Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

KaisaM.

Minski: Cavan ja Göranin lapsia. :) Eli Satumetsän Vena Cava + Exentrion's Camden Gaist. :)

Näyttäis olevan yksi nauhallinen ei-satiini ja kaksi nauhatonta satiinia. (Muoks. Toinen nauhallinen ei-satiini löytyi kuolleena... :( ) Eli eipäs vielä toivota mitään. :(

Ja kyllä mullakin ois varmaan useita vapaaehtoisia miähiä Minskille.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

tintsku

Arielin poikaset ovat tainneet syntyä yöllä :)  En ole vielä katsonut pesään, mutta dunasta kuuluu poikasten ääntelyä.

EmmaTi

^Oi! Nyt vaan malttia ja emolle hyvää sapuskaa tarjolle, vaikka sitä ei nyt hetkeen paljoa näy, varmaan käy vaan äkkiä ahtamas ruuat poskipusseihin ja katoaa taas pesään  :sydan

Juulia

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Eiks kenenkään hamsupoikaa muka kiinnosta pikku romanssi meidän  Sarlotan tai Timandran kanssa ? Morsionkin sais viel valita kahdesta vaihtoehdosta, harvalle pojalle sellsta tilaisuutta tarjotaan. Aika kranttuja poikia kyl teillä sit, kun ei priima kelpaa :ylpee:

Meillä olis Onni (lk hunaja vn) ja Milo (lk cinnamon vn) :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

EmmaTi

Helmin ja Jumbon poikaset on nyt 12vrk.
Kymmenen on jäljellä, yks ruipelo katosi toissapäivänä. Vähän haljulta tuntuu mutta se on luonnon valintaa..
Yksi nauhatonkiin näyttää olevan, vaikka molemmat vanhemmat on nauhallisia. Uskoisin että se on cinnamon. Laitan sitte kuvia tänne noista väreistä, kun on ensimmäinen poikue niin ei oo oikein käsitystä vielä miten noi värit tosta muuttuu.
Kovia ne on syömään. Mässytys kuuluu kenkälaatikkopesästä ku Hemppa kantaa ruokaa sinne   :lov

MirkkuH

Meille syntyi eilen ruotsalais-rankalais-englantilaislinjainen robo-poikue :sydan Varvara&Opossums Bert.

Pariskunta ollut yhdessä jo kesäkuusta ja välillä erillään, kun luulin, että pentuja tulollaan...eilen sitten kuulin sitä ihanaa sirkutusta ja tietty menin sinne kurkkimaan :oops: , neljä nakkia oli ja siirsin ne lasin päältä pois, paperit ja möksän (mamma oli tehnyt pesän juomapullon alle) päälle ja Berttiä ottamaan pois...sitten huomasinkin, että Viivin takapuolesta roikkui pikku jalka :huh , eli synnytys käynnissä...no Viivi kiersi mökkiä jonkin aikaa ja meni sinne...nyt en koske pesään pariin päivään.

Anonymous

^Oi onnea taas pikkuisista popoteista :lov

KaisaM.

Meillä selvisi kuin selvisikin Cavan ja Göranin lapsista kolme. Jakauma on ilmeisesti 2 x satiini kyyhkynharmaa neiti ja 1 x kyyhkynharmaa vn poika. Ihania lapsia.  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

^Onnea pikkusista onnekkaista  :sydan

TiBe

Meillä kaksi parin päivän ikäistä robo vauvaa pesässä köllöttelemässä  :lov  Tuplat luultavimmin tulossa, koska samaan aikaan kun poikaset huomasin oli uros jo touhuissaan  ;)
Crystal\'s talvikot

Marla

Muksuilla on nyt ikää 26 päivää, ja ainakin toistaiseksi on kaikki 11 hengissä - yksi nätti pks norre naaras oli pakko ottaa erilleen, kun siinä näytti olevan jotakin vialla, kun toinen vain kyhjötti muista erillään nurkassa pidemmän aikaa, eikä liikkuminen oikein sujunut. Hengitteli kumminkin normaalisti jne., mutta liikkumisessa oli ongelmia. Tänään on nyt jo vähäsen parempi, toivottavasti tuosta nyt tointuisi - mikä lie vaivaakaan sitten, ei nuorempana ollut tuollaista ongelmaa. Olis kyllä paikallaan lähettää avattavaksi, jos tuosta kuolee tai joudutaan lopettamaan...

Mutta muut voivat hyvin Ushminan kera, kohta poijat lähtevät omilleen tuolta, kun alkaa 4 viikkoa tulla täyteen jo. Tyttöjä onkin vain kolme, joten Usselle ei hirvittävää laumaa jää enää vaivoiksi.

Normaali ei kyllä ole se mun väri, mutta täytyy myöntää, että varsinkin nuo satiini urokset ovat aika herkkupaloja. :lov Ei pitänyt jättää alunperin itselle yhtään, vaan suunnittelin ammien urosta lainaavani joskus, mutta tekee niin liikaa mieli jättää pks norre poika kotio. :sydan

tintsku

Arielin poikaset ovat nyt viikon ja kurkkasin tänään pesään, näytti olevan 4-6kpl poikasia, papereitten alla voi kyllä olla vielä lisää. Siellä on ainakin kyyhkynharmaa vn/vkkk ja tais olla musta kk/vkkk myös :)

Pähkinä

Meidän poikaset on jo 4vk 2pv. Kaksi lähtee jo tänään Haapajärven näyttelyyn hamsu harrastajan kyydillä. En olekaan ennen luovuttanut näin aikaisin poikasia olen aina odottanut sinne 5vko.

Tuikun poikaset kasvavat myös kovaa kyytiä. Ikää on 9pv. Pesässä on 12-13 poikasta. Väreissä näyttäisi olevan ainakin mustia, musta kk (osalla on paljon laikkuja), musta vkkk, hunajakyyhkiksiä, kyyhkiksiä yms.

Minski

^ Oho, kylläpäs Davylla tuli monta lapsukaista tähän toiseen perheeseensä; ensimmäisessä oli vain 7 :) Kauniin värisiä lapsia :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

Vitsi ku Pähkinä on ihan väärällä puolella Suomea, semmoi lk musta uros olis niiiiiiiin ihana  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]