• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#360
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Ei kai...? Aika tiukalle menis tolla aikataululla munkin tuleminen. Ysin korvilla olen itsekkin siellä...

Sillon kun minä olin nuori, niin hallituslaiset olivat lähes poikkeuksetta paikalla jo ennen kahdeksaa!  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#361
Hankin lisää kulkukortteja juuri hetki sitten - kaikki pääsevät kyllä sisälle. :)

Brittituomarit ovat tulossa, eli ei huolta sen suhteen!  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Yökyöpeli

#362
Meille ei oo kans tullu kulkukortteja ja oon infonnu Viirua asiasta. Pitääkö niiden jotka ei oo kortteja saanu ni tulla ehdottomasti paikalle ennen ysiä?
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

GaneshaX

#363
^^^ Ei voi sanoa, kuin että ennen oli ennen, nyt on nyt. Saa tulla itse tekemään paremmin, jos tykkää.

Saahan sinne tulla paikalle ennen kahdeksaa, mä en tule. Herätys on muutenkin klo 4.00

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Sillon kun minä olin nuori, niin hallituslaiset olivat lähes poikkeuksetta paikalla jo ennen kahdeksaa!

Joo, ja tehtiin paljon muutakin. Jätettiin leikki kesken ja omat hommat muitten huoleksi.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#364
En tule minäkään paikalle ennen 9 ja se on vissiä ja varma. Se on ihan se ja sama miten ennen on asiat hoidettu nyt on NYT! Ja paluu postia on tulossa tuosta HIENON hallitus ajan jutuista!!! On se hienoa että tänne tullaan elvisteleen että näin meidän aikaan hoidettiin asiat jotka on edelleen kesken eräset.

petosiru

#365
Edit: Vastasin Sarvaksen viestiin, joka nyt onkin mysteerisesti kadonnut.. WEIRD!

^ Ainakin joskus olen onnistunut saamaan pankin maksuautomaatista kuitin, vaikka laskun maksanut jo aiemmin..
En tiedä onnaako enää. (Nordea oli sillon kyseessä)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Ninde

#366
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"En tule minäkään paikalle ennen 9 ja se on vissiä ja varma. Se on ihan se ja sama miten ennen on asiat hoidettu nyt on NYT! Ja paluu postia on tulossa tuosta HIENON hallitus ajan jutuista!!! On se hienoa että tänne tullaan elvisteleen että näin meidän aikaan hoidettiin asiat jotka on edelleen kesken eräset.
No ei kai tässä kukaan mitään elvistellyt.  :roll: Normisti hallituslaisten kyllä olisi hyvä olla paikalla ennen kuin näytteilleasettajat alkavat tulemaan paikan päälle. Mutta jos kerran hommat on jo niin hyvin hoidossa että ei tarvitse aikaisin tulla, niin mä todellakin oletan että sihteerit ja assarit ja kaikki muu on valmiina niin, että päästään aloittamaan tasan kymmeneltä arvostelut.

Ei ole ihan niin hyvin ollut hommat hallussa parissa viime näyttelyssä missä olen ollut tuomarina. Siellä on tuomarit itsekin joutuneet etsimään assareita, vaikka se ei heidän hommiinsa kuulu, kun ei ketään hallituslaista ole asia tuntunut kiinnostavan/huolettavan.

Hessuinen

#367
Mulle tuli tänään onneksi se kulkukortti, vaikka olin ihan varma että nyt sössin sen verran pahasti ettei tule. Ainoa miinuspuoli tässä nyt on se että huomasin Titin juuri taas aivastelevan joten pienen ajan takakainen vaiva on taas uusiutunut, enpä sitten taida tuoda tuota näyttelyyn. Harmi sinänsä, olin odottanut saavani ulkomuototuomareilta tuosta sen arvostelun. Maksun olen tottakai maksanut, mutta mites nyt menettelen? Tulen vain kuitin kanssa infoon ja kerrot ettei k.o. hamsu nyt osallistukaan?

On tuosta kulkukortista silti hyötyä, saan tuotua pari muksua uusia kotejaan varten, lisäksi hoidan erään toisen poikaskuljetuksia myös kun ei itse päässytkään, alunperin piti mennä juuri toisin päin. XD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Sohvi

#368
Kun unohdin osallistua sähköpostin kautta ja nyt laitan jälki-ilmoihin niin onko näyttelystä mitään infoa missään ? Esim. Monelta pitää olla paikalla ym.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Marla

#369
Eihän tuossa mitään elvistelyä ollut, tai ainakin mitä mä hymiöstä päättelin, ei toi ollut aivan haudanvakavasti esitetty kritiikki...
Mut olishan se hyvä, jos järkkääjät olisivat paikalla hyvissä ajoin etukäteen - ei kai sit tarvitse, jos kaikki on kondiksessa, mutta muuten... Eihän siitä tulis mitään, jos kaikki hallituslaiset/järkkääjät olisivat vasta yhdeksältä paikalla. :D

Mua rasittaa noi "tulisit itse ja tekisit paremmin" -kommentit, joita tulee aina vastaukseksi kritiikkiin; siinä on vissi ero, kuka on ottanut vastuutehtävän itselleen ja kuka ei ole. Rispektit heille, jotka näkevät vaivaa, ei siinä mitään, mutta...

Täällä alkaa hommat olla valmiina pikkuhiljaa... Vois olla kohta korkea aika hipsiä nukkumahan. Väsyttää vietävästi ja muutenkin oon huonolla tuulella... Pinna vähän liian kireellä, josko huomiseksi helpottais...

Sarvas

#370
tässä  onkin ongelmana se, että toi meidän lähin maksuautomaatti on ollut pari päivää suljettu. :(
___________________________
[size=85]Syrkit[/size] [size=85]Winona "Perri" pk ruoste umb., Bit of Brave "Ohra" lk kyyhkynharmaa  [/size]
[size=85]Robot[/size] [size=85]Morris Mini*, Molotov, Japa-Japa-Jaa & Galar[/size]
[size=85]Talvikot[/size] [size=85]Dickie Lee[/size]

GaneshaX

#371
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ei ole ihan niin hyvin ollut hommat hallussa parissa viime näyttelyssä missä olen ollut tuomarina. Siellä on tuomarit itsekin joutuneet etsimään assareita, vaikka se ei heidän hommiinsa kuulu, kun ei ketään hallituslaista ole asia tuntunut kiinnostavan/huolettavan.


Mä olen ainakin tehnyt viime vuonnakin joka näyttelyssä jotain. Mua on ainakin ihan turha tulla mollaamaan, niin kuin Mustikkamaan teki.

Olen ollut viime vuonnakin jokaisessa näyttelyssä, jossa paikalla olin assarina/sihteerinä, vaikken hallituksessa ollutkaan.

Se on vähän toivotonta muuttua sihteeriksi/assariksi, jos kukaan ei halua niihin hommiin.

Mun mielestä aivan älytöntä, että vaikka teet niin paljon, kuin pystyt, niin sua tullaan vielä arvostelemaan!
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#372
^Se on se hallituslaisten osa, vaikka parhaas teet niin aina joku valittaa! :D Ei auta kuin kasvattaa paksu nahka. ;)

Ja mun pointti lähinnä olikin, että kyllä se sihteerien ja assarien hommaaminen on järjestäjien vastuulla eikä tuomarin (paitsi tietty jos tuomari kuuluu hallitukseen itsekin).

Njoo tää menee vähän ohi tän aiheen jo...

Kattelin tossa äsken karttaa ja sinne onkin onneks ihan helppo ajaa, eli arvota on päättynyt ja tulen autolla. :D

viiru

#373
Suurkiitos rakentajille, jotka olitte tänään auttamassa pystyttämisessä. Pöydät järjestyivät ansiostanne ennätysnopeasti.

Niille, joiden kulkulupia ei posti onnistunut saattamaan perille - kulkuluvat järjestetään kyllä. Ei tarvitse huolehtia siittä.

Tulkaa aamulla ajoissa paikalle, ihan jo siitäkin syystä että toimihenkilöitä ollessa vähän, meitä ei yksinkertaisesti riitä asiakaspalveluun. Kun varaat aikaa aamutoimiin näyttelypaikalla, pärjäät ilman avustusta kädestä pitäen (tyyliin "mihin mun pitää viedä tää hamsu?" -> ehdit lukea tämän pöytäkyltistä itse). =)  

Ulkomaalaiset vieraamme ovat tuloillansa, tosin Paulin lento uudelleenreititettiin, mikä tietää minulle vähän pidempää iltaa lentokentällä.

Nojoo, pääasia että saadaan teille suhteellisen kriittisille näytteilleasettajille mukava näyttelyviikonloppu järjestettyä tuhkista ja toimihenkilövajeista huolimatta. :)

Mä alan nyt kirjoittamaan näyttelyluetteloita ja sitten valun Helsinki-Vantaalle, nähdään aamulla!

Toimihenkilölista löytyy täältä: http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/vie ... 00#p119800
Andrewlle olisi ehdottoman tärkeä saada englanninkielentaitoinen sihteeri. Tehtävän voi myös puolittaa, ei tarvitse istua koko päivää kirjoittelemassa. Andrew puhuu erittäin selkeää englanninkieltä ja on kokenut tuomari - hänelle ei tarvitse selittää suomalaista arvostelukäytäntöä erityisemmin.

Näyttelyä ei voida aloittaa, ennen kuin nämä pestit on saatu täytettyä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Pertti

#374
Tuskin tosta Heidin kommentista nyt kenenkään tarvitsee mitään pultteja ottaa :D Ta det lungt hyvät ihmiset. Silloin kun minä ja Heidi oltiin nuoria niin painotettiin ehkä vähän eri asioita hommissa kun nykyisin. Pystyisin myös kuvittelemaan että henkilökohtaisesti Heidiä kiinnostaa tällä hetkellä melko vähän vaikka hallituslaiset tulisivat paikalle puoliltapäivin, kunhan hommat on hanskassa muuten - joten huumoria kehiin rakkaat kanssaharrastajat.

Melko hölmöä myös ruveta huutelemaan takasin jostain menneistä vuosista, eiköhän kaikki ole aikanansa hommansa hoitanut parhaan taitonsa mukaan. Musta myös tuntuu että nykyisin hallituksen saama palautteen määrä on melko kohtuullinen verrattu siihen mitä se on joskus ollut - muistan eräänkin kauniin kevätpäivän kun heräsin ainoana SHY:n hallituksen edustajana kun kanssahallituslaiset lähtivät kävelemään :D Palautetta vaan pitää osata ottaa ja yrittää kehittyä sen mukaan, en jaksa uskoa että täällä tänä päivänä kovin moni aukoisi päätään ihan huvin vuoksi. Yhtälailla tuomaritkin herää näyttelyihin aikaisin, käyttää vapaa-aikaansa pitämällä yhteyttä muihin harrastajiin Suomessa ja ulkomailla sekä selaamalla aktiivisesti ulkomaisia hamsterisivuja ja saa paskat niskaansa - siltikään yhtäkään näyttelyä ei olisi ilman heitä.

Mie oon ainakin saanut hommat tänvuotisen hallituksen kanssa taaplattua - siitä kiitos Martinalle joka on kyllä hoitanut pestinsä tosi hienosti! Taino, oisin ehkä kyllä odottanut vahvistusta siitä ettei mua tarvitakaan tuomariksi jotain muuta kautta kuin foorumilta.. :)

Hieno homma kuitenkin että Andrew ja Paul pääsevät Suomeen! Toivottavasti pääsevät myös takaisin suoraan Suomesta :) Kertokaahan terkkuja!

Kaikille huippua näyttelypäivää, minä en pääse osallistumaan kun olen huomenna koiran kanssa Lahdessa ja sunnuntain haluan viettää ansaittua viikon ainoaa vapaapäivää.
Kyllä aina yhen voi ottaa!