Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Marla, voisin tulla kyydillä, jos siihen vain vielä mahtuu! Näyttäisi siltä että yöpaikka ei olekaan kotosalla tuona vkl:na.
Kyytiin mahtunee, vaikka myös Minski tulisi, mitä nyt siinä tapauksessa auto olisi täynnä, mikä taasen meinaa sitä, että hamsujen pitäisi olla sylissä.
Itse saan helposti omat hamsuni kyllä sylissä kulkemaan, kun vain neljä ilmoitan, ja ammiella on vain yksi hamsu, mutta ahdasta on.
Jos Minski ei pääse, autoon mahtuu helpommin. :)

Tänään lähtee ilmot, jahka saan netin pelittämään...

Saana

Vevve

Mä pistin ilmot jo kauan sitten. Multa lähtee vaan neljä eläintä, ei oo oikeen näyttelytettävää.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mulla on ainakin 2 kassillista :c8 Mutta mä voin istua tosi ahtaasti sitten ja otan jalkotilan ja sylin täyteen elukoita! :haha
Täytynee sitten kehitellä jotain. :D Etupenkille ainakin saa jalkatilaan nelisen boksia maksimissaan, testasin tuossa eilen piruuttani, ja tietty syliin saa viriteltyä, että jos sut ahdetaan eteen tarpeen tullen? :haha
Takaikkunalle saa myös pari, ellei kovasti paista aurinko (sinne paahteeseen ei viitsi sitten tunkea).
Mutta joo, eiköhän viiden hengen voimin saada autoon ängettyä, pidetään sitten taukoja tarpeen tullen, että saa jaloitella. Mä kyllä voin ottaa ihan niin paljon hamsuja kuin suinkin syliin, ei tee tiukkaa.
Tällä kokoonpanolla olis sit kyyti täys. :P

Mites muuten, kun mulla tais jäsenyys päättyä alkuvuodesta, mutten sitä laskua ole saanut (joo, ajattelin pyytää ja maksaakin sitten) vielä, joten käykö, että ilmoitan olevani jäsen ja näytän vaikka infossa kuittia maksetusta jäsenmaksusta?

X-File's/JonnaMilaya

kuullostaapa aivan ihanalta matkasuunnitelmalta! Mun kyytiin ku yleensä ei mahdu ku mä ja mun kaveri ja meidän tavarat ja aina ei kaikki silloinkaan.Ja mulla sentään farmari...Tuonne messariinhan en sit jaksa paljoa kantaa.
Täältä saattaa löytyä yöortta,jos vaan kestää tän talon touhuja
~Solnechnyi Trusha~

sofiaa

Voin tulla assariks lauantaina. Vaikka lemmikki syrkit, mutta ei ole siis mitään väliä :). Eli siis Sofia.
[size=85]Syyrialaiset Pai Keltainen Kerttu Musta Ähäkutti "Kukka" Normaali kk Alvar Keltainenmusta vn
Talvikot Vilppu Safiiri
Kesyhiiret Della black/berkshie/mm ut Deli black ut Nuutti musta läntti Nimetön chocolate [/size]

ammie

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Takapenkillä on paikat kolmelle, mulla varmaan menee omat sylissä, ammielle voi kenties laittaa boksin tai pari (jees, hänellä yksi hamsu mukana, ja porukka lahtaa kamalan vuoren hamsuja syliin XD ), että kyllä sinne varmaan mahtuu, jos kerran Minski ilmoitti vain muutaman.
Joops, kyllä mun päälle voi niitä hamsuja kasata, kunhan tarpeen tullen pääsee suoristamaan jalkoja hetkeksi ja kunhan kuski näkee ajaa kaikista hamsuista huolimatta.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

Mä nyt ilmotin hamsuja, lähinnä lemmikkiin ja pari sit koest/ei st, aika lemmikkipitosta porukkaa eli ei niin haittaa, jos en lähtemään pääsekään. Mutta älkää laskeko mun varaan kukaan mitään, kun mä en tiiä pääsenkö tulemaan, mutta pidän silti Marla paikkaa sun kyydistä kynsin hampain kiinni xD

Tossa näyttelykutsussa ei muuten mun mielestä missään kohtaa ohjeistettu ihmisiä antamaan sitä osotettaan kulkukorttia varten ? Eikös se tässä ilmottautumisen mukana kuitenkin olis hyvä laittaa vai ? Ite ainakin laitoin, mutta mielessäni mietin, että monikohan sen jättää laittamatta ohjeistuksen puutteessa. Vai olenko vain niin sokea, että en vain nähnyt siitä ohjetta ?
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

Noh, se neljä näköjään nyt vain autoon sopii, kun takana keskellä ei toimi turvavyö. :< Tiedätkö Minski yhtään sanoa, koska tuo tuleminen varmistuisi? Ei, en hoputa. :)

Mä en ainakaan tajunnut osoitetta laittaa ilmoittautumiseen, luin kyllä näyttelykutsun nyt vielä uudemman kerran läpi, enkä ainakaan siinä huomannut kehoitusta...

Anonymous

Jäsenien ei tarvitse laittaa osotetietoja ilmoon vain ei jäsenien. Tarkistettu asia.

Minski

Ok. Mutta kutsussa ei ohjeisteta niitä ei-jäseniäkään osoitetiedoista, osoitetiedoista ei ole ollenkaan mainintaa, joten hoksaavatkohan niitä kaikki ei-jäsenet antaa, joille saattaa näyttelyihin ilmoittaminen muutenkin olla vieraampaa kuin meille jäsenille. Sitä vain mietin, että jos niitä osoitetietoja joutuu perään kyselemään niin se teettää taas ylimääräistä työtä jollekin. Mutta siis periaattessahan asia ei edes mulle kuulu, kunhan nyt pälkähti vaan mieleen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Niinhän se teettää ja se on ollu niiden asia jotka noita ilmotuksia hoitaa. Uskon että tuo on jäännnyt epähuomiossa pois tuosta kutsusta.

viiru

Valitettavasti ohjeistusta kutsuun ei olla voitu laittaa, koska emme itsekään ole tienneet tähän päivään saakka kuinka kulkuluvat halutaan toimitettavan näytteilleasettajille. Viime vuonnahan osoitetiedot pyydettiin kutsussa - mutta kappas, kulkuluvat saikin vasta sitten kuitenkin näyttelypaikalta. SHY:n irtaimistoon kun ei vieläkään se kristallipallo kuulu.

Osoitetiedot olisi kuitenkin järkevää laittaa ilmoittautumiseen kuin ilmoittautumiseen, ihan kaiken varalta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "viiru"SHY:n irtaimistoon kun ei vieläkään se kristallipallo kuulu.

Kuuluu, mutta son jääny tänne meille. Mä voisin tuoda sen johki näyttelyyn ni saatte takas!

Itseasiassa vois laittaa ihan ilmoittautumisohjeisiin sen, että osoite pitää mainita - tämä jo siksi, että jos joku jättää tuomatta eläimensä eikä maksa näyttelymaksua, niin saa lähetettyä ei-jäsenellekin karhukirjeen ihan postissa.

Voi kun mua harmittaa etten pääse tänne ja seuraavakin on ihan väärällä puolella Suomea. Mut Hyvinkäälle tuun ihan taatusti! Sikäli mikäli teillä ei oo näyttelyilmojen vastaanottajaa esmes Hyvinkäälle ni mä voin olla vapaaehtonen, tuli mieleen vaan!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sohvi

Vau, taisin unohtaa ilmoittautua  :D  Noh, jälki-ilmoihin sitten.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi