• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#750
^ No höh  :(

Musta tuntuu taas, etten ole päässyt edes alkuun vielä. Kaikilla mun kasvateilla on ihan kauheet päät ja värit ja turkit ja, ja, ja...

Mut jonkin näköstä pohjaa tässä ollaankin vasta luomassa  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#751
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Meitsi aikoos astuttaa joulukuulla lk mustan Yövilkan lk musta valkonauhaisella Leevillä!  :lov Sikäli mikäli kumpikaan ei saa knikkiä - ja minun tuurini tuntien jompi kumpi hankkii moisen tuossa kätevästi juuri ennen astutusta tai heti sen jälkeen  :jeps:

Odottavan aika pitkä täälläkin!  :P
Meillekin olis vielä tän vuoden puolella tulossa syrkkikekaroita, edellisistä hamsulapsista onkin jo parisen vuotta aikaa.  :haha

Saana

#752
^^No hei, ihan sama fiilis itellä vaikka pikkasen kauemmin jo kasvattanu, mutta pitää vaan hokea mielessä, että kyllä niitä hienoja sieltä ajan kanssa... :D

Marla

#753
Ushminan ja Zaredin lapsoset ovat tänään 15 päivää vanhoja, ja aivan ihastuttavia pikkuisia mukeloita ovatkin. :lov Norrea tosiaan jokainen, yksi ihana, muita hieman tummempi pks normaali on joukossa, ja mähän siihen heti iskin silmäni, vaikka ammien kanssa suunniteltiin, että hän ottaisi uroksen, jota lainailisin sitten jossain vaiheessa, mutta voipi olla, että molemmille loppuviimeksi tuleekin omat urokset. :haha

Poikasia on tarkalleen 11, neljä naarasta ja seitsemän urosta. Satiineja siellä joukossa on myös. :sydan

Minski

#754
Lainaus käyttäjältä: "Annina"^^No hei, ihan sama fiilis itellä vaikka pikkasen kauemmin jo kasvattanu, mutta pitää vaan hokea mielessä, että kyllä niitä hienoja sieltä ajan kanssa... :D
No onhan sulla Poker, maailman paras kyyhkynharmaa heti edesmenneen Roderickini jälkeen <3 Ja miljoona hienoa roboakin.
Mulla on muutama hieno syyris syntyny, mutta eipä niistä ole sit ollu sukunsa jatkajiksi, kun on tullut knikkejä joko niiden sisaruksille tai niiden jälkeläisille, niinpä kasvatankin nykysin näitä rumia ja kapeatyyppisiä niin ei harmita jos tulee knikkejä :D Oon lähes hysteerinen noiden knikkien kanssa ja joutunu pettyyn tosi paljon ja alottaan alusta niitten takia, että mulla on nykysin sellanen "ykskin knikki vielä niin lopetan koko hamsuilun"-tunne tosi vahvana.


Huomatkaa uroksen lainausilmoitukseni tuolta :)
Hamsteriton tätä nykyä

AnsaLucia

#755
Meillä viettivät viikolla häitä Vappu (Wappuwiuhka, hopeamusta valkonauhainen) ja ruotsinpoika Linus (Beyond´s Dimond Star, satiini hopeanharmaa). Eli jännittynyttä odotusta täällä  :lov

Talvikkoparejakin yhdistelin taas muutaman. Taitaa olla oikein pentubuumi meille tulossa  xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

tintsku

#756
Haettiin tänään Ariel astutuksesta. Ei kyllä huomaa mitenkään hyvin, että olisi tiineenä, mitä nyt nisät tulleet vähän enemmän esille ja ehkä vähän maha pyöristynyt. Mutta sen näkee sitten keskiviikkona oliko tiineenä vai ei, toivottavasti on :)

EmmaTi

#757
^Onko Ariel tuo kuvan norre? Minkälainen uros sillä oli sulhasena?

Pähkinä

#758
Meidän pikkuiset kasvaa kovaa kyytiä. Ikää tulee 25pv. Voisin kaikki kyllä  kotia jättää, varaajat ei varmaan tykkäis.  :)
Musta poika on kaikista rohkein. Pari kertaa kiipesi hihan sisälle kun pidin kättä boksissa.

Keskiviikkona pitäisi myös syntyä Tuikun poikaset. Painoa on noussut reippaasti, joten tulee varmaan taas iso poikue.

EmmaTi

#759
Meidän naperot on nyt 8vrk. 11 piipertäjää näyttäis olevan, yks on ruipelompi kuin muut.
Nyt ovat alkaneet nakertelemaan pesässä olevia tuoreruokia, ihanan näköistä <3
Kaikki näyttäis olevan nauhallisia, en osaa vielä sanoa väreistä muuta. Pari poikasta on niin vaaleita että ne saattaa olla cremejä, joissakin on ikäänkuin oranssia päässä, kuvittelisin että ovat cinnamoneja.
Toivottavasti olis myös kyyhkiksiä niinkuin poikueen isukki..

tintsku

#760
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^Onko Ariel tuo kuvan norre? Minkälainen uros sillä oli sulhasena?

Ei ole, Ariel on kyyhkynharmaa vkkk ja sulhasena oli keltainen musta :)

Ariel on pyöristynyt jonkin verran eilisestä, joten eiköhän sieltä poikasia tule, en odota mitään suurta määrää, kun ei kuitenkaan mikään valtava ole.

EmmaTi

#761
^Ei meidän mammakaan kovin paksulta näyttänyt, mutta 11 pienokaista sieltä silti tuli!

KaisaM.

#762
Vois ehkä jo uskaltaa mainita, et meillä on 4 pientä syrkkivauvaa. Kyyhkiksiä. Hullun syöppömamman, mut nää on säilyneet nyt ihan, toivotaan että selviävät selville vesille, ikää nyt 1,5vkoa.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#763
^ Eikä :taju:
Ketkä on ylpeät vanhemmat ? Vaikka mulla ei periaatteessa nyt kyl oo tilaakaan uusille hamsuille, paitsi sille yhdelle, jonka oon jo Saanalta varannu :)


Eiks kenenkään hamsupoikaa muka kiinnosta pikku romanssi meidän  Sarlotan tai Timandran kanssa ? Morsionkin sais viel valita kahdesta vaihtoehdosta, harvalle pojalle sellsta tilaisuutta tarjotaan. Aika kranttuja poikia kyl teillä sit, kun ei priima kelpaa :ylpee:
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#764
^meijän Dobbya kiinnostas vaikka molempien kaa :P

...ja Harry-hamsterikin tykkäis :sydan