :( Muutama robopariskunta on yhdistettynä, joten niitä tulee mahdollisesti lisääkin, mutta tuo yksinäinen on jotenki niin erityinen nyt. :(

Ediittiä// Punnasin minkkivauvat äskön. Ovat hitusta vajaa 4 viikkoa nyt. Aika tasasta porukkaa.

Urokset: 54g, 57g, 3*58g, 59g, 61g, 63g

Naaraat: 56g, 2*58g, 61g

Meniköhän toi vaaka rikki, kun näytti niin monta kertaa 58g xD

Sintturainen

Mä en malttais ottaa että noi pentuset kasvaa että näen mitä värejä siellä on  :D

Lisette

Annina/ Minkä väriset vanhemmat noilla nuoremmilla on ? Siis syrkkivavvoilla.

Edit/ oho :o Pitäis opetella ehkä myös lukemaan ... :D
[size=85]ex-feliX.[/size]

wiidii

^
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Cittari (pk minkki) sai vavvoja Marsipaanin (pk rex musta) kanssa --
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.