• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Nilla

#165
Mä voisin olla sunnuntaina Marjutin assari.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#166
Sirpa huuteli tuolla jossain sivulla 12 että voi olla ulkomaalaisen tuomarin sihteerinä, onko Sirpalle niin väliä mille lajille?  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eevi

#167
Minä voisin toimia lauantaina assarina. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Satu-

#168
Voisin sunnuntaina assaroida ulkomuotoluokan kääpiöt.

Minski

#169
Tosi kiva, kun porukka on innokkaasti tarjoutumassa hommiin :) Mä olisin myös tarjoutunut, mutta näyttää siltä, etten tänne nyt pääsekään. Hyvin pieni mahdollisuus lauantaille on olemassa, mutta se ei ole siis yhtään lainkaan varmaa, mietin kuitenkin, että pitäiskö varmuuden vuoksi ilmottaa pari hamsua, jos vaikka sattuisikin niin, että pääsisi paikalle.

Voisko joku Treläinen ottaa sunnuntaina mun hamsujen pari VV-palkintoa vastaan mun puolesta, jos en pääse lauantaina, että saisin ne jo silloin mukaan ?
Hamsteriton tätä nykyä

Eevi

#170
Minä olen aika varmasti myös tulossa sitten pystyttämään paikkaa ja voin mahdollisesti jäädä myös illalla purkamaan, mutta en vielä viitsi luvata mitään. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Ken_G

#171
Lainaus käyttäjältä: "Nettz"^ kiitos, täällä on aina kiva kysyä, kun saa mukavia vastauksia.. :)
Taidan tytön jättää sitten kotiin, ettei vaan tule mitään ylläreitä..

Ilmonhan saa tarvittaessa peruttua, ja maksun voi maksaa vasta juuri ennen itse näyttelyä. Että sikäli ei tarvitse vielä päättää.

Ninde

#172
^Paitsi että hamsterin ilmoittaessa sitoutuu suorittamaan myös ilmoittautumismaksun, joten kaikki ilmoitetut hamsterit joutuu myös maksamaan toi ne näyttelyyn tai ei (paitsi jos hamsteri on kuollut, saa maksun takaisin).

X-File's/JonnaMilaya

#173
Nyt on sitten 6 kääpiötä ilmoitettu.
~Solnechnyi Trusha~

wiidii

#174
Itse pohdiskelin että ilmoittaisin nuo Venäjältä tulevat hamsterit, mutta mitäs sitten teen jos kuljettajan aikataulu muuttuukin ja en hamstereita saakaan lauanataihin mennessä? Ei köyhänä mielellään maksaisi "turhasta" noita ilmoja.  :|  

Muussa tapauksessa meiltä tulee ihan vain pari hamsua paikan päälle.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#175
^Olisko niille kuitenkin syytä pitää jotain karanteenia? Edes lyhyttä sellaista, eikä suoraan tuoda niitä isoon julkiseen tapahtumaan näytille.

Saana

#176
Mustaki semmonen "kevyt" karanteeni vois olla hyvä, kun noi venäläiset eläimet ei meille niin tuttuja vielä ole. Eli ainakin näytskästä jättäisi pois.

wiidii

#177
Harkitsen kyllä sitäkin, mutta kun en oikein tiedä mihin ne veisin sitten näyttelyn ajaksi kun tulevat minulle juuri siihen aikaan.  :|  Mut pohditaan pohditaan, kylläpä tuota aina keksii. Harmittaa vaan kun en tiedä tummanharmaasta värinä mitään (paitsi tuon kirjallisen standardin..) niin olisin mielelläni kuullut englantilaiselta tuomarilta mielipiteen, ne on varmaan hippasen useammin ko. väriä nähneet kuin suomalaiset.

Näyttelyyn ilmoitan siis vain noita omia hamsuja sitten.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#178
^No ainakin menet jututtamaan niitä enkkutuomareita kyseisestä väristä! :)

Sohvi

#179
Eli jos oikein ymmärsin Marjut Kaakinen arvostelee myös lastenlemmikit. (?)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi