• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

petosiru

#795
Jee, meilläkin nyt vihdoin ekat syrkkipoikaset..  :sydan ja tokatkin..   :grin:
Ekassa poikueessa 2x norre vn, hopsu+ 3 hopsu vn eri levyisillä nauhoilla,
sekä musta vn. Joka toivottavasti jää kotiin.. Kiva kun erotan kaikki toisistaan, vaik en viel sukupuoliakaan tiedä! :D
Toisessa pesueessa myös 7 pientä, 1 musta vn, muista värit näkee myöhemmin.
1 musta valitettavasti kuoli ja tuolla on toinenkin niin pieni että tuskin selviää..  :(

EmmaTi; Hyvä että selvisit säikähdyksellä!
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#796
^ Mitäää :huh Miten mulla on menny ihan ohi tämmönen juttu. Onnea kovasti ekoista ja tokista :) Ihan mukavan kokoiset poikueetkin ekoiksi poikueiksi, riittää aikaa kaikkien käsittelyyn hyvin :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#797
Onnea vaan Petosirulle :)

Anonymous

#798
Onnea kaikille naperoista  :lov

EmmaTi

#799
Onnea petosirulle, oot aloittanu oikein ryminällä  xD
Minkälaisista vanhemmista poikueet on, etenkin nuo hopsuliinit?

petosiru

#800
KIITOS kaikille onnitteluista! On tää kivaa, eilen aloitin käsittelyn..  :) Kun ekat täytti 2vkoa ja silmät auki/raollaan. Mukavan pullukoita ovat ja Fanni rento mutsi.
Minskille pitikin kertoa että Sebastian pääsi isäksi.. OT: Mulla ollu piitkä tauko täältä, kun oli surua.

EmmaTi; Hopsut on pk hopsu vn mamman&cinnamon umbbari vn isän jälkeläisiä,kun halusin yhdistää 2 (kapeanauhaista) pk:ta. Emä jonnalta, uros Minskiltä. Tulikohan liikaakin infoa?  ;)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Vevve

#801
Meidän talvikkovaavat täyttivät eilen viikon, kaikki seitsemän tallessa ja ihanan pulleina  :D  :sydan  :sydan

MirkkuH

#802
^^Onnea petosirulle poikasista...kuvia, kuvia odotellaan :P

^Iik ja ne tulee sitten Mirkku-tädille hoitoon...voi olla että niistä joku "häviää" sille tielleen :sydan

Minski

#803
Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Minskille pitikin kertoa että Sebastian pääsi isäksi.
Voi herttileijaa, pikku-Sebukin jo iskä <3 :) Sebun Haldemar-veikka tulikin tuossa aiemmin isäksi ja Ushmina-sisko ihan hiljattain äidiksi, että Sebun lapsilla serkkuja on sitten enemmänkin :) Pystytkö laittelemaan kuvia poikasista foorumille ?
Hamsteriton tätä nykyä

sarilau

#804
Meillä on domino ja preussin punainen samassa häkissä. Saa nähdä tuleeko poikasia..  :roll:  Ensin ei meinannut preussi hyväksyä sulhasta mutta nyt ovat jo ihan ok. Välillä otin sen pariksi päiväksi omaan häkkiin lepäämään ja sit yritettiin uudestaan. Aika vakuuttava tuo sähköiskua muistuttava ääni joka lähtee kun ei ole toivottu vieras toinen.. :D
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

petosiru

#805
^Lapslykkyä sinne! Meillä meni onnex molemmat astutukset hyvin, mut huomas kyllä selkesti millon ukon naamaa ei enää jaksettu katsella..  ;)

Mulla on käyny ensikertalaisen värinmääritysmoga! Nyt kun olen enemmän katsellut poikasia kädessä ja lähempää, niin huomasin ettei nuo hopsuja olekaan. Vaan 1 on selkeä kyyhkis ja 3 nauhallista myös punasilmäisiä, mutta vaaleampia kuin kyyhkisveljensä. Sukupuolet erotan "jo" 95%:n varmuudella.  :)
Hitsi kun on ongelmia kuvien kanssa! Pitää Minskiltä kysyä tukiopetusta vissiin..

Ilon lisäksi näistä on suruakin, jouduin 2:n poikueen pienimmän lopettamaan.
Huomasin että sillä oli suht iso haavakin, en hennonut vaan odotta että pieni menehtyy.
Siitä ei ikävä kyllä ollut eläjäksi. Onneksi 6-pack näyttää hyvä kuntoiselta..  :sydan
Otin niistä ekat kuvat tänään, kun tuli 8 vrk täyteen.
Emä oli sillä aikaa täyttämässä poskipussejaan herkuilla.    :P
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

EmmaTi

#806
Meidän pienokaisista yksi sairastui naksutautiin vieroituksen jälkeen  :cry:
Nyt saa antibioottia toista päivää mutta saapa nähdä... On kyllä pirteä mutta jotenkin kutistunut ja tärisevä :(
Miten ootte annostellu antibiootin hamsulle? Mä oon antanu ruiskunkärjellä tipan suuhun aamuin illoin.

Ninde

#807
^Onpas "vanhana"  sairastunut, kaikki mitä olen kuullut tai mitä on itsellä ollut on ollut reilusti alle luovari-ikäisiä.

Suoraan suuhun kannattaa antaa, kun annostus on kuitenkin sen verran pieni, että ei kannata mihinkään ruokaan alkaa sekoittamaan jos haluaa varmistaa että hamsteri myös saa lääkkeen.

petosiru

#808
Voi harmi! Itsekin laittaisin ruiskulla suoraan suuhun, että lääke tulee varmemmin syödyksi.
Syökö poikanen hyvin? Jtn sosettahan voisi myös koittaa laittaa ruiskulla suuhun, jos pieni on heikossa kunnossa..
Toivottavasti selviää!
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Piipuli

#809
meille pitäis olla tulossa pikku hamsu vaaveja  :sydan  :sydan  :sydan
yhdistelmästä minkki ja luonnonvalkoinen  :lov  tulee aika värikäs poikue, koska luonnonvalkoisella takana mustaa...  :oops: