• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#315
Mä olen laittanut muuten vaan kamoja jo vähän kasaan. Ei tartte sit huomenna laittaa kauheella kiireellä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

sarilau

#316
Meille tuli ti tai ke päivänä. Jännittää!!
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Anonymous

#317
Vielä on kamat laittamatta valmiiksi etitty on jo kyllä hamsulan nurkkaan. Tarttee vähän raivata kämpää et kehtaa päästää Heidi ovesta sisälle  :oops:

Marla

#318
Jahas... Mulla on jo osa bokseista valmiina, huomenissa varmaankin käyn hakemassa matkaevästä niin hamsuille kuin itsellenikin. :)
Olin viksu, ja laitoin kaikki tärkeät paperit tuonne Ikea-kassiin, koska muutoin niistä kumminkin osa jää, ja nythän mä en voi niitä unohtaa, kun otan kassin kumminkin käyttööni. XD Pettämätön suunnitelma.

Pitäis vielä ettiä se mun nimilappu (kulkukortti on tallessa), ehkä senkin vois laittaa rinnuksiin. :)

Mites muuten, kun Petsiessä jotkut selittivät, että se sisäänkäynti 2.3. olis vaan yhdeksään saakka auki? Meinaan ei kai nyt sentään, menis liian tiukalle toi meidän aikataulu, kun suunniteltiin yhdeksän kieppeillä olla siellä.

Lainaus käyttäjältä: "Kultahamsteri<3"Hmph. Voi että. Mun oli tarkoitus tulla lauantaina PetExpo:on, ja sitten myös katselemaan niitä hamsuja siellä, mutta nyt olen tullut kipäksi  :kieli . Noh, jos mä pääsisin buranan voimin sinne..
Höh... Toivottavasti pääset!

GaneshaX

#319
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Mites muuten, kun Petsiessä jotkut selittivät, että se sisäänkäynti 2.3. olis vaan yhdeksään saakka auki? Meinaan ei kai nyt sentään, menis liian tiukalle toi meidän aikataulu, kun suunniteltiin yhdeksän kieppeillä olla siellä.


Ei kai...? Aika tiukalle menis tolla aikataululla munkin tuleminen. Ysin korvilla olen itsekkin siellä...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#320
Sehän tosiaan lukee siinä näyttelyvahvistuksessa jo että ovi 2.3 on avoinna vain kello 7-9, mutta ainakin viime vuonna se oli vielä senkin jälkeen jonkin aikaa auki. ("auki klo 7-9, jonka jälkeen vain tarvittaessa") Kannattaa muutenkin tulla paikalle ajoissa, kun on niin paljon näytteilleasettajia ilmoittautunut että 9.30 pitäisi viimeistään olla paikalla - mitä aiemmin, sitä parempi tietysti.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Juulia

#321
Mulla on kaikki vielä laittamatta :haha . Tänään voisikin jo boxeja kunnostella jne jottei huomenna sitten tarvis niiden kanssa säätää. Tänään kävin ostamassa ruokaa näyttelyyn mukaan jne.

Me ollaan "jo" varmaan n. puol ysin maissa Helsingissä :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Sintturainen

#322
Huomenna tähän aikaan ollaan jo kovaa kyytiä menossa Helsinkiä kohti (toivottavasti ainakin...). Tänään pitäs tehä kaikki valmiiksi, ja eiköhän mies sovi jonku sählypelin tälle illalle että mun pitää samalla olla lasten kans. Noo, eiköhän tässä kerkeä... Meinaa jo vanhaakin jänskättää  :D

Marla

#323
Täytynee siis hieman tuota aikataulua katsoa uudelleen, jotta oltais ennen yhdeksää - ei viitsis sählätä siellä oven takanakaan. :roll:
Aikainen lähtö, siis... :S

Olive

#324
Kai niillä kulkukorteilla voi tulla vasta puolilta päivin?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

HennaT

#325
Tähän aikaan huomenna jo melkein perillä Helsingissä :)  sitten yö ja "suuri päivä" :D  ei jaksa enään odottaa! Nyt vaan jännittää että niinköhän tuo kulkukortti messariin tulee mulle? Kun ei ollut tänkään päivän postissa tullu :pihalla:

Sarvas

#326
Täällä boksit jo laitettu, muutamien kynnet pitäisi vielä napsasta.  :)  Huomenna sitten loput valmistelut.
Eipä tännekään vielä kulkukorttia ole eksynyt.
___________________________
[size=85]Syrkit[/size] [size=85]Winona "Perri" pk ruoste umb., Bit of Brave "Ohra" lk kyyhkynharmaa  [/size]
[size=85]Robot[/size] [size=85]Morris Mini*, Molotov, Japa-Japa-Jaa & Galar[/size]
[size=85]Talvikot[/size] [size=85]Dickie Lee[/size]

ammie

#327
Lainaus käyttäjältä: "Marla"huomenissa varmaankin käyn hakemassa matkaevästä niin hamsuille kuin itsellenikin.
Samma här! Se onkin mun ainoo tällänen isompi juttu tässä ennen näyttelyä. Yhden boksin laittaa kuntoon niin nopeesti.  :)
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Täytynee siis hieman tuota aikataulua katsoa uudelleen, jotta oltais ennen yhdeksää - ei viitsis sählätä siellä oven takanakaan.
Ou nou! Se edellinenkin aikataulu kuulosti niiiiin aikaselta. Onneks mun ei tarvii ajaa, niin voin koisia autossakin, jos siltä tuntuu.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#328
Kyselen nyt vielä täälläkin eli onko kukaan tulossa Turusta näyttelyyn? Tai siis lähinnä menossa Turkuun. :D Yksi hamsupentu kaipailisi kovasti kyytiä!

Nettz

#329
Voiihan.. Meidänkin oli takoitus tulla paikalle vasta 9:30, kaverin porukoitten kyytillä tullaan.. Täytyy nyt sitten kysellä vielä, että josko sais lähtöä aikaistettua.. Mutta mites, jos ovet on jo kiinni kun tullaan?

Mutta siis, kulkulupa tuli jo tiistaina meillepäin :) Ilmot on maksettu ja hamsujen boxit laitoin tänään kuntoon. Huomenna tarkotus mennä jo kaverille yöksi.. Huomenna pitää myös hakea yksi marsu, joka tulee meidän kyydilllä helsinkiin.. Ja jossain välissä pitäs hankkia omat eväät ja pakata tavarat.. Kiireeksi vielä pistää..