Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

karov

Oi meillä on torstaina laskettuaika ja hamsulle on tullut lisää painoa jo 26 grammaa  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Olive

Viime yönä kuulu poikasten ääntä, tänään ei yhtäkään missään eikä pesää rakennettu.

Mulla oli tosta naaraasta jotenkin sellanen fiilis, että se ei oo ihan valmis vielä, mutta aattelin että se johtuu siitä että se on oma kasvatti ja lellipentu sen takia, mut mut...Kyllä sitä jotenkin omat eläimensä oppii tuntemaan ja ehkä tällä kertaa osu vaisto oikeeseen. Se on kuitenkin jo 6kk, mutta sen velikin on vielä aika poikanen verrattuna muihin samanikäsiin uroksiin.

No mut harmittaa silti  :roll:

Sintturainen

^Harmi  :(

Olive

Mä en kyllä tiedä miten koko homma oli mennyt, koska ihan satavarmasti kuulin viime yönä poikasten vikinää...Nyt äskön pesässä oli 14+ poikasta, aivan uskomaton kasa taas. Ei tajuu, mutta hyvä näin :)

Anonymous

^Sä näit unta jo poikasista mutta onnea sinne taas :D

Olive

En, en varmasti erehtynyt :D Ja kiits!

Marla

Cindyllä tulee olemaan varmasti tassut täynnä töitä muksujensa kanssa, kun jo äsken yksi topakka pikkuinen lähti livohkaan pesästä - ja ikää se 5 päivää vasta. XD Huuto tuli, kun eksyi liian kauas pesästä, mutta hyvän tovin ehti reissailla.

http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 010383.jpg

Saana

^Hui, yksin kylmässä ja pelottavassa maailmassa. Siitä tulee varmaan joku Nuuskamuikkunen, joka ei pelkää mitään (paitsi asettumista paikalleen). :grin

Meille synty tänään tai siis [katsoo kelloa...] eilen... 1 robopentu. Että välistä tuollasiakin poikueita. Tasottaa keskiarvoa edelliseen 12-päiseen poikueeseen nähden. 6-7 olis just sopiva. :D Toivon ihan hirmusti että se yksinäinen pikkanen selviäis!

Anonymous

Tänään syntyi 3 robopoikasta yhdistelmästä Hykertäjä II (normaali husky) + Heinälaari (normaali husky).  Suloisia pikkuisia!  :lov

Minski

Marla: Voi että, kun jotenkin haikean hellyyttävä kuva :cry: :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Meille synty tänään tai siis [katsoo kelloa...] eilen... 1 robopentu.
Joo just siitä tulee semmonen lellipentu sitte, kun on ainut lapsi eikä opi jakaan koskaan huomioo ja tavaroitaan :P

Kuus-seittemän on kyllä oikeesti hyvä luku; riittävästi valinnanvaraa, joista valita kotiin jäävä ja kuitenkin sen verran vähän, että kodit löytyy helposti. Meillä oli kahdessa viimeisimmässä poikueessa 7 poikasta.
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

Oli kyllä kieltämättä tippa silmäkulmassa, kun tuon pikkuisen päättäväistä taapertamista seurasi. :lov Voi kun en yhtään tiedä sitten myöhemmin, kuka noista poikasista tuo oli - helppo arvata, jäisikö itselle kotiin...

Vevve

X-Men -talvikot syntyivät tänään, tuli seitsemän kipaletta. Ovat yhdistelmästä Millenium Falcon x Dreamlands, eli isänäidin puolelta löytyy niitä lisääntymisongelmia joiden takia katkaisen linjan. Nämä poikaset lähtevät sitten vaan lemmikeiksi. Millenium Falconin emo ei sentään onneksi saanut mitään.

Seitsemästä tai kahdeksasta robosta oli tänään jäljellä enää viisi elävää, löytyi yksi kuollut ja muut olivat kadonneet. :(

karov

Meillä senkun läskeennytään.. Ellei n. 40 gramman lisäpaino ja kauheton maha tuota muksun muksua niin mä en ymmärrä  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Anonymous

No kyllä sitä on tullut neidolle painoa (nyt vaan rauhotus ennen la:ta)

wiidii

Eiköhän Karo kuitenkin tiedä mitä tekee, tuskin enää edes räplää Hilarya sen kummemmin.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.