• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

MortimerRiddle

#600
Yhdellä poikasella näyttäisi juuttuneen yksi siemen sen poskipussin. Ei osaa vielä ottaa sitä pois sieltä. Tosin äsken kun vilkaisin, niin näytti siltä kuin se olisi saanutkin sen jo pois. Sen sijaan hällä on nyt pilttiä silmänympärillä  :D  Hauskaa miten tuollaisesta saman värisestä poikueesta oppii nopeasti tunnistamaan yksilöt.

Vielä kun saisin varmat lukemat sukupuolista niin olisi kaikki hyvin...
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

KaisaM.

#601
Meillä on pieni murhe täällä. Muusan kolmeviikkoisesta kympistä on yksi poikanen hukassa, ja juurikin mun pieni marsipaaniporsas.  :cry:  Eilen lähdin Kotkasta ja laitoin niille ruokaa (mulla oli siis mukana ne) ja ajoin Lahteen ja kun nyt illalla laitoin ruokaa, huomasin, että poikasia oli vaan 9.  :cry:  Poikanen voi siis olla joko Kotkassa (todennäköisin), autossa (epätodennäköistä) tai täällä Lahdessa (todennäköisyys jotain siltä väliltä). Olen etsinyt ja antanut äidille ohjeita etsimiseen Kotkassa mutta Possusta ei näy jälkeäkään.  :cry:  Toivotaan nyt vielä...
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#602
^ Voi ei possua :| Toivottavasti löytyy. Onneksi se on kuitenkin jo 3-viikkoinen niin ei ole ihan avuton enää; selviytymisen kannalta saattaa auttaa. Kun nyt vain possu antaisi merkkiä olinpaikastaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#603
Voi ei posanderia :|  Pidän peukkuja, että possu löytyy!!!

petosiru

#604
Voi ei Kaisa!  :| Mäkin pidän teille peukkuja että possu löytyy!!
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

KaisaM.

#605
Olen kyllä varma nyt ettei se ole täällä Lahdessa eikä autossa ja sitä tukee myös se, että äiti ja Nanna (koira) ovat sitä mieltä että Kotkassa se on. Äiti laittoi pähkinöitä joka huoneeseen muutaman ja ne oli siirtyneet ja kadonneet mun huoneesta. Mutta ei ole jälkeäkään näkynyt. Nyt vaan toivotaan että äiti saisi Possun kiinni.  :cry:  Muut poikaset voivat hyvin ja ovat TÄYDELLISIÄ  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#606
^ No tuo on positiivista, että edes on tietoa missä possu majailee. Se vaan, että kohta possu ei vain ole enää possu vaan luuviulu, jos ei pian pääse kunnon pöperöille. Mutta voi olla hankala saada sitä kiinni; tuon ikäistä tuskin saa ämpäriansaankaan menemään.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#607
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Minun tuurilla kaikki poikaset on ps. cremejä. :roll:
Kuules, jos siellä on ps cremeä reksinä niin tiedät keneen voit aina ottaa yhteyttä! :P

Marla

#608
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Minun tuurilla kaikki poikaset on ps. cremejä. :roll:
Kuules, jos siellä on ps cremeä reksinä niin tiedät keneen voit aina ottaa yhteyttä! :P
Juu, minullekin voisi vinkata, jos tulee ps cremeä! :haha

MortimerRiddle

#609
Puuh... Tuolla siis se viisikko on. Neljä on sellaista ihanaa paksukaista möhkälettä ja sitten se yksi... Voi kamala sitä yhtä! Muita puolet pienempi, kamala pikkuinen rääpäle... Ja silti se on onnistunut varastamaan mun sydämen  :sydan

Oon niin kamalan kauheen epäviisas  :roll:


Enkä osaa edes niitä sukupuolia tsekata  :<
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Sintturainen

#610
Voi vitsi että on vaikeaa. Pitäs siis päättää jätänkö kotiin pentua vai en. Periaatteessa ykskään ei oo mennyt kasvatukseen, että siinä mielessä tekis mieli jättää, mutta sitten on kaks melkeen saman ikäistä naarasta kotona, ja niitähän pitää sit käyttää melkeen samaan aikaan ja ja ja...
Ja sekin harmittaa kun oon mennyt hukkaamaan yhen kasvatin omistajan yhteystiedot...  :kieli

PiiaL

#611
Lainaus käyttäjältä: "Marla"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Minun tuurilla kaikki poikaset on ps. cremejä. :roll:
Kuules, jos siellä on ps cremeä reksinä niin tiedät keneen voit aina ottaa yhteyttä! :P
Juu, minullekin voisi vinkata, jos tulee ps cremeä! :haha

Ps creme mulle kans ! Nythän meitä on jo jono ps cremejen perässä, pesällinen sitä väriä ei haittaa yhtään xD

Jinny

#612
Olen päivittäin varovasti vilkuillut, että superhiljaisilla robopoikasilla on kaikki hyvin, ja tänään pesässä odottikin iloinen yllätys - vauvoilla on nyt korvat! :D  :sydan  Aika söötit pienet höröttimet, voin ihan kuvitella, miten on vaan kuulunut sellainen plussapallomainen plopplop, kun korvat ovat putkahtaneet esiin.

Poikaset ovat siis tosi hiljaisia, piippaavat varovasti ehkä kerran päivässä, joten olen joka päivä varovasti vilkaissut, että ne ovat vielä tallella. Emo ottaa onneksi asian tosi lunkisti, ja keskittyy täysillä tuoreruokakupin antimiin eikä edes huomaakaan, kun varovasti vilkaisen, että nasut ovat vielä pesässä. Ja ovathan ne! Tänään niille oli korvien lisäksi ilmaantunut jo vähän pigmenttiäkin :) Voi pikkuisia.

Ken_G

#613
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ No tuo on positiivista, että edes on tietoa missä possu majailee. Se vaan, että kohta possu ei vain ole enää possu vaan luuviulu, jos ei pian pääse kunnon pöperöille. Mutta voi olla hankala saada sitä kiinni; tuon ikäistä tuskin saa ämpäriansaankaan menemään.

Häkki lattialle luukut auki, häkin eteen herkkuja houkuttimeksi ja häkin sisään ruokakupit pilttiä ja muuta. Jos kävisi edes syömässä vaikkei ansaan menisikään ?

Nape

#614
Mitähän Kaisan Possulle kuuluu :pihalla: ? T: Huolestunut