Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Minski

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Joo ja musta tulee "kummitäti" Minskin tytön muksuille :lov
Näin on ja sen vuoksi saitkin olla eka, joka sai tietää, että lapsia on tulossa; olihan tuo sun löytö tuo naaras :) Vieläkin jaksan ihmetellä miten viitsit nähdä sen kaiken vaivan, että hommasit sen mulle.

wiidii

Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Oho, 12 poikasta sielläkin. Mä en tajuu miten te hormonisoitte (onks tää suomen kielinen sana edes :D) teiän hamsuja, kun ne saa tollasia jättipoikueita aina. Meillä aina niin pieniä poikueita; tasan kerran oli 11 poikasta, muutoin aina 3-7, mikä on kyllä hyvä määrä, joskin valinnanvaraa on niissä niukemmin.

Meilläkin on tähän asti tullut pieniä poikueita niin nyt sitten täräytti tuon 11 poikasta.  :huh  Viimeksi ihan ensimmäisessä poikueessa on ollut 9 poikasta, sen jälkeen on ollut sellaisia 2-6 poikasen poikuetta..
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

Voihan kevät sentään! Meillä syntyi tänään hartaasti odotettuja roboja.  :sydan

Aprillipäivänä syntyi talvikoita 2 pientä poikasta, joista toinen kuoli saman päivän aikana. Meidän ensimmäinen minipoikue. Emo on tosi pienikokoinen, vaikka on jo täysikasvuinen, joten saap nähdä mitä tästä pennusta kasvaapi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sintturainen

Huomaa muuten että kun on kevät ja "kaikilla" pentuja niin ei oo niin kovasti kysyntää kuin esim. marraskuussa milloin meillä oli viimeksi pentuja.

Heli

^Senpä takia mä vähän mietinkin, että pitäskö jättää väliin tää toinen poikue, kun vähän jänskättää että löytyykö tarpeeksi koteja poikasille. Edellisessä poikueessa oli kuiteskin vaan neljä poikasta ja kyselyjä tuli TOSI nihkeästi. Toivottavasti nyt ei enää tuu peruutuksia...
Mutta mä haen tästä yhdistelmästä palavasti itselle poikasta niin pakkohan se riski on ottaa. Ihmettelen kyllä jos joku ei muka tästä yhdistelmästä poikasta haluaisi.  xD
Destiny's hamsterit 2001-2009

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Voihan kevät sentään! Meillä syntyi tänään hartaasti odotettuja roboja.  :sydan

:lov

Minski

Meillä kuului pienenpientä piipitystä yhdestä terrasta :lov En tiedä yhtään mikä pääluku siellä on, en viitsi kurkkia sinne yhtään, pitkän aikaa vain kuuntelin terran vieressä, että kuuluuko sieltä mitään, hirmu hiljaista oli, mutta kaksi hienoista piipitystä sieltä lopulta kuului :)

Pääluvun en usko olevan suuri, koska emostakin vasta 3 vrk ennen synnytystä huomasi, että kyllähän tuo poikasia odottaa; vatsa oli pikkuisen pyöreämpi ja painoa pikkuisen enemmän kuin normaalipaino sillä on, mutta ei tosiaan paljoa merkkejä ollut.

Onnea kaikille poikasista :sydan

Louna

Mä oon käynyt Minski sun hamsterisivuilla varmaan 1000 kertaa ja haaveillut että saisin ostaa sulta poikasen (ihania värityksiä  :sydan ) , ei saa kiusata ja kertoa että sulla on uusia poikasia...  :D
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Minski

^ Ai kun kiva, mulla vaan sivut on kärsineet vähän ajan ja inspiraation puutteesta tuon päivittämisen suhteen :oops: Mutta hyvä, että siellä vielä joku viitsii silti käydä :) Juu poikasia väreissä kyyhkynharmaa ja kuvioissa vn, kk ja vkkk odotettavissa näistä ;) Tosin mun tuurilla siellä on taas vain joku 3 poikasta :)

Hessuinen

Mä taas havahduin siihen että poikaset täytti jo kolme viikkoa. Samalla tuli eittämättä mieleen, että eikös pojat ja tytöt ollut hyvä erottaa siinä neljän viikon tietämillä, vaiko vähän aiemmin?

On ihanaa ollut seurata noiden muksujen kehitystä ja kasvua. :lov Käsikesytyskin on sujunut hyvin, ja edistyikin aimo harppauksella kun aloin pitämään poikasia +emoa aina iltaisin/öisin pienellä aidatulla alueella. Ihan kuin vasta olisi valkoinen tyttö ensimmäisenä rohkeana poikasena tullut syliin kiipeilemään ja nyt jo noi kaikki tekee sitä aina kun aitaukseen pääsevät. Myös emon käsikesytys on jo aika hyvällä mallilla, ei vielä itse tule jos kättä tarjoaa mutta syliin ja olkapäille kiipeää myös, eikä nykyisin ole moksiskaan jos kaappaa käteen. :grin
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Saana

^Kiva juttu, että emon kanssa alkaa homma pelata. :)Käsittelyn puutetta siis vain, ettei aiemmin ole ihmisistä niin välittänyt. Ja poikaset voipi tosiaan erotella sinä päivänä, kun täyttävät 4 viikkoa.

KaisaM.

Onnea Minski  :lov  Ja sitten piilotat ne kaikki lapset, koska minen tarvi enää yhtäkään Saanan P-poikueen johdannaista vaikka ne kaikki ois kuinka täydellisiä.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

^ Ei kun nää lapset on Davyn ja Jocelinan :) Tosin sulla on tota Davyn sukuakin kyllä varmaan, kun siitä samasta sisaruskatraasta tais mennä älymonta kasvatukseen, mitä oon hamsufoorumilta bongaillut, iso poikue kun oli. Mäkin mietiin, että käytänkö Davya olleskaan, mutta ei ollut oikein urosvaihtoehtoja.

MirkkuH

Onnea Minskin, onkos ne ihanan Odeliinan :sydan  jälkikasvua?...eli ei ole, olitkin juuri samaan aikaan sitä kertomassa^

Meilläkin kuului pientä piipitystä: Juuli ja Aleksi saivat poikasia :sydan ...olin laskenut, että tänään juuri 3 viikkoa kun yhdistin pariskunnan...eilen illalla rouva vielä kuntoili kovasti (kuvassa), katsoin kyllä että on muhkea verrattuna yläkerran nuoreen rouvaan (Anni ja Jörde, yhdessä19.2 alkaen). Menin sitten äsken kuulostelemaan ja hämäsi vähän kun ulkoakin kuului viserrystä xD

Anonymous