• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#105
Mä lähen kans ja molempina päivinä. tarttis vissiin miettii jossain vaihees ketä ottaa mukaan. :D

Olive

#106
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Tottakai.  :)  Saadaan sinne Venäjällekin nyt yksi edes vähän erisukuisempi suklaa kuin nuo minun hamstraamat on.  :D

Koskas sinne on satsi lähdössä? Pitäisköhän kyseiselle ipanalle antaa nimeks joku Igor? :D
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

wiidii

#107
Viimeistään keväällä kun hakija tulee itse käymään Suomessa. :)

Huhhuh, mitenhän sitä jaksaa tänne messuille odotella, olisin niiiin lähdössä vaikka heti.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Pertti

#108
????? <3
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Sirpa

#109
Jokos noille brittituomareille on sihteereitä tiedossa? En minä ole mitenkään innokas enkä mitään (enpä...), mutta jos sihteeriä tarvitaan, niin voisin ihan mieluusti tulla taas sitä hoitamaan. Ja vaikka molempina päivinä, lähistöltä löytyy yöpaikka, niin ei tarvitse edes sitä murehtia.

Hessuinen

#110
Miten muuten on, jos ilmoittaa hamsterin näyttelyyn (ennakkoon) joutuuko vielä maksamaan tuon sisäänpääsyn kokonaisuudessaan? Tämä on vähän häirinnyt/olen asiaa miettinyt.. :grin
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

wiidii

#111
^Näyttelykutsussahan tuo lukee. "Etukäteen ilmoittautuneille näytteilleasettajille sisäänpääsy messuille on ilmainen, vieraille maksullinen"
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hessuinen

#112
Ahaa. Petexpon sivuilla ymmärsin näytteilleasettajan olevan nimenomana joku joka vuokraa tilaa myyntipöytää tms. varten. Kiitos kuitenkin selvennyksestä.

Mulla olisi myös mahd. menossa yksi poikanen helsingin suuntaan, ja joka noudettaisiin petexposta. Saako sinne sisälle tuoda muitakin hamsuja kuin ne jotka on ilmoitettu, vai hoidetaako luovutus perinteisesti parkkipaikalla? Voiko petexpoon tuoda poikasia ylipäätään myytäväksi tyyliin "vielä ei ole kotia mutta jos täältä löytyisi"?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#113
Voi tuoda myytäviä eläimiä siinä missä näyttely eläimetkin.

Disposable

#114
Olen tulossa pikku hamsteripoppoolla (joka mahtaa sisältää peräti kaksi hamsteria...) täältä jääkarhuvyöhykkeeltä asti! Harmi kun laskettu aika poikueelle on pahimmoilleen niin, etteivät ehdi tuonne ihan myyntiin/vietäväksi. Tulee kyllä varmasti mukava reissu joka tapauksessa. :P Ja tarkoituksena olisi että kotiintultaessa olisi sitten vähän enemmän hamstereita kassissa. ;)
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

taruloru

#115
Yeah, tänne täytyy vissiin tulla, kun viimeks olin hamsterinäyttelyssä viime vuoden Pet Expossa. Ei yhtään näyttelykyllästymistä havaittavissa  :angel

wiidii

#116
^Ja pitäähän teidän nähdä Hartsan ihanat lapset sitten :P

Minun olisi tarkoitus saada edes yksi tai kaksi näistä nuorista, uusista hamsuista näytille tänne niin voisi niitä L1siä alkaa keräämään sitä kasvattajanimeä varten. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#117
Jännä juttu muuten, toisella jyrskäyhdistyksellä on tiukat ohjeet että mitään ylimääräisiä eläimiä ei saa tuoda, ja ilmotkin menee kuun vaihteessa umpeen. Kuulemma ohje tullut messujärjestäjiltä, ja ilmot pitää olla ajoissa että tiedetään varata tarpeeksi kulkulupia  :D


Muutama hamsu olisi tarkoitus ilmota ja muutama enempi taas kantaa kotia  :P

wiidii

#118
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Jännä juttu muuten, toisella jyrskäyhdistyksellä on tiukat ohjeet että mitään ylimääräisiä eläimiä ei saa tuoda, ja ilmotkin menee kuun vaihteessa umpeen. Kuulemma ohje tullut messujärjestäjiltä, ja ilmot pitää olla ajoissa että tiedetään varata tarpeeksi kulkulupia  :D
Messujärjestäjistä en tiedä, mutta minä ainakin olen ennenkin vähintäänkin kuskannut toisille ylimääräisiä hamsuja eikä kukaan ole koskaan kieltänyt. :P Tällaisilla välimatkoilla on niin paljon helpompaa sopia poikasen hakeminen juurikin isoilta messuilta jonne "kaikki" tulee. :) Onhan siellä myynnissä niitä käärmeitäkin ja kaikkea. :D tosin niihin on varmaan hankittu jokin erilainen lupa.

Pohdiskelin että jos joku raahaa terraarion tai dunan mukaansa niin voitaisiin sisustaa se nätisti ja laittaa hamsuvauvani jotka mukaan lähtee niin edustamaan sinne. Uskon että viisiviikkoiset tytöt tai pojat edustavat hyvin kiltisti hamsuja. :) Tai sitten otan oman dunan mukaan jos Martinan autoon mahtuu.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tansku

#119
Ajattelin, että tulisin toisena päivänä käymään paikan päällä, mutta ilman eläimiä. Kavereita on aina kiva tulla moikkaamaan :sydan